Ga bij wheels langs op de st anna. Meestal voor weinig best een aardige fiets.quote:Op zaterdag 10 september 2011 10:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dat idee heb ik inmiddels ook ja.. Pff ik wil niet al te veel geld uitgeven maar heb echt een andere fiets nodig
Ik dacht dat je met de auto zou gaanquote:Op zaterdag 10 september 2011 11:43 schreef swarmahoer het volgende:
ik heb voor vanavond wel met wat andere mensen afgesproken
en ov vindt je toch niets? ik ga alsnog met de trein vandaag, de laatste gaat om tien voor 1 nu dus dat is wel prima
In plaats van dat je dan duidelijk aangeeft dat je dat had kunnen doenquote:Op zaterdag 10 september 2011 14:08 schreef Mikkie het volgende:
En je wilde goedkoop? Dat had ik nog wel wat goedkoper voor je kunnen hosselen
[..]
Ik dacht dat je met de auto zou gaanTrein is aardig ontmoedigend, inderdaad
Ik heb 'r om 10.38u een DM gestuurd met de vraag wat het budget was, maar daar reageerde ze niet opquote:Op zaterdag 10 september 2011 14:09 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
In plaats van dat je dan duidelijk aangeeft dat je dat had kunnen doen
Beetje mosterd-na-de-maaltijd dit
Waar die Medelander staat zonne had ik ook, maar die is gestolen. Van wanneer is die foto?quote:
Volgens mij staat ie daar op de foto van IB.quote:Op zaterdag 10 september 2011 14:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja toen waren we al weg en fok stond hier nog open..
Waar had jij het goedkoper kunnen regelen dan? Naja ik ben blij met deze fiets. Veel goedkoper ga je het toch niet krijgen dat ie verder gewoon helemaal rijklaar enzo is
Ik trapte het pedaal tot het metaal en we reden op topsnelheid naar huis.quote:
Die ligt alweer op bed met pijnstillers.quote:Op zaterdag 10 september 2011 15:19 schreef Mikkie het volgende:
En hoe is mevrouw D_K er nu aan toe?
Leuk item trouwens:
Verjaardag van een buschauffeur
Ja, het was een iets zwaardere ingreep dan ze vooraf gedacht hadden, maar aankomende week alweer op controle.quote:Op zaterdag 10 september 2011 15:33 schreef IrishBastard het volgende:
Hè bahVerder wel alles goed gegaan?
Toevallig ook een 36mm zeskantige dop met ¼"-aansluiting?quote:Op zaterdag 10 september 2011 17:38 schreef swarmahoer het volgende:
ik heb gewoon n slijptol thuis, mag je gratis lenen
Het commentaar maakt het helemaal compleetquote:Op zaterdag 10 september 2011 17:44 schreef Cocktailprikker het volgende:
Gweldig dithttp://www.dumpert.nl/med(...)_met_danny_hart.html
Zo net lekker geklommen, en nu uhm, denk ik nog ff wakeboardengewoon echt omdat het kan.
Moet ik vanavond voor je kijken? Heb wel wat grote matenquote:Op zaterdag 10 september 2011 18:14 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Toevallig ook een 36mm zeskantige dop met ¼"-aansluiting?Ik kom niet bij m'n oliefilter
En net heel bemoedigend gelezen dat het vervangen van een luchtfilter bij m'n auto ook een drama is... dat laten we dus maar even liggen tot morgen
Heb wel een ander soort Bahco (niet je standaard draaiwieltje, maar een sleutel waar de schroefdraad op een van de poten zit). Verder gaan mijn sets beiden helaas maar tot 32quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:03 schreef Mikkie het volgende:
Nou, als het kan! De rest is allemaal gelukt en heb ik passend materiaal voor, maar zelfs een enorme bahco die tot 35mm gaat, is dus waarschijnlijk net niet voldoende.
Zag dat Swarma vandaag nog met die bult rondliepquote:Op zaterdag 10 september 2011 19:49 schreef Mikkie het volgende:
Ook mooi:
http://www.dumpert.nl/med(...)5/streaker_fail.html
[..].
En bedanktquote:Op zaterdag 10 september 2011 23:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
Je ava past wel beter bij je daadwerkelijke postuur Mikkie
Klote, dat gaat geheid niet passen. Mijn Bahco gaat tot 30 en dat redde ik ruim niet, dus 32 is niet genoeg. Balen. Daar moet ik dus even een andere oplossing voor gaan verzinnen. Toch bedankt voor het kijken!quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:18 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Heb wel een ander soort Bahco (niet je standaard draaiwieltje, maar een sleutel waar de schroefdraad op een van de poten zit). Verder gaan mijn sets beiden helaas maar tot 32
32 is al best wat groter hè, maar meet anders de bout even opquote:Op zaterdag 10 september 2011 23:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En bedankt.
[..]
Klote, dat gaat geheid niet passen. Mijn Bahco gaat tot 30 en dat redde ik ruim niet, dus 32 is niet genoeg. Balen. Daar moet ik dus even een andere oplossing voor gaan verzinnen. Toch bedankt voor het kijken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |