Nee hoor, ligt gewoon puur aan of degene er ook op hakken kunt lopen, en de meeste vrouwen kunnen er niet fatsoenlijk op lopen&daardoor ziet het er raar uitquote:Op zaterdag 10 september 2011 09:14 schreef Picchia het volgende:
Misschien niet helemaal ontopic, maar als jongen vind ik dat benen er altijd een beetje onnatuurlijk uitzien als iemand op hakken loopt. Maar volgens mij ben ik de enige die dat vind.
hee kleintjequote:Op zaterdag 10 september 2011 07:29 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik mag jouw vraag niet beantwoorden
tss, als ik mijn hakken aan heb, schelen we nog maar 13 cm ofzoquote:Op zaterdag 10 september 2011 09:25 schreef Nightwulf het volgende:
centimeter zoekt....... 185
enne niet![]()
ik plaag graag
Dat. Of aan haar voetjes?quote:Op zaterdag 10 september 2011 09:08 schreef Re het volgende:
niet dat ik er een ben, maar zou het over het algemeen niet gewoon aan de outfit liggen of je hakken of platte schoenen aanhebt?
Ik kan wat door mijn knieen zakkenquote:Op zaterdag 10 september 2011 09:33 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
tss, als ik mijn hakken aan heb, schelen we nog maar 13 cm ofzo
En dan?quote:Op zaterdag 10 september 2011 09:38 schreef Nightwulf het volgende:
[..]
Ik kan wat door mijn knieen zakken
Kunnen we elkaar recht in de ogen kijkenquote:
Versierpogingen via fok!quote:Op zaterdag 10 september 2011 10:02 schreef Nightwulf het volgende:
[..]
Kunnen we elkaar recht in de ogen kijken
Elkaar recht in de ogen kijken is niet altijd een versierpoging hoor.quote:
Uhu.quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:06 schreef Nightwulf het volgende:
[..]
Elkaar recht in de ogen kijken is niet altijd een versierpoging hoor.
Betekent ook iets van oprecht. eerlijk zijn
Oh dat MOET? En anders? In het gevang?quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:58 schreef ocf81 het volgende:
Meisjes van 1 meter 80 moeten gewoon daten met jongens van 1 meter 90, en daar zijn er genoeg van geloof ik.
Pijnlijk.quote:Op zaterdag 10 september 2011 10:02 schreef Nightwulf het volgende:
[..]
Kunnen we elkaar recht in de ogen kijken
pas je de outfit erop aan omdat je liever wel of niet hakken draagt?quote:Op zaterdag 10 september 2011 09:08 schreef Re het volgende:
niet dat ik er een ben, maar zou het over het algemeen niet gewoon aan de outfit liggen of je hakken of platte schoenen aanhebt?
't Is meer dat een vrouw misschien wel afwisselt. Dus bij de ene outfit wel, bij de andere outfit geen hakken. Dus dan kun je van haar één keer zien op platte schoenen moeilijk een conclusie trekken over dat ze geen hakken zou durven dragen.quote:Op zondag 11 september 2011 11:19 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
pas je de outfit erop aan omdat je liever wel of niet hakken draagt?
ok, die jongens vinden het intimiderend........ daar vanuitgaand: belemmert dat jou om (hoge) hakken aan te doen?quote:Op zaterdag 10 september 2011 14:44 schreef Eva4Evah het volgende:
Ik ben niet onzeker over mijn lengte/uiterlijk ofzo, maar ik merk toch vaak dat jongens het intimiderend vinden en/of een afknapper als een meisje zo lang is, of langer is dan henzelf. Eigenlijk hun probleem maar ergens is het wel vervelend.
ok, maar het zou ook kunnen zijn dat iemand een outfit met hakken eronder wel leuk en mooi vindt om te dragen, maar dat ze dat slechts zelden doet vanwege de lengte.quote:Op zondag 11 september 2011 11:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]
't Is meer dat een vrouw misschien wel afwisselt. Dus bij de ene outfit wel, bij de andere outfit geen hakken. Dus dan kun je van haar één keer zien op platte schoenen moeilijk een conclusie trekken over dat ze geen hakken zou durven dragen.
Veel mannen vinden het inderdaad intimiderend dat een vrouw langer is. Bij het uitgaan zijn er mannen die op hun tenen gaan staan of zich op een andere manier groter proberen te maken. Dit vind ik geen probleem, ik vind het alleen jammer dat zij waarschijnlijk een complex over hun lengte hebben. Dat zij dit complex hebben is voor mij totaal geen reden om geen hakken aan te doen. Zoals ik al eerder aangaf is het voor mij meer om pijnlijke voeten te voorkomen, dan dat ik bang ben om te lang gevonden te worden.quote:Op zondag 11 september 2011 11:24 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
ok, die jongens vinden het intimiderend........ daar vanuitgaand: belemmert dat jou om (hoge) hakken aan te doen?
het is inderdaad HUN probleem (in directe zin), maar INdirect is het dan misschien ook jouw probleem. toch?
Het gaat eigenlijk ook nergens over, het is volgens mij alleen maar een soort van schaamte naar de buitenwereld. Net zoals dat mensen zich druk maken of de man of vrouw meer verdiend in een relatie, heel boeiendquote:Op zondag 11 september 2011 12:27 schreef kucuk het volgende:
[..]
Veel mannen vinden het inderdaad intimiderend dat een vrouw langer is. Bij het uitgaan zijn er mannen die op hun tenen gaan staan of zich op een andere manier groter proberen te maken. Dit vind ik geen probleem, ik vind het alleen jammer dat zij waarschijnlijk een complex over hun lengte hebben. Dat zij dit complex hebben is voor mij totaal geen reden om geen hakken aan te doen. Zoals ik al eerder aangaf is het voor mij meer om pijnlijke voeten te voorkomen, dan dat ik bang ben om te lang gevonden te worden.
Wat ook nog een reden is om geen hakken aan te doen is dat mijn vriendinnen 1.60-1.65m zijn en als ik dan 1.93m ben dat ik dan zo'n eind moet bukken om met hen te praten.
Ik heb trouwens een vriend gehad die het verschrikkelijk vond dat ik langer was dan hem. Van hem mocht ik echt geen hakken aan. Natuurlijk heb ik geprobeerd om hier zoveel mogelijk rekening mee te houden, maar als je een outfit aan hebt waarbij alleen hakken staan dan moet je wel. Het maakte mij dan totaal niet uit hoe lang ik was.
Nee, het belemmert mij er niet van om hakken aan te doen. Ik doe wel echt hakken aan wanneer ik wil. Maar dat is gewoon niet zo vaak omdat ik comfort heel belangrijk vind, zoals ik al zei. Maar ja, je hebt misschien wel gelijk, misschien ben ik er (al dan niet onbewust) toch een beetje onzeker over. Ik vond namelijk een keer een jongen die kleiner was dan ik echt superleuk en het klikte ook supergoed, hij deed ook superleuk tegen mij en alles maar ja, uiteindelijk is het niks geworden en ik heb toch wel een beeeetje het gevoel dat als ik kleiner was geweest dat het dan wel iets had kunnen worden. Mja.quote:Op zondag 11 september 2011 11:24 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
ok, die jongens vinden het intimiderend........ daar vanuitgaand: belemmert dat jou om (hoge) hakken aan te doen?
het is inderdaad HUN probleem (in directe zin), maar INdirect is het dan misschien ook jouw probleem. toch?
Of een rokje dragen.quote:Op zondag 11 september 2011 08:34 schreef kucuk het volgende:
Ik ben 1.83m en draag zelden hakken. Ik vind dat ik een prachtige lengte heb, en zou zeker niet korter willen zijn.
De reden waarom ik zelden hakken draag is voornamelijk omdat ik zere voeten krijg. Op zit feestjes wil ik het nog wel doen, maar met stappen heb ik daar totaal niet de behoefte aan.
Bijkomend probleem is dat broeken vaak net lang genoeg zijn, als ik er dan hakken onder aandoe heb ik al helemaal een hoogwater broek.
of een jurkjequote:Op zondag 11 september 2011 22:08 schreef kucuk het volgende:
[..]
Onder een rokje is het sowieso het mooist om hakken te dragen.
nu alleen thuis, beetje hyper, komende tijd voorzichtig verder ontwikkelen en zorgen dat ik haar met mijn enthousiasme niet verstikquote:
maar je gaat wel heel uitgebreid in op direct datgeen wat ik vroeg, en ik moet wel in een heel slechte bui zijn wil ik je verhaal niet waarderen vanwege die ene centimeter!!quote:Op maandag 12 september 2011 02:04 schreef Grunge. het volgende:
...maar eigenlijk gaat je vraag nét niet over mij.
Leeftijdsgenoten zijn juist de langste mannelijke personen, hoe ouder hoe kleiner.quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:25 schreef rubje het volgende:
meisjes/vrouwen van 1.80 steken zeker boven hun leeftijdsgenoten uit maar je moet gewoon proberen,hoe moeilijk ook,toch jezelf een houding te geven dat jij je erbij lekker voelt.Je zal hoe dan ook de aandacht trekken en liever dat dan helemaal geen aandacht,want dat niemand iets tegen je zegt is ook niet leuk.
![]()
Daarbij zijn nederlanders over het algemeen een groot volk in lengte..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |