Ze zijn FOK! zat denk ik, gaan ze maar TC'en, en fucken op FOK!.quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:30 schreef aight1 het volgende:
Wat is dat met dat hunten man, stakkers.
Ze hebben gewoon echt niks beters toe te voegen aan dit topic.quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:30 schreef aight1 het volgende:
Wat is dat met dat hunten man, stakkers.
Oke, gellukig maar ik dacht anders gaan mensen denk weetje, je weet hoe mensen zijnquote:Op zaterdag 10 september 2011 00:28 schreef coban het volgende:
[..]
Thankshet is echt geen rare gedachte ofzodat mijn hand bij jou thuis ingelijst zal staan, echt niet.
Huh.quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:31 schreef Flippiee het volgende:
terechte TT, nu krijg ik wel weer een aanmerking in ONZ FB
niet vreemdgaan plzquote:Op zaterdag 10 september 2011 00:32 schreef coban het volgende:
@ rez: wij sowieso best friends forever en niet te breken wie jou breekt breek ik en xxooxo hvj en wiljenooitmeerkwijt en ik ga nu op hyves een gedicht maken met heel veel wy en blyf ipv wij en blijf en veel stoere woorden met veel spellingsfouten over ons leven maken peace
Alweerquote:
Yesquote:Op zaterdag 10 september 2011 00:32 schreef Patje1987 het volgende:
Ik hou van wander maar nog meer van flipsen
Dan waren NSB'ers ook eerlijke melders, JA DAAR ZITTEN JODEN.quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:33 schreef BBQSausage het volgende:
Eerlijke melders NSB'ers noemen.
quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:33 schreef Dientje12 het volgende:
Hey, ik deed net iets bazigs met mijn poes
Ik pakte echt zoon stukje plakband weet je wel, ik liet mijn poes aan die plakband ruiken en toen bleef die aan zn neus plakken hihi..
Ik was mijn poes te slim af
1-0 voor mij
Rot toch op.quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:33 schreef JApieman het volgende:
[..]
Dan waren NSB'ers ook eerlijke melders, JA DAAR ZITTEN JODEN.
Je bent geslaagd voor de sarcasmetest, je zit op hetzelfde niveau als ik, congrats.quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:31 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Oke, gellukig maar ik dacht anders gaan mensen denk weetje, je weet hoe mensen zijn
Oké, leuk.quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:32 schreef coban het volgende:
@ rez: wij sowieso best friends forever en niet te breken wie jou breekt breek ik en xxooxo hvj en wiljenooitmeerkwijt en ik ga nu op hyves een gedicht maken met heel veel wy en blyf ipv wij en blijf en veel stoere woorden met veel spellingsfouten over ons leven maken peace
Jood zijn mag niet?quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:34 schreef Plastic_zak het volgende:
NSB'ers melden gewoon als iemand iets doet wat niet mag.
gr gr
Jaa, ik weetquote:Op zaterdag 10 september 2011 00:33 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Moet je een stukje plakband op z'n rug plakken, gaat ie raar van lopen.
quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:35 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Jaa, ik weet![]()
Ligt er ook aan of je op de zijkant doet of op de rug enzo.. echt grappig
Dank u dank uquote:Op zaterdag 10 september 2011 00:34 schreef coban het volgende:
[..]
Je bent geslaagd voor de sarcasmetest, je zit op hetzelfde niveau als ik, congrats.
liefdequote:Op zaterdag 10 september 2011 00:35 schreef coban het volgende:
[..]
Nee nooit! wij getrouwd voor het leven enzo.
Niet te meten zo hoog, hoger dan een vliegtuig.quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:35 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dank u dank u
Hoe hoog is mijn niveau nu dan??
Mannen en vrouwen kunnen ook gewoon vrienden zijn weet je.quote:
Mocht het niet??quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:36 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Wat ? Toen mocht het gewoon niet.
Droog kindquote:
Wat zou jij doen als iemand de regels overtreed ?quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:37 schreef aight1 het volgende:
[..]
Mocht het niet??
Of je bent heel dom, of ziek in je hoofd.
quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:37 schreef coban het volgende:
[..]
Droog kindik ga wel een gedicht over huwelijk van aight en mij maken
Ik was toch enthousiast en zo, met mijnquote:Op zaterdag 10 september 2011 00:37 schreef coban het volgende:
[..]
Droog kindik ga wel een gedicht over huwelijk van aight en mij maken
Ik haat op niemand.quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:38 schreef coban het volgende:
Hey geen ruzie. Pz niet haten op joden svp.
Hem z'n ding laten doen? Wat de fuck boeit mij dat, zolang ik er geen last van heb.quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:38 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Wat zou jij doen als iemand de regels overtreed ?
Ik heb last van lapo-hunters, dus ik meld ze.quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:38 schreef aight1 het volgende:
[..]
Hem z'n ding laten doen? Wat de fuck boeit mij dat, zolang ik er geen last van heb.
Ok, bazig dusquote:Op zaterdag 10 september 2011 00:36 schreef coban het volgende:
[..]
Niet te meten zo hoog, hoger dan een vliegtuig.
En van Joden?quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:39 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik heb last van lapo-hunters, dus ik meld ze.
Ik miste het: omggg coban je bent zo coolquote:Op zaterdag 10 september 2011 00:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik was toch enthousiast en zo, met mijn-smiley? Of niet?
Neu, laat hem lekker wieten.quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:40 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Als iemand een wietplantage op zolder heeft meld jij dat toch ook gewoon ?
Trusten.quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:40 schreef Dientje12 het volgende:
Hey mensjes ik ga pitten!
Welterusten enzo
Welterusten!quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:40 schreef Dientje12 het volgende:
Welterusten enzo
wait whatquote:Op zaterdag 10 september 2011 00:41 schreef Dimens het volgende:
Ik maakte een grapje met die post dat DolfijntjesLove pics van haar kut ging posten, blijkbaar was het toch geen grap.
Bij deze: omggg coban je bent zo coolquote:Op zaterdag 10 september 2011 00:40 schreef coban het volgende:
[..]
Ik miste het: omggg coban je bent zo coolx 102737388292 en omg wauwie enzo gedeelte
quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:41 schreef Dimens het volgende:
Ik maakte een grapje met die post dat DolfijntjesLove pics van haar kut ging posten, blijkbaar was het toch geen grap.
quote:
Wtffffff?quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:40 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Als iemand een wietplantage op zolder heeft meld jij dat toch ook gewoon ?
Tering, zou jij serieus mensen aangeven omdat ze een ander geloof hebben zodat ze vermoord worden? Ziek. Serieus.quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:42 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Nou, in de oorlog zou jij het toch wel doen hoor
Slaaplekker!quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:40 schreef Dientje12 het volgende:
Welterusten enzo
Pics en zo.quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:42 schreef Dimens het volgende:
Ze was dus serieus aan het scheren daar onder.
Alleen om mezelf te beschermenquote:Op zaterdag 10 september 2011 00:42 schreef aight1 het volgende:
[..]
Tering, zou jij serieus mensen aangeven omdat ze een ander geloof hebben zodat ze vermoord worden? Ziek. Serieus.
Walgelijk.quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:43 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Alleen om mezelf te beschermen
quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:43 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Alleen om mezelf te beschermen
Okequote:Op zaterdag 10 september 2011 00:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Bij deze: omggg coban je bent zo coolx 102737388292 omg wauwie enzo!
![]()
Dit dus. Laf volkquote:Op zaterdag 10 september 2011 00:44 schreef coban het volgende:
Ik wil niet lullig doen he, maar ik begrijp niet dat er in die tijd zoveel nederlanders joden hebben kunnen verlinken gwn niet normaal. En dan zeggen ze nu: ohja het spijt me zo ditdat ja niks bitch. Door hun zijn er zoveel joden dood
quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:44 schreef aight1 het volgende:
[..]
Vast. Je bent gewoon fucking laf.
Niet alleen daardoor hoor, Nederland had ook een goede administratie waardoor Joden makkelijk opgespoord kunnen worden. In Frankrijk enzo was dat veel minder.quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:44 schreef coban het volgende:
Ik wil niet lullig doen he, maar ik begrijp niet dat er in die tijd zoveel nederlanders joden hebben kunnen verlinken gwn niet normaal. En dan zeggen ze nu: ohja het spijt me zo ditdat ja niks bitch. Door hun zijn er zoveel joden dood
Over die joden trollde ik welquote:
Omg.quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:42 schreef Dimens het volgende:
Ze was dus serieus aan het scheren daar onder.
Ja, maar in de tijd van de Nazi's mocht je ook geen Joden verbergen. Het ligt er dan maar net aan wie er op dat moment aan de macht is.quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:47 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Over die joden trollde ik welMaar als iemand iets doet wat niet mag is het gewoon je plicht het te melden
Nog ergerquote:Op zaterdag 10 september 2011 00:46 schreef JApieman het volgende:
[..]
Niet alleen daardoor hoor, Nederland had ook een goede administratie waardoor Joden makkelijk opgespoord kunnen worden. In Frankrijk enzo was dat veel minder.
Ik zou zelf geen joden verbergen in mijn kelder maar als ik ergens joden `vind´ zal ik ze niet verradenquote:Op zaterdag 10 september 2011 00:47 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja, maar in de tijd van de Nazi's mocht je ook geen Joden verbergen. Het ligt er dan maar net aan wie er op dat moment aan de macht is.
En dat hebben we nog steeds. Ook de banken hebben al onze gegevensquote:Op zaterdag 10 september 2011 00:46 schreef JApieman het volgende:
[..]
Niet alleen daardoor hoor, Nederland had ook een goede administratie waardoor Joden makkelijk opgespoord kunnen worden. In Frankrijk enzo was dat veel minder.
Jaquote:Op zaterdag 10 september 2011 00:49 schreef coban het volgende:
Heeft zo'n wijf serieus ECHT fotos gestuurd? Omg_!!
Nee, dat is niet nog erger, dat is juist minder erg. Nederland had gewoon vóórdat de Duiters binnen vielen al een goed administratie systeem, dat kregen de Duitsers toen in handen en dus wisten ze waar de Joden woonden.quote:
Slaaf van de hogere machten jijquote:Op zaterdag 10 september 2011 00:47 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Over die joden trollde ik welMaar als iemand iets doet wat niet mag is het gewoon je plicht het te melden
Juistquote:Op zaterdag 10 september 2011 00:50 schreef coban het volgende:
[..]
Slaaf van de hogere machten jij
Alsof je zelf niks doet dat niet magdownloaden? Ditdat? Zoveel.
Ik rij heel soms door roodquote:Op zaterdag 10 september 2011 00:50 schreef coban het volgende:
[..]
Slaaf van de hogere machten jij
Alsof je zelf niks doet dat niet magdownloaden? Ditdat? Zoveel.
Ja oke, maar dat neemt niet weg dat er veel naaiers in nederland warenquote:Op zaterdag 10 september 2011 00:50 schreef JApieman het volgende:
[..]
Nee, dat is niet nog erger, dat is juist minder erg. Nederland had gewoon vóórdat de Duiters binnen vielen al een goed administratie systeem, dat kregen de Duitsers toen in handen en dus wisten ze waar de Joden woonden.
plz doe de groetjesquote:Op zaterdag 10 september 2011 00:53 schreef coban het volgende:
[..]
OMG DIT KAN ECHT NIET IK GA GELIJK BEATRIX BELLEN
Armeense genocide.quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:52 schreef coban het volgende:
[..]
Ja oke, maar dat neemt niet weg dat er veel naaiers in nederland waren. En die anton mussert ofzo
wannabe hitler alles.
haha sick thanksquote:Op zaterdag 10 september 2011 00:56 schreef coban het volgende:
[..]
Ze zegt: groeten en knuffel en kusje terug
Niks naaiers. Ze doen gewoon wat ze moeten doenquote:Op zaterdag 10 september 2011 00:52 schreef coban het volgende:
[..]
Ja oke, maar dat neemt niet weg dat er veel naaiers in nederland waren. En die anton mussert ofzo
wannabe hitler alles.
Ik wil helemaal geen kinderen.quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:58 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
als ik getrouwd ben + kinderen enzo mag die dicht
Banken doen ook gewoon wat ze moeten doen.quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:58 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Niks naaiers. Ze doen gewoon wat ze moeten doen
Kindertjes die vragen...quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:58 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Stuur die pics van dolfijntjeslove eens
Rotzooi maken en iedereen een slaaf maken ?quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Banken doen ook gewoon wat ze moeten doen.
gAST, JE BENT 17quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ook niet, tenminste nu niet.
MEID! Ik ben 18, en ja, er zijn 18-jarigen met een kinderwens.quote:
jaquote:Op zaterdag 10 september 2011 01:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
MEID! Ik ben 18, en ja, er zijn 18 jarige met een kinderwens.
Omgggggggggggg dus als ze zeggen steek je moeder neer ga je haar neersteken?quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:58 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Niks naaiers. Ze doen gewoon wat ze moeten doen
hahaquote:Op zaterdag 10 september 2011 01:01 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik denk dat op verspreiden een ban staat
Sowieso klinkt dit niet helemaal goed.
Sowieso dit.
Huh?quote:Op zaterdag 10 september 2011 01:01 schreef coban het volgende:
[..]
Omgggggggggggg dus als ze zeggen steek je moeder neer ga je haar neersteken?
Meh, totally worth it.quote:Op zaterdag 10 september 2011 01:01 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Sowieso dit.
Laat maar dan.quote:Op zaterdag 10 september 2011 01:01 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Sowieso dit.
WTF.quote:De jongste moeder ter wereld is Lina Medina uit Peru. Zij was nog maar vijf jaar toen ze beviel van een zoon Gerardo. Lina werd door haar ouders naar het ziekenhuis gebracht omdat haar buik maar bleef groeien. Lina is geboren met een afwijkend hormoonsysteem. Ze was nog maar acht maanden oud toen ze ging menstrueren. De Peruaanse Lina en zoon Gerardo groeiden op als broer en zus.
Mum-Zi uit Nigeria staat bekend als de jongste grootmoeder ter wereld. Ze werd op haar achtste moeder en op haar zeventiende oma.
Welterusten!quote:Op zaterdag 10 september 2011 01:03 schreef Dimens het volgende:
We zullen het morgen allemaal wel merken, nu tijd om te slapen.
:w Trusten.quote:Op zaterdag 10 september 2011 01:03 schreef Dimens het volgende:
Nee hoor. Maar als iemand de wet overtreed is het je plicht om dit te meldenquote:Op zaterdag 10 september 2011 01:03 schreef coban het volgende:
[..]
Je moet toch doen wat je wordt opgedragen?
Trusten.quote:Op zaterdag 10 september 2011 01:03 schreef Dimens het volgende:
Mensen als jij maken me ziekquote:Op zaterdag 10 september 2011 01:04 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar als iemand de wet overtreed is het je plicht om dit te melden
Uitgehuwelijkt met een turkquote:Op zaterdag 10 september 2011 01:05 schreef JApieman het volgende:
Mijn buurmeisje van 20 gaat al trouwen.
Ok.quote:Op zaterdag 10 september 2011 01:04 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar als iemand de wet overtreed is het je plicht om dit te melden
Ze is christelijk.quote:Op zaterdag 10 september 2011 01:06 schreef Prullenbak6 het volgende:
[..]
Uitgehuwelijkt met een turk
Uithuwelijken MET?quote:Op zaterdag 10 september 2011 01:06 schreef Prullenbak6 het volgende:
[..]
Moet er niet aan denken om nu al een kind te hebben.quote:Op zaterdag 10 september 2011 01:06 schreef MarokkaanseKip het volgende:
mijn basisschoolvriendinnetje van 17 is nu gewenst zwanger.
Wat?quote:Op zaterdag 10 september 2011 01:06 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Je moet er maar zin in hebbenquote:Op zaterdag 10 september 2011 01:06 schreef MarokkaanseKip het volgende:
HAHAHAHHAA VET GRAPPIG MAN HAHA IKSDEE JONGE HAHAHA IK LACH ME HELEMAAL KAPOT NIET NORMAAL HEB JE NIET GENOEG IN DAT ANDERE TOPIC TURKEN BELACHELIJK GEMAAKT DAT JE HIERHEEN KOMTquote:Op zaterdag 10 september 2011 01:06 schreef Prullenbak6 het volgende:
[..]
trustennnnquote:Op zaterdag 10 september 2011 01:07 schreef Rezania het volgende:
Ik ga slapen, welterusten iedereen.
Frodo moet dood.quote:Op zaterdag 10 september 2011 01:08 schreef JApieman het volgende:
Ik heb best zin om LOTR te kijken maar dat duurt zo lang.
quote:Op zaterdag 10 september 2011 01:08 schreef coban het volgende:
[..]
HAHAHAHHAA VET GRAPPIG MAN HAHA IKSDEE JONGE HAHAHA IK LACH ME HELEMAAL KAPOT NIET NORMAAL HEB JE NIET GENOEG IN DAT ANDERE TOPIC TURKEN BELACHELIJK GEMAAKT DAT JE HIERHEEN KOMT
dat je dat niet eens inziet zegt genoegquote:
quote:Op zaterdag 10 september 2011 01:09 schreef aight1 het volgende:
[..]
dat je dat niet eens inziet zegt genoeg
quote:Op zaterdag 10 september 2011 01:10 schreef Dalando het volgende:
Ik zit in de nachtbagger liedjens te posten.
sickquote:Op zaterdag 10 september 2011 01:11 schreef Dalando het volgende:
tjoeeek tjoeeeeek THIS IS THE TRAIN, TO NOWHERE THIS IS THE TRAIN, TO NOWHERE THIS IS THE TRAIN, TO NOWHERE THIS IS THE TRAIN, TO NOWHERE THIS IS THE TRAIN, TO NOWHERE THIS IS THE TRAIN, TO NOWHERE THIS IS THE TRAIN, TO NOWHERE SCREECH SCREECH BAM BAM BAM BAM BAM BAM
Ja weetje, sorry man. Kijk ik ben nu al 5 jaar uitgehuwelijkt, heb 12 klotekinderen en ben zwanger en mijn man slaat me elke dag. Ik haat het. Sorrry als ik fel overkom weetje. Echtwaar weetje.quote:Op zaterdag 10 september 2011 01:09 schreef Prullenbak6 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gefrustreerde turkse vrouw. Als vrouw zijnde niks bij haar man te vertellen hebben maar nu ze het internet gevonden heeft gaat ze haar frustraties daar maar lozen.
gewoon opgeramdquote:Op zaterdag 10 september 2011 01:09 schreef Prullenbak6 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gefrustreerde turkse vrouw. Als vrouw zijnde niks bij haar man te vertellen hebben maar nu ze het internet gevonden heeft gaat ze haar frustraties daar maar lozen.
opgeramd?quote:Op zaterdag 10 september 2011 01:13 schreef MarokkaanseKip het volgende:
aighttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt nieuw woord
NIETquote:Op zaterdag 10 september 2011 01:12 schreef coban het volgende:
[..]
Ja weetje, sorry man. Kijk ik ben nu al 5 jaar uitgehuwelijkt, heb 12 klotekinderen en ben zwanger en mijn man slaat me elke dag. Ik haat het. Sorrry als ik fel overkom weetje. Echtwaar weetje.
quote:Op zaterdag 10 september 2011 01:12 schreef coban het volgende:
[..]
Ja weetje, sorry man. Kijk ik ben nu al 5 jaar uitgehuwelijkt, heb 12 klotekinderen en ben zwanger en mijn man slaat me elke dag. Ik haat het. Sorrry als ik fel overkom weetje. Echtwaar weetje.
volgens mij nietquote:Op zaterdag 10 september 2011 01:14 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ja
Zeg niet dat het al bestaat.
okquote:Op zaterdag 10 september 2011 01:15 schreef aight1 het volgende:
[..]
volgens mij niet
copyright voor mk
Sorry aight maar anders kom ik niet als een verwaarloosde onderdrukte turk over zoals prullenbak het wiltquote:
oh dan is het goedquote:Op zaterdag 10 september 2011 01:16 schreef coban het volgende:
[..]
Sorry aight maar anders kom ik niet als een verwaarloosde onderdrukte turk over zoals prullenbak het wilt
Het is je dag wel vandaag hequote:Op zaterdag 10 september 2011 01:17 schreef Dimens het volgende:
Net weer pics gekregen, met speciaal mijn naam.
quote:Op zaterdag 10 september 2011 01:16 schreef coban het volgende:
[..]
Sorry aight maar anders kom ik niet als een verwaarloosde onderdrukte turk over zoals prullenbak het wilt
Zeg maar gewoon eerlijk dat je doorhebt hoe debiel je wel niet klinkt.quote:
Mijn dag kan niet meer kapot.quote:Op zaterdag 10 september 2011 01:18 schreef coban het volgende:
[..]
Het is je dag wel vandaag hezoveel spanning enzo
Wil niet veel zeggen maar jij ging deze discussie met mij aan. Dus wie klinkt er hier nu debiel?quote:Op zaterdag 10 september 2011 01:20 schreef coban het volgende:
[..]
Zeg maar gewoon eerlijk dat je doorhebt hoe debiel je wel niet klinkt.
Even denken. Oh. Ik weet het al. Jij.quote:Op zaterdag 10 september 2011 01:21 schreef Prullenbak6 het volgende:
[..]
Wil niet veel zeggen maar jij ging deze discussie met mij aan. Dus wie klinkt er hier nu debiel?
is ze lkkrquote:Op zaterdag 10 september 2011 01:17 schreef Dimens het volgende:
Net weer pics gekregen, met speciaal mijn naam.
Wie begon er nou?quote:Op zaterdag 10 september 2011 01:08 schreef coban het volgende:
[..]
HAHAHAHHAA VET GRAPPIG MAN HAHA IKSDEE JONGE HAHAHA IK LACH ME HELEMAAL KAPOT NIET NORMAAL HEB JE NIET GENOEG IN DAT ANDERE TOPIC TURKEN BELACHELIJK GEMAAKT DAT JE HIERHEEN KOMT
Jij begon met het uitgehuwelijkt zijn MET een turkquote:
Oeh. Jankend.quote:Op zaterdag 10 september 2011 01:24 schreef Ragboer het volgende:
coban is nog nooit op kanaalstraat geweest, nepturkse hihi
Statement of the obviousquote:Op zaterdag 10 september 2011 01:25 schreef coban het volgende:
[..]
Jij begon met het uitgehuwelijkt zijn MET een turk.
Rot gewoon op hier bye.
Knuffel?quote:
WAT.quote:Op zaterdag 10 september 2011 01:26 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat kan ik niet vertellen aan de hand van haar onderste.
Was voor Ragboer bedoeld die trollface over ergens nog nooit geweest zijn.quote:Op zaterdag 10 september 2011 01:25 schreef aight1 het volgende:
Mensen die een discussie beginnen en falen en dan maar trollface.jpg postensneu.
JIJ MOET NU GEWOON OPGEKOWEDquote:Op zaterdag 10 september 2011 01:26 schreef Prullenbak6 het volgende:
[..]
Statement of the obvious
Einde discussie
ja eerst feestje daarna stratum denkikquote:
Noem namen dan.quote:Op zaterdag 10 september 2011 01:28 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ALLE BOELERS NU UIT DIT TOPIC EN WEL DIRECTTTTTTTTTT
quote:Op zaterdag 10 september 2011 01:28 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik ga alquote:Op zaterdag 10 september 2011 01:28 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Beidequote:Op zaterdag 10 september 2011 01:28 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
d'r geslachtsdeel of boezem?
beidequote:Op zaterdag 10 september 2011 01:28 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Beide.quote:Op zaterdag 10 september 2011 01:28 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Jammer, ik wil niet vechten.quote:Op zaterdag 10 september 2011 01:28 schreef coban het volgende:
[..]
Wat is deze. Ik geef liever een rechtse.
stomme wannabegquote:Op zaterdag 10 september 2011 01:30 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
die ene wannabeG GEWOON PAK JE SPULLEN DOORLOPEN NIETS TE ZIEN
Omdat. Uitgekotst.quote:Op zaterdag 10 september 2011 01:33 schreef Dalando het volgende:
Hoi. Ik ben op deze pagina gekomen door mijn chrome app.
Genoeg reclame, waarom zitten jullie niet in de nachtbagger?
quote:Op zaterdag 10 september 2011 01:33 schreef Dalando het volgende:
Hoi. Ik ben op deze pagina gekomen door mijn chrome app.
Genoeg reclame, waarom zitten jullie niet in de nachtbagger?
Deel van dr gezicht staat in dat tranen topic.quote:Op zaterdag 10 september 2011 01:33 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
nee alleen als ze d'r face erop heeft.
Wtf moet ik met een geslachtsdeel en borsten.
Je moet dimens enzo nadoen. Dan moet je eerst heel lang kijken en danquote:Op zaterdag 10 september 2011 01:33 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
nee alleen als ze d'r face erop heeft.
Wtf moet ik met een geslachtsdeel en borsten.
Kijken en uitlachen, geilen doe ik er niet op.quote:Op zaterdag 10 september 2011 01:34 schreef coban het volgende:
[..]
Je moet dimens enzo nadoen. Dan moet je eerst heel lang kijken en dandoen en dan uitlachen.
Wat is ze lelijk.quote:Op zaterdag 10 september 2011 01:34 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Deel van dr gezicht staat in dat tranen topic.
klopt.quote:Op zaterdag 10 september 2011 01:36 schreef Ikbenserieus het volgende:
Volgens mij loopt het hier iets sneller als in Nachtbagger.
Als je veel klappen onder liefde verstaat dan wel.quote:Op zaterdag 10 september 2011 01:35 schreef Ragboer het volgende:
Waarom ben je zo agressief Coban? Een wereld vol liefde is toch veel leuker...
Ik zat er aan te twijfelen.quote:Op zaterdag 10 september 2011 01:38 schreef Ikbenserieus het volgende:
BBQSausage heeft mij op de blocklist_____!!!!!!
Ja iddquote:Op zaterdag 10 september 2011 01:39 schreef coban het volgende:
En btw. Kan die dolfijne wijf geen allochtoon zijn? Ze kan zelfs turks ofzo zijn. Als ik alleen die kop zie zegmaar
omgosh omgosh
Trollquote:Op zaterdag 10 september 2011 01:41 schreef Ragboer het volgende:
Jammer Coban, ik hoop dat je Allah zult vinden. Zo veel agressie in zo'n meisje, dat kan niet goed zijn.
Omdat bagger en ik kan me soms ernstig aan je irriteren.quote:Op zaterdag 10 september 2011 01:41 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Haha! Om mij op de blocklist te zetten?![]()
Waarom dan wel niet?
Dus ze overtreed nu de heilige regels?quote:Op zaterdag 10 september 2011 01:39 schreef coban het volgende:
En btw. Kan die dolfijne wijf geen allochtoon zijn? Ze kan zelfs turks ofzo zijn. Als ik alleen die kop zie zegmaar
omgosh omgosh
Stop maar met hem quoten, nu erger ik me alsnog aan hem.quote:Op zaterdag 10 september 2011 01:42 schreef Dalando het volgende:
[..]
Omdat bagger en ik kan me soms ernstig aan je irriteren.
En dan gelijk zo boos? Jammer...quote:Op zaterdag 10 september 2011 01:42 schreef coban het volgende:
[..]
Troll. Ik ben meer moslim dan je denkt
Heb je haar van ver weg gezien dan?quote:
Ok, ben ik lelijk?quote:Op zaterdag 10 september 2011 01:43 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
nee lelijk
ik herken lelijkheid
ALS ze moslim is ja.quote:Op zaterdag 10 september 2011 01:42 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dus ze overtreed nu de heilige regels?
Ik ken haar in real life, ik maak de foto's.quote:Op zaterdag 10 september 2011 01:43 schreef coban het volgende:
[..]
Heb je haar van ver weg gezien dan?
Ik vind dat ze alleen lelijke hoek heeft gekozen , betekent niet gelijk dat ze lelijk is
Haha, geweldig..... Nee echt.quote:Op zaterdag 10 september 2011 01:42 schreef Dalando het volgende:
[..]
Omdat bagger en ik kan me soms ernstig aan je irriteren.
Sarcasme enzo. Wat wil je precies? Een knuffel ofzo?quote:Op zaterdag 10 september 2011 01:43 schreef Ragboer het volgende:
[..]
En dan gelijk zo boos? Jammer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |