Hoi Hiddendoe,quote:Op zaterdag 10 september 2011 05:48 schreef Hiddendoe het volgende:
Angina?
Ontstoken amandelen?
Dokter al gebeld?
Belachelijke remedies zegquote:Op zaterdag 10 september 2011 05:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
Oma weet raad keelklachten googlen! Wss krijg je dan net zo'n nutteloos antwoord als ik kreeg.
http://www.omaweetraad.co(...)dheid&label=Keelpijn
succes
Dat gebruikte men vroeger tegen okselklotsen volgens Oma.quote:Op zaterdag 10 september 2011 06:02 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Belachelijke remedies zeg![]()
Valt me nog mee dat ze dansen in het licht van de volle maan met een dooie kikker op je hoofd en twee kakkerlakken onder je oksels niet aanraden.
Omasliktzaad is more like it.. wat een flutadvies zegquote:Op zaterdag 10 september 2011 05:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
Oma weet raad keelklachten googlen! Wss krijg je dan net zo'n nutteloos antwoord als ik kreeg.
http://www.omaweetraad.co(...)dheid&label=Keelpijn
succes
Waarom is dit gek?? Heel veel bacterien kunnen niet tegen zout en zullen slechter groeien of zelfs doodgaan. Het gorgelen zorgt ervoor dat de bacterien loskomen en je ze kunt uitspugen.quote:
quote:Op zaterdag 10 september 2011 08:04 schreef gargamel het volgende:
[..]
Waarom is dit gek?? Heel veel bacterien kunnen niet tegen zout en zullen slechter groeien of zelfs doodgaan. Het gorgelen zorgt ervoor dat de bacterien loskomen en je ze kunt uitspugen.
Dusss
Ja, ik hoef echt niet omas placebo middeltje ofzo. Koop wel shit die aantoonbaar werkende bestanddelen hebben.quote:Op zaterdag 10 september 2011 09:45 schreef RozeRat het volgende:
Koop die bazendingen:
Strepsils
Zijn de enige die werken.
Niet zeuren maar slikken.quote:Op zaterdag 10 september 2011 09:46 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ja, ik hoef echt niet omas placebo middeltje ofzo. Koop wel shit die aantoonbaar werkende bestanddelen hebben.
Ja die heb ik ook al lang en breed. Helpt cola? Wat is het werkzame bestanddeel?quote:Op zaterdag 10 september 2011 09:54 schreef Huftertje het volgende:
Cola.
Verstopte neus is irritanter.
Ik kan het verkeerd hebben, maar ik dacht dat cola origineel was uitgevonden als hoestdrankje. Dit was naar het Amerikaanse leger gegaan, daar werd het lekker gevonden, er is koolzuur in gedaan en verkocht.quote:Op zaterdag 10 september 2011 09:55 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ja die heb ik ook al lang en breed. Helpt cola? Wat is het werkzame bestanddeel?
Dan zijn we lotgenoten!!quote:Op zaterdag 10 september 2011 10:28 schreef Swomp het volgende:
Terechte klacht ik slaap ook al niet 3 dagen.
Vloeibare coca voor het leger was dat. Om de discipline en vechtlust te verhogen. In Nederland stond ook een cocafabriek rond WO2.quote:Op zaterdag 10 september 2011 10:13 schreef Huftertje het volgende:
[..]
Ik kan het verkeerd hebben, maar ik dacht dat cola origineel was uitgevonden als hoestdrankje. Dit was naar het Amerikaanse leger gegaan, daar werd het lekker gevonden, er is koolzuur in gedaan en verkocht.
Dit dacht ik ergens gelezen te hebben.
Pfffsh, paracetamol. Jij speelt je games ook zeker op easy-mode.quote:Op zaterdag 10 september 2011 11:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik had het gister ook en ik heb een wondermiddel ontdekt, paracetamol!
na 10 minuten kon ik weer gewoon slikken
waarom zou ik als het al optimaal effectief is?quote:Op zaterdag 10 september 2011 11:37 schreef Gary_Motherfucking_Oak het volgende:
[..]
Pfffsh, paracetamol. Jij speelt je games ook zeker op easy-mode.
Weet je zeker dat je niet iets 'effectiever'' wilt proberen?
Ook al gedaan.quote:Op zaterdag 10 september 2011 11:37 schreef Jahr00n het volgende:
Ga ff iemand op straat in elkaar klappen dat neemt de pijn weg voor even.
Niet haten op omaweetraadquote:Op zaterdag 10 september 2011 06:02 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Belachelijke remedies zeg![]()
Valt me nog mee dat ze dansen in het licht van de volle maan met een dooie kikker op je hoofd en twee kakkerlakken onder je oksels niet aanraden.
Morgen naar Cor gaan, hij kan jouw keelpijn weg reiki-en, hij heeft zelfs kanker genezen d.m.v. reiki.quote:Op zaterdag 10 september 2011 05:18 schreef Michielos het volgende:
Iemand middeltjes tegen keelpijn?
Met die middelen verzacht je het alleen maar, je geneest het er niet mee. Als je die dingen niet had gebruikt, zou je keelpijn nu ook over zijn hoor!quote:Op zaterdag 10 september 2011 16:39 schreef IvanTower het volgende:
Munt thee, trachitol en gorgelen met water+zout helpt.
Vorige week ook last van keelpijn, inmiddels niet meer.
Nikmans, de man die de 013 overleefd heeft!quote:
VNV Nation godverdommequote:Op zaterdag 10 september 2011 17:18 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Nikmans, de man die de 013 overleefd heeft!
quote:Het lijkt me zeer plezierig om met jou het bed te delen. Ergens heb ik het gevoel dat meer mensen iemand als jij als vriend zouden moeten hebben.
wat.de.fuck.quote:
Ze heeft gelijk hoor. Iedereen wil wel het bed met me delenquote:
Ook jij hebt heus een lichaam met fantastische mogelijkheden waar voor jezelf en voor je partner nog heel veel aan te ontdekken valt, maar eerst moet je leren loslaten.quote:
Ik vind je een eloquente user.quote:Op dinsdag 13 september 2011 09:34 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ook jij hebt heus een lichaam met fantastische mogelijkheden waar voor jezelf en voor je partner nog heel veel aan te ontdekken valt, maar eerst moet je leren loslaten.
quote:Op dinsdag 13 september 2011 12:10 schreef wolfrolf het volgende:
Iemand pijpen en doorslikken. Doet wonderen!
Wolfrolfquote:Op dinsdag 13 september 2011 12:10 schreef wolfrolf het volgende:
Iemand pijpen en doorslikken. Doet wonderen!
Fijn mens ja.quote:Op dinsdag 13 september 2011 15:29 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Wolfrolf
Je grove taalgebruik maskeert je onzekerheid. Toch vind ik je een fijn mens. Breek die muur af en laat eens wat meer van je mooie kant zien.
is geen oplossing want bereik je hetzelfde effect als met die tabletten waarop je moet zuigen tegen keelpijn.quote:
Okquote:Op dinsdag 13 september 2011 15:29 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Wolfrolf
Je grove taalgebruik maskeert je onzekerheid. Toch vind ik je een fijn mens. Breek die muur af en laat eens wat meer van je mooie kant zien.
Zachte warme uitstraling heeft hij inderdaad.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |