Ga bij wheels langs op de st anna. Meestal voor weinig best een aardige fiets.quote:Op zaterdag 10 september 2011 10:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dat idee heb ik inmiddels ook ja.. Pff ik wil niet al te veel geld uitgeven maar heb echt een andere fiets nodig
Ik dacht dat je met de auto zou gaanquote:Op zaterdag 10 september 2011 11:43 schreef swarmahoer het volgende:
ik heb voor vanavond wel met wat andere mensen afgesproken
en ov vindt je toch niets? ik ga alsnog met de trein vandaag, de laatste gaat om tien voor 1 nu dus dat is wel prima
In plaats van dat je dan duidelijk aangeeft dat je dat had kunnen doenquote:Op zaterdag 10 september 2011 14:08 schreef Mikkie het volgende:
En je wilde goedkoop? Dat had ik nog wel wat goedkoper voor je kunnen hosselen
[..]
Ik dacht dat je met de auto zou gaanTrein is aardig ontmoedigend, inderdaad
Ik heb 'r om 10.38u een DM gestuurd met de vraag wat het budget was, maar daar reageerde ze niet opquote:Op zaterdag 10 september 2011 14:09 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
In plaats van dat je dan duidelijk aangeeft dat je dat had kunnen doen
Beetje mosterd-na-de-maaltijd dit
Waar die Medelander staat zonne had ik ook, maar die is gestolen. Van wanneer is die foto?quote:
Volgens mij staat ie daar op de foto van IB.quote:Op zaterdag 10 september 2011 14:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja toen waren we al weg en fok stond hier nog open..
Waar had jij het goedkoper kunnen regelen dan? Naja ik ben blij met deze fiets. Veel goedkoper ga je het toch niet krijgen dat ie verder gewoon helemaal rijklaar enzo is
Ik trapte het pedaal tot het metaal en we reden op topsnelheid naar huis.quote:
Die ligt alweer op bed met pijnstillers.quote:Op zaterdag 10 september 2011 15:19 schreef Mikkie het volgende:
En hoe is mevrouw D_K er nu aan toe?
Leuk item trouwens:
Verjaardag van een buschauffeur
Ja, het was een iets zwaardere ingreep dan ze vooraf gedacht hadden, maar aankomende week alweer op controle.quote:Op zaterdag 10 september 2011 15:33 schreef IrishBastard het volgende:
Hè bahVerder wel alles goed gegaan?
Toevallig ook een 36mm zeskantige dop met ¼"-aansluiting?quote:Op zaterdag 10 september 2011 17:38 schreef swarmahoer het volgende:
ik heb gewoon n slijptol thuis, mag je gratis lenen
Het commentaar maakt het helemaal compleetquote:Op zaterdag 10 september 2011 17:44 schreef Cocktailprikker het volgende:
Gweldig dithttp://www.dumpert.nl/med(...)_met_danny_hart.html
Zo net lekker geklommen, en nu uhm, denk ik nog ff wakeboardengewoon echt omdat het kan.
Moet ik vanavond voor je kijken? Heb wel wat grote matenquote:Op zaterdag 10 september 2011 18:14 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Toevallig ook een 36mm zeskantige dop met ¼"-aansluiting?Ik kom niet bij m'n oliefilter
En net heel bemoedigend gelezen dat het vervangen van een luchtfilter bij m'n auto ook een drama is... dat laten we dus maar even liggen tot morgen
Heb wel een ander soort Bahco (niet je standaard draaiwieltje, maar een sleutel waar de schroefdraad op een van de poten zit). Verder gaan mijn sets beiden helaas maar tot 32quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:03 schreef Mikkie het volgende:
Nou, als het kan! De rest is allemaal gelukt en heb ik passend materiaal voor, maar zelfs een enorme bahco die tot 35mm gaat, is dus waarschijnlijk net niet voldoende.
Zag dat Swarma vandaag nog met die bult rondliepquote:Op zaterdag 10 september 2011 19:49 schreef Mikkie het volgende:
Ook mooi:
http://www.dumpert.nl/med(...)5/streaker_fail.html
[..].
En bedanktquote:Op zaterdag 10 september 2011 23:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
Je ava past wel beter bij je daadwerkelijke postuur Mikkie
Klote, dat gaat geheid niet passen. Mijn Bahco gaat tot 30 en dat redde ik ruim niet, dus 32 is niet genoeg. Balen. Daar moet ik dus even een andere oplossing voor gaan verzinnen. Toch bedankt voor het kijken!quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:18 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Heb wel een ander soort Bahco (niet je standaard draaiwieltje, maar een sleutel waar de schroefdraad op een van de poten zit). Verder gaan mijn sets beiden helaas maar tot 32
32 is al best wat groter hè, maar meet anders de bout even opquote:Op zaterdag 10 september 2011 23:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En bedankt.
[..]
Klote, dat gaat geheid niet passen. Mijn Bahco gaat tot 30 en dat redde ik ruim niet, dus 32 is niet genoeg. Balen. Daar moet ik dus even een andere oplossing voor gaan verzinnen. Toch bedankt voor het kijken!
quote:Op zondag 11 september 2011 10:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
Koop gewoon fatsoenlijk gereedschap![]()
![]()
Ze leeftquote:Op zondag 11 september 2011 10:44 schreef Laysa het volgende:
Lieve Tt...lieve reacties...lief![]()
Dan ga ik nu weer hangen...toedels lieverds
Mja, het verschil is natuurlijk wel dat je hier de maat fixeert, wat je bij een waterpomp niet lukt. Maar ik zou inderdaad voor een paar euro gewoon die dop halen bij de bouwmarkt/ijzerwarenhandelquote:Op zondag 11 september 2011 10:42 schreef Mikkie het volgende:
Anders zet ik zelf m'n waterpomptang er wel op, met grof geweld kom ik er dan ook wel
Dopje heb ik nu het goedkoopst kunnen vinden @ internet voor 18 euro. Goedkoopste bij een winkel in de buurt is 30+ .quote:Op zondag 11 september 2011 10:50 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Mja, het verschil is natuurlijk wel dat je hier de maat fixeert, wat je bij een waterpomp niet lukt. Maar ik zou inderdaad voor een paar euro gewoon die dop halen bij de bouwmarkt/ijzerwarenhandel
wederom lachequote:Op zondag 11 september 2011 14:31 schreef morgane het volgende:
Hoe was het op Appelpop gisteren Swarma?
Ik heb trouwens wederom een kamer in de aanbieding hier in het huis (namelijk die van mezelf), wie kent nog een meid die een kamer zoekt in Nijmegen? Vanaf oktober/november.
Waarom? Dan heeft de kuismadam geen zak meer te doen?quote:Op zondag 11 september 2011 14:32 schreef motorbloempje het volgende:
een meid? Ze moet ook 't huishouden doen?
Mooi zoquote:Op zondag 11 september 2011 14:35 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
wederom lachewas je ook nog geweest of alleen vrijdag?
Meid dat is inderdaad meer de poetsmevrouw. Wij noemen een kindje een meiske en een jonge deerne een meis daarna is het een vrouw.quote:Op zondag 11 september 2011 14:53 schreef morgane het volgende:
Ohmaar meisje klinkt weer meer als iemand van 15, en dat zoeken we nou ook weer niet, en vrouw kan ook weer iemand van 40 zijn :p
Hoe gaat het met de pijn? Sterkte!quote:Op zondag 11 september 2011 10:44 schreef Laysa het volgende:
Lieve Tt...lieve reacties...lief![]()
Dan ga ik nu weer hangen...toedels lieverds
Met de pijn gaat het goed, met Laysa minder.quote:Op zondag 11 september 2011 15:12 schreef Rituals het volgende:
[..]
Hoe gaat het met de pijn? Sterkte!
het doet flink pijn....meer dan dat er verwacht werd....De operatie duurde ook toch langer en de wond is uiteindelijk groter dan ze verwachtten..quote:Op zondag 11 september 2011 15:12 schreef Rituals het volgende:
[..]
Hoe gaat het met de pijn? Sterkte!
quote:Op zondag 11 september 2011 15:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
het doet flink pijn....meer dan dat er verwacht werd....De operatie duurde ook toch langer en de wond is uiteindelijk groter dan ze verwachtten..
ik heb erg lang op de uitslaapkamer gelegen, want ze kregen de pijn niet onder controle. maar nadat de anesthesioloog ner een morfine pomp aan had gehangen mocht ik eindelijk terug naar mn kamer en dus naar DK en mn moeder.
Nu mag ik thuis gewoon morfine slikken en dan moet ik donderdag terug voor wondcontrole.
Best raar om zo'n groot iets in je lijf te hebben
Het heeft dus iets anders uitgepakt dan verwacht, helaas. Het was denk ik ook moeilijk om een inschatting te maken aangezien het voor hun ook nieuw was, toch?quote:Op zondag 11 september 2011 15:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
het doet flink pijn....meer dan dat er verwacht werd....De operatie duurde ook toch langer en de wond is uiteindelijk groter dan ze verwachtten..
ik heb erg lang op de uitslaapkamer gelegen, want ze kregen de pijn niet onder controle. maar nadat de anesthesioloog ner een morfine pomp aan had gehangen mocht ik eindelijk terug naar mn kamer en dus naar DK en mn moeder.
Nu mag ik thuis gewoon morfine slikken en dan moet ik donderdag terug voor wondcontrole.
Best raar om zo'n groot iets in je lijf te hebben
Mn longarts zei voor de operatie tegen de zaalarts dat we samen de afspraak hebben om minstens tot zijn pensioen samen er ''tegen aan te gaan''...daarna is het aan een andere artsquote:Op zondag 11 september 2011 15:29 schreef Rituals het volgende:
Laten we hopen dat die verwachting dan wel klopt![]()
.
Haha, klinkt als een toffe/fijne longarts! Duurt het nog even voordat hij met pensioen gaat?quote:Op zondag 11 september 2011 15:33 schreef Laysa het volgende:
[..]
Mn longarts zei voor de operatie tegen de zaalarts dat we samen de afspraak hebben om minstens tot zijn pensioen samen er ''tegen aan te gaan''...daarna is het aan een andere arts![]()
Ze keek nogal verbaasd. op een goede manier![]()
daarna moest ze beloven om hem gelijk te bellen als ze meer wist...wat haar waarschijnlijk nog meer verbaasde aangezien hij de prof van de afdeling is...ik ga sowieso amicaal met hem om...dat vond ze geloof ik ook vrij indrukwekkend![]()
maar ze hield woord en meer dan dat...Deze zaalarts was wel tof
Je gaat zelf in een jurk?quote:Op zondag 11 september 2011 15:35 schreef Mikkie het volgende:
Lijkt me wel vreemd ja, om nu ineens zo'n unit in je buik te hebben.
En morgane, hoe groot is de kamer en wat moet ie kosten? Ik heb misschien nog wel een geïnteresseerde dame
25 jaar...hij is maar een paar jaar ouder dan dat ikzelf benquote:Op zondag 11 september 2011 15:36 schreef Rituals het volgende:
[..]
Haha, klinkt als een toffe/fijne longarts! Duurt het nog even voordat hij met pensioen gaat?
waar plaatsen ze zo'n ding, en is er wel plek eigelijk? stomme vraagquote:Op zondag 11 september 2011 15:37 schreef Laysa het volgende:
Het is een klein uitgevallen frisbee en een groot uitgevallen eierwekker...
Die grap maak ik ook altijdquote:Op zondag 11 september 2011 15:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Met de pijn gaat het goed, met Laysa minder.
Onder mn ribben rechts....en het zit onder de huid...Ze duwen het gewoon op zn plek...Dus nu moeten mn andere organen weer een beetje op hun normale plek komenquote:Op zondag 11 september 2011 15:47 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
waar plaatsen ze zo'n ding, en is er wel plek eigelijk? stomme vraag
Fucking vaagquote:Op zondag 11 september 2011 15:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
Onder mn ribben rechts....en het zit onder de huid...Ze duwen het gewoon op zn plek...Dus nu moeten mn andere organen weer een beetje op hun normale plek komen
quote:
Ik zou willen dat het andersom konquote:Op zondag 11 september 2011 15:51 schreef IrishBastard het volgende:
Je bent dus in ene een paar kilo aangekomen die je niet meer kwijt raakt
En als je toch honger krijgt, gewoon even die hechtingen lospeuteren en je hebt je campingbordje/frisbee bij de hand! Nu nog ergens bestek laten implanterenquote:Op zondag 11 september 2011 15:58 schreef Laysa het volgende:
Dat ding weegt ongeveer 105 gr....maar het voelt idd als een bowlingbal op dit moment![]()
Ik moet ook oppassen dat er geen vocht in die tussenruimte gaat zitten.
En verder heb ik nul zin in eten dus ik verwacht dat ik nog wel ga afvallen
quote:Op zondag 11 september 2011 15:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En als je toch honger krijgt, gewoon even die hechtingen lospeuteren en je hebt je campingbordje/frisbee bij de hand! Nu nog ergens bestek laten implanteren.
quote:Op zondag 11 september 2011 15:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En als je toch honger krijgt, gewoon even die hechtingen lospeuteren en je hebt je campingbordje/frisbee bij de hand! Nu nog ergens bestek laten implanteren.
Bear Grylls zou er niets bij zijnquote:Op zondag 11 september 2011 16:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
Ja zou wat zijn als ik dat echt deed...denk dat ik een verschrikte gezichten zou zien
quote:Op zondag 11 september 2011 16:49 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Bear Grylls zou er niets bij zijn
Dat heb ik ook niet.quote:Op zondag 11 september 2011 22:19 schreef Cocktailprikker het volgende:
Jezus... las vanmorgen hier al iets over
http://www.nu.nl/binnenla(...)rmoedelijk-dood.html
En dacht dat al natuurlijk, drama op komst. Blijkt het uiteindelijk om een neefje te gaan van een vriendheb er echt ff geen woorden voor
Wat leven we soms toch in een rare wereldquote:Op zondag 11 september 2011 22:19 schreef Cocktailprikker het volgende:
Jezus... las vanmorgen hier al iets over
http://www.nu.nl/binnenla(...)rmoedelijk-dood.html
En dacht dat al natuurlijk, drama op komst. Blijkt het uiteindelijk om een neefje te gaan van een vriendheb er echt ff geen woorden voor
Maar je leeft dus nog wel. Good news, everyone.quote:Op maandag 12 september 2011 08:41 schreef Laysa het volgende:
w lagen heel vroeg op bed, maar hebben lekker tv gekeken...heb wel lekker geslapen en ik ga straks denk ik weer naar bed
quote:Op maandag 12 september 2011 09:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Maar je leeft dus nog wel. Good news, everyone.
quote:Op maandag 12 september 2011 09:01 schreef morgane het volgende:
Ik ben blij weer wat van je te horen Laysaheel veel sterkte de komende tijd!!
Ben nu net nieuwe album van de Red Hot Chili Peppers aan het luisteren. Klinkt goed!
Refterquote:Op maandag 12 september 2011 09:45 schreef BGTes het volgende:
Sterkte Laysa, rustig aan![]()
Beuh, vanavond half gedwongen in de Refter eten. De beschrijvingen zien er altijd lekker uit, maar als je het dan eet is het zo smaakloos..
Als je heet water over een pakje noodles gooit is het al een culinaire verrijking in vergelijking met eten bij de refter.quote:Op maandag 12 september 2011 11:02 schreef BGTes het volgende:
[..]
Preciesmaar ach, als ik kook is het ook niet veel soeps
Iemand?quote:Op maandag 12 september 2011 11:10 schreef samthegreat5 het volgende:
Beterschap en sterkte Laysa.
Waarvoor is ze geopereerd? Ik kon het nergens terugvinden.
Mag ze zelf vertellen, is niet aan ons.quote:
Okquote:Op maandag 12 september 2011 12:22 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mag ze zelf vertellen, is niet aan ons.
Ik heb werkelijk geen idee.quote:
Ziet er naar uit dat bijna iedereen het weetquote:Op maandag 12 september 2011 12:49 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Eerst keihard lopen trollen en nu denken dat iedereen zijn persoonlijke verhalen gaat delen
Dat.quote:Op maandag 12 september 2011 12:49 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Eerst keihard lopen trollen en nu denken dat iedereen zijn persoonlijke verhalen gaat delen
Ze heeft picknickgerei-to-go gekregenquote:Op maandag 12 september 2011 12:56 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ziet er naar uit dat bijna iedereen het weet.
En uiteraard van mij ook veel sterkte, wat het ook is.
Ik moest een uur erna werken, dus dan heb ik niet echt een plek om te eten (en ik weiger een maaltijdsalade te eten, ben geen knijn)quote:Op maandag 12 september 2011 11:13 schreef swarmahoer het volgende:
heeft tes geen andere keus om te eten
Ze hadden vegetarische gyros met tzaziki en aardappelpartjes. Niet het slechtste wat ze daar hadden.quote:Op maandag 12 september 2011 19:15 schreef swarmahoer het volgende:
wat heb je nu op dan? en kon je niet bij de appie eten
Waaat ik post alleen vandaag over wat ik eetquote:Op maandag 12 september 2011 19:25 schreef swarmahoer het volgende:
dat is t enige waar ze over posten ik hou van eten natuurlijk
quote:Op maandag 12 september 2011 19:25 schreef swarmahoer het volgende:
dat is t enige waar ze over posten ik hou van eten natuurlijk
Vietnamese loempia'squote:Op maandag 12 september 2011 19:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nou je hebt het ook al behoorlijk vaak over de chinees gehad. en over een bepaalde vla soort
Dat vind je maar niets, die loempia's?quote:
Ik ben dol op loempia'squote:Op maandag 12 september 2011 20:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat vind je maar niets, die loempia's?
Die heeft Mikkie toch eentje?quote:
Leg anders de grap even uit.quote:Op maandag 12 september 2011 20:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die heeft Mikkie toch eentje?
De enige vla die ik me kan herinneren is van die Bollino...verkopen ze die nog ergens?quote:Op maandag 12 september 2011 19:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nou je hebt het ook al behoorlijk vaak over de chinees gehad. en over een bepaalde vla soort
Nijmegen # 106 na t supertje van yasha de smulrol van mikkiequote:Op maandag 12 september 2011 21:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Leg anders de grap even uit.
[..]
De enige vla die ik me kan herinneren is van die Bollino...verkopen ze die nog ergens?
Die verkopen ze in elke supermarkt wel, gewoon bij de toetjesquote:Op maandag 12 september 2011 21:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Leg anders de grap even uit.
[..]
De enige vla die ik me kan herinneren is van die Bollino...verkopen ze die nog ergens?
Wij zagen alleen dat een auto er uitgenazi'd werd. Hij stond op de kruising (voor het tweede stoplicht bij die school) stil, maar dan wel midden op de kruising. Oom agent zou hem wel eens even aanspreken op zijn verkeersgedragquote:Op dinsdag 13 september 2011 12:25 schreef swarmahoer het volgende:
stinkwouten vandaag weer op de heyendaalseweg, dit keer ook fietsersdoorroodlichtjagend
dat was waarschijnlijk een vriend van me, die postte het op fbquote:Op dinsdag 13 september 2011 12:48 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Wij zagen alleen dat een auto er uitgenazi'd werd. Hij stond op de kruising (voor het tweede stoplicht bij die school) stil, maar dan wel midden op de kruising. Oom agent zou hem wel eens even aanspreken op zijn verkeersgedrag
Toen ik terugging zag ik een fietser aangehouden worden door een onopvallende surveillancewagen
Nah, heel eerlijk gezegd is daar weinig mis mee. Je moet gewoon verkeersinzicht ontwikkelen en als je ziet dat je niet door kan rijden, gewoon stoppen waar het handig is. En niet doorrijden en vervolgens de kruising blokkeren.quote:Op dinsdag 13 september 2011 12:48 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Wij zagen alleen dat een auto er uitgenazi'd werd. Hij stond op de kruising (voor het tweede stoplicht bij die school) stil, maar dan wel midden op de kruising. Oom agent zou hem wel eens even aanspreken op zijn verkeersgedrag
Die kruising is gewoon belachelijk, en de manier waarop Oom Agent meneer 'wel even aan zou pakken' was helemaal idiootquote:Op dinsdag 13 september 2011 13:14 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nah, heel eerlijk gezegd is daar weinig mis mee. Je moet gewoon verkeersinzicht ontwikkelen en als je ziet dat je niet door kan rijden, gewoon stoppen waar het handig is. En niet doorrijden en vervolgens de kruising blokkeren.
Is ze een beetje knap?quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:27 schreef morgane het volgende:
Hoppa, huisgenootje gevonden!Een meisje was bij de makelaar hier tegenover gaan vragen of die ook kamers verhuurde en die makelaar had van m'n vader gehoord dat hier een kamer vrijkomt
Jij en je huisgenootjes en ik en de mijne, hastikke leuk johquote:
Facebook//hyves of andere pics!quote:
[Onbekende datum] Nijmegen meet: Niet bowlen!quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:21 schreef motorbloempje het volgende:
Reminder voor maandag de 19e! Blaauwe Hand vanaf een uurtje of half 9?
Heb er wel zin in om weer even door Nederland te rijden, stiekem!
Ik las het stukje sporten over het hoofd. Ik dacht dat je heel wat anders gedaan had.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:12 schreef IrishBastard het volgende:
Zo, Adèle klinkt best wel lekker op de nije spiekerts!
Net wezen sporten, en ook dat was wel weer even lekker. Goed buffelen, tot het naadje gaanVoelt altijd erg fijn achteraf. Gelukkig waren we op tijd klaar, want nu zit ik helemaal 'opgepompt'/super wakker te zijn
quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik las het stukje sporten over het hoofd. Ik dacht dat je heel wat anders gedaan had.
Wil je hierover echt in discussie gaan?quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:17 schreef IrishBastard het volgende:
Dan zou ík toch niet opgepompt zijn, dan zou Yashi opgepompt zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik wil geen enge MI voor het slapen gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:35 schreef IrishBastard het volgende:
[..]JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb altijd gelijk. Over alles. Dank.quote:Op woensdag 14 september 2011 09:16 schreef Mikkie het volgende:
Ook knap irritant, ja.
En Hosti, je hebt helemaal gelijk over het weer!
All hail Hosti!quote:
IB doet maandag het eerste rondje voor nop!quote:Op woensdag 14 september 2011 14:07 schreef IrishBastard het volgende:
Bwhehehe, kreeg net een 'loonstrook' van de NS. Stagevergoeding voor de eerste paar maanden (waarin ik 2 dagen per week heb geschreven, praktisch allemaal thuiswerk). Komt neer op ruim 500 euro netto.
Mooi meevallertje
quote:
Ik weet nog niet wat ik wil eten vanavondquote:
Dank je....ik ga voor de 1955quote:Op woensdag 14 september 2011 15:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
[..]
Ik weet nog niet wat ik wil eten vanavond
Smakelijk
Ontzettend vadsig, maar stiekem best lekker.quote:
Ik neem normaal bijna altijd de Bicmac...de enige die dr echt toe doet...maar soms probeer ik eens wat andersquote:Op woensdag 14 september 2011 15:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ontzettend vadsig, maar stiekem best lekker.Het is geen Big Tasty though
Hebben mensen zich hier onderhand al voortgeplant?! Jullie zijn nog wel steeds de hardcore topic-vullers hier zegquote:Op dinsdag 13 september 2011 22:28 schreef motorbloempje het volgende:
Nee, jij opgepompt, zij daarna volgepompt
en dat vraag je aan mij?quote:Op woensdag 14 september 2011 16:27 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Hebben mensen zich hier onderhand al voortgeplant?!
Die durft hier niet meer een voet over de drempel te zettenquote:Op woensdag 14 september 2011 16:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Pfuh, vertel dat maar eens aan God.
Burn... burn...quote:Op woensdag 14 september 2011 16:32 schreef Laysa het volgende:
[..]
Die durft hier niet meer een voet over de drempel te zetten
Aan iedereen hier die ik tig jaar geleden voor het laatst had gezienquote:
Ahhhh... waar nu dan?quote:Op woensdag 14 september 2011 16:35 schreef motorbloempje het volgende:
Ik woon iig niet meer in Nijmegen![]()
Tegen die tijd heb je vast wel honderdmiljoenmiljardmiljoenmiljard jaar inschrijftijdquote:Op woensdag 14 september 2011 16:53 schreef motorbloempje het volgende:
Had het slechter kunnen treffen, maar als we ooit weer terug komen naar Nederland gaan we zeker weten weer in Nijmegen wonen
* BGTes vergat even dat de wereld niet uit huurwoningen bestaatquote:Op woensdag 14 september 2011 16:55 schreef motorbloempje het volgende:
Ik denk niet dat we dan nog gaan huren
quote:Op woensdag 14 september 2011 16:53 schreef motorbloempje het volgende:
Had het slechter kunnen treffen, maar als we ooit weer terug komen naar Nederland gaan we zeker weten weer in Nijmegen wonen
Ik vond hem prima te eten!quote:Op woensdag 14 september 2011 15:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
jij eet alles wat geen hartslag meer heeftquote:Op woensdag 14 september 2011 17:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik vond hem prima te eten!
Ik eet ook dingen met hartslag hoor.quote:Op woensdag 14 september 2011 17:09 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
jij eet alles wat geen hartslag meer heeft
Ik raakte enigzins in shock toen ik te horen kreeg dat ie er niet meer wasquote:Op woensdag 14 september 2011 15:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My hovercraft is full of eel.
quote:Op woensdag 14 september 2011 18:01 schreef BGTes het volgende:
En dan wordt er van mij gezegd dat ik steeds over eten praat#SwarmiemodusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En wat ga je eten vanavond?
![]()
Ik had zelfgemaakte kaaspizzaquote:Op woensdag 14 september 2011 18:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
#Swarmiemodus
slaat nergens op, ik vraag één keer waarom ze niet bij de appie eet en wat ze dan wel eetquote:Op woensdag 14 september 2011 18:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
#Swarmiemodus
Je hebt volgens mij wel 3 avonden achter elkaar gevraagd wat ze ging eten gekquote:Op woensdag 14 september 2011 18:14 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
slaat nergens op, ik vraag één keer waarom ze niet bij de appie eet en wat ze dan wel eet
Lucht is helemaal blauw, en dan opeens komt er zo'n volledig-hemelsbrede wolk aan;oquote:
Oh myquote:Op woensdag 14 september 2011 18:33 schreef BGTes het volgende:
[..]
Lucht is helemaal blauw, en dan opeens komt er zo'n volledig-hemelsbrede wolk aan;o
quote:Op woensdag 14 september 2011 17:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik vond hem prima te eten!
Maar ik weiger vis en schaal dieren te eten! Dat mag niet van mijn religie.quote:Op woensdag 14 september 2011 17:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik eet ook dingen met hartslag hoor.
Nep-joodquote:Op woensdag 14 september 2011 20:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Maar ik weiger vis en schaal dieren te eten! Dat mag niet van mijn religie.
Aha, een kardinaal is een nep-jood. Duidelijk.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:28 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nep-jood.
Waar is Paaskonijn!? Ik wil iemand waarmee ik de saaiheid van Geomicrobiologie kan delen.
't was een grapje, aangezien ik wel een legitieme varkens-mijder ben. Ben je dus geen nepperquote:Op woensdag 14 september 2011 20:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Aha, een kardinaal is een nep-jood. Duidelijk.
Ik ben roomscher dan de Paus en je moeder lust mijn room als pap.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:42 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
't was een grapje, aangezien ik wel een legitieme varkens-mijder. Ben je dus geen nepper?
Moest dat nou?quote:Op woensdag 14 september 2011 20:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben roomscher dan de Paus en je moeder lust mijn room als pap.
quote:Op woensdag 14 september 2011 20:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben roomscher dan de Paus en je moeder lust mijn room als pap.
Dank je.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:27 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nog sterkte gewenst btw!
Waarvoor moest je onder het mes?
* BGTes deelt mesjes uitquote:Op woensdag 14 september 2011 21:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik denk dat dit topic een samthegreat5-ectomie nodig heeft.
Niemand is hier links. Allemaal rechtse rakkers, fascisten en neo-nazi's hier.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:53 schreef samthegreat5 het volgende:
Ik heb een raar gevoel als ik in dit topic post..
Oja, komt vast door die massale aanval van jullie en ik die jullie ''uitschold'' voor linksche hippies.
@Laysa: ik heb er nog naar gezocht inclusief in een paar topics terug, maar kon het niet vinden.
Laat maar dan.
quote:
Daar kom ik niet meer. De herinneringen hè! Krijg dan meteen weer last van het PTSS als ik dat lees.quote:
Geomicrobiologiequote:Op woensdag 14 september 2011 20:28 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nep-jood.
Waar is Paaskonijn!? Ik wil iemand waarmee ik de saaiheid van Geomicrobiologie kan delen.
Paaskonijn!!!!quote:
Ik ga hem toch niet maken. Twee weken vakantie weggegooid nondeju.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:09 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Paaskonijn!!!!
Hoe vergaat het leren jou?
Ik heb me vandaag door hfdst 2 en 16 heengeworsteld. Morgen de rest.
Laatste 4 hfdst zijn maar kort dus moet wel lukken lijkt me.
Wat is er dan?quote:Op woensdag 14 september 2011 23:16 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik ga hem toch niet maken. Twee weken vakantie weggegooid nondeju.
Laatste punt zou tellen en ik wil mijn 6 niet vergooien.quote:
Oh, van vorig jaar nog?quote:Op woensdag 14 september 2011 23:22 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Laatste punt zou tellen en ik wil mijn 6 niet vergooien.
Hebben ze ook een maagverkleining gedaan?quote:Op woensdag 14 september 2011 17:57 schreef Laysa het volgende:
de 1955 was goed te eten...maar ik kreeg hem niet helemaal op
Weet je het al?quote:Op woensdag 14 september 2011 20:05 schreef motorbloempje het volgende:
Iemand hier met een sportkaart die voor mij kan kijken welke tijden Aalst en Roelofs maandag/dinsdag spinninges geven?
Misschien zegt dat meer over jouw maag dan over hun portiesquote:Op woensdag 14 september 2011 23:23 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hebben ze ook een maagverkleining gedaan?Als ik bij de Mac eet heb ik aan een menu eigenlijk nooit genoeg en heb ik na een uur weer honger
.
[..]
Weet je het al?
Geo is het makkelijkste wat je zult krijgen dit jaar. Alleen meerkeuze. Ik heb niet geleerd en het gehaald en sloot het jaar af met 6 ects. Nuff said.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:22 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Oh, van vorig jaar nog?
Is het te doen?Eerste tentamen, ben wel benieuwd. Morgen effe alle testjes online maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |