Nee hoor, ligt gewoon puur aan of degene er ook op hakken kunt lopen, en de meeste vrouwen kunnen er niet fatsoenlijk op lopen&daardoor ziet het er raar uitquote:Op zaterdag 10 september 2011 09:14 schreef Picchia het volgende:
Misschien niet helemaal ontopic, maar als jongen vind ik dat benen er altijd een beetje onnatuurlijk uitzien als iemand op hakken loopt. Maar volgens mij ben ik de enige die dat vind.
hee kleintjequote:Op zaterdag 10 september 2011 07:29 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik mag jouw vraag niet beantwoorden
tss, als ik mijn hakken aan heb, schelen we nog maar 13 cm ofzoquote:Op zaterdag 10 september 2011 09:25 schreef Nightwulf het volgende:
centimeter zoekt....... 185
enne niet![]()
ik plaag graag
Dat. Of aan haar voetjes?quote:Op zaterdag 10 september 2011 09:08 schreef Re het volgende:
niet dat ik er een ben, maar zou het over het algemeen niet gewoon aan de outfit liggen of je hakken of platte schoenen aanhebt?
Ik kan wat door mijn knieen zakkenquote:Op zaterdag 10 september 2011 09:33 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
tss, als ik mijn hakken aan heb, schelen we nog maar 13 cm ofzo
En dan?quote:Op zaterdag 10 september 2011 09:38 schreef Nightwulf het volgende:
[..]
Ik kan wat door mijn knieen zakken
Kunnen we elkaar recht in de ogen kijkenquote:
Versierpogingen via fok!quote:Op zaterdag 10 september 2011 10:02 schreef Nightwulf het volgende:
[..]
Kunnen we elkaar recht in de ogen kijken
Elkaar recht in de ogen kijken is niet altijd een versierpoging hoor.quote:
Uhu.quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:06 schreef Nightwulf het volgende:
[..]
Elkaar recht in de ogen kijken is niet altijd een versierpoging hoor.
Betekent ook iets van oprecht. eerlijk zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |