Wat?quote:Op zaterdag 10 september 2011 01:56 schreef Hater het volgende:
ouwe vogelzoeker geile kikker haas koe penis hangoor stierenkl mag van mij uitsterven!
1-2 kiezen... Welke haat je het meest?quote:Op zaterdag 10 september 2011 02:01 schreef Lolwuthai het volgende:
Spinnen, Slakken, Pissebedden/kakkerlakken, Slangen, Muggen, Wespen, Bijen, en Hommels.
Tellen Turken en Marokkanen ook als dieren?
Turken en Marokkanen natuurlijkquote:Op zaterdag 10 september 2011 02:03 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
1-2 kiezen... Welke haat je het meest?
Done.quote:Op zaterdag 10 september 2011 02:10 schreef Hater het volgende:
Waarom word de mijne niet toegevoegd?
Maar als je zou mogen?quote:Op zaterdag 10 september 2011 02:21 schreef DrDentz het volgende:
Ik durf niet te kiezen want straks schijnt het een belangrijk insectje te zijn en stort de hele voedselketen in en gaan we er allemaal aan.
Die.quote:Op zaterdag 10 september 2011 02:21 schreef Specularium het volgende:
Mocrodisclaimer in de kleine tekst:
[ afbeelding ]
Herkenbaar gevoelquote:Op zaterdag 10 september 2011 02:24 schreef popolon het volgende:
[..]
Die.
Pas nog een heel nest uit weten te moorden. Normaal zou ik dat niet snel doen met insecten maar met deze klojo's.... Het voelt goed.
quote:Op zaterdag 10 september 2011 02:24 schreef popolon het volgende:
[..]
Die.
Pas nog een heel nest uit weten te moorden. Normaal zou ik dat niet snel doen met insecten maar met deze klojo's.... Het voelt goed.
darwin-achtige dieren? Je weet niet écht waar je het over hebt, of wel?quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:23 schreef MouzurX het volgende:
Echt 1 van de meest darwin-achtige dieren ooit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |