Done.quote:Op zaterdag 10 september 2011 02:10 schreef Hater het volgende:
Waarom word de mijne niet toegevoegd?
Maar als je zou mogen?quote:Op zaterdag 10 september 2011 02:21 schreef DrDentz het volgende:
Ik durf niet te kiezen want straks schijnt het een belangrijk insectje te zijn en stort de hele voedselketen in en gaan we er allemaal aan.
Die.quote:Op zaterdag 10 september 2011 02:21 schreef Specularium het volgende:
Mocrodisclaimer in de kleine tekst:
[ afbeelding ]
Herkenbaar gevoelquote:Op zaterdag 10 september 2011 02:24 schreef popolon het volgende:
[..]
Die.
Pas nog een heel nest uit weten te moorden. Normaal zou ik dat niet snel doen met insecten maar met deze klojo's.... Het voelt goed.
quote:Op zaterdag 10 september 2011 02:24 schreef popolon het volgende:
[..]
Die.
Pas nog een heel nest uit weten te moorden. Normaal zou ik dat niet snel doen met insecten maar met deze klojo's.... Het voelt goed.
darwin-achtige dieren? Je weet niet écht waar je het over hebt, of wel?quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:23 schreef MouzurX het volgende:
Echt 1 van de meest darwin-achtige dieren ooit.
quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:49 schreef MonteCristo het volgende:
Wespen. Het zijn net Marokkanen. Gewoon zomaar ineens uit het niets agressief doen en je steken. Kutbeesten!
leg uitquote:Op zaterdag 10 september 2011 10:49 schreef Totaalzinloos het volgende:
Mensen die alle insecten zeggen![]()
Dan gaan wij ook dood
Insecten zijn een vitale spil in het ecosysteemquote:
Spinnen zijn engquote:Op zaterdag 10 september 2011 11:13 schreef Specularium het volgende:
Laat die spin dan zitten. Kan geen kwaad en pakt zo nu en dan een van die eerste drie mee.
Goede tip. Wist niet dat het kon. Maar hij werkt niet in de OP?quote:Op zaterdag 10 september 2011 10:35 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Doe het dan zo; O.v.g.k.h.k.p.h.s
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |