Ze zijn FOK! zat denk ik, gaan ze maar TC'en, en fucken op FOK!.quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:30 schreef aight1 het volgende:
Wat is dat met dat hunten man, stakkers.
Ze hebben gewoon echt niks beters toe te voegen aan dit topic.quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:30 schreef aight1 het volgende:
Wat is dat met dat hunten man, stakkers.
Oke, gellukig maar ik dacht anders gaan mensen denk weetje, je weet hoe mensen zijnquote:Op zaterdag 10 september 2011 00:28 schreef coban het volgende:
[..]
Thankshet is echt geen rare gedachte ofzodat mijn hand bij jou thuis ingelijst zal staan, echt niet.
Huh.quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:31 schreef Flippiee het volgende:
terechte TT, nu krijg ik wel weer een aanmerking in ONZ FB
niet vreemdgaan plzquote:Op zaterdag 10 september 2011 00:32 schreef coban het volgende:
@ rez: wij sowieso best friends forever en niet te breken wie jou breekt breek ik en xxooxo hvj en wiljenooitmeerkwijt en ik ga nu op hyves een gedicht maken met heel veel wy en blyf ipv wij en blijf en veel stoere woorden met veel spellingsfouten over ons leven maken peace
Alweerquote:
Yesquote:Op zaterdag 10 september 2011 00:32 schreef Patje1987 het volgende:
Ik hou van wander maar nog meer van flipsen
Dan waren NSB'ers ook eerlijke melders, JA DAAR ZITTEN JODEN.quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:33 schreef BBQSausage het volgende:
Eerlijke melders NSB'ers noemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |