Vermoedelijk zijn het derivaten. Futures voor oktober delivery zijn bijvoorbeeld net geexpireerd. Misschien moet je voortaan eerst even checken wat je precies koopt.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:17 schreef Tornadovis het volgende:
Weet iemand hoe het kan dat mijn olieaandelen op Plus500 op 19-9 om 22:30u opeens verlopen zijn?
Ze zijn automatisch verkocht (met verlies nogwel)
Ik had ze liever nog even gehouden...
[ afbeelding ]
Ik vermoed dat TomTom niet de beste investering is, gezien de geschiedenis en de vooruitzichten. En je zit nog met je transactiekosten natuurlijk.quote:Op donderdag 22 september 2011 14:19 schreef Sosa het volgende:
Ik heb zo'n 10k te besteden en wilde eig 1 aandeel kopen, bijv. TomTom of randstad. Dat is toch geen slecht idee? Zodra de koers van dat aandeel 5% stijgt, wat ik dagelijks zie gebeuren via rtlz, dan verpats ik de handel weer.. Mooi 500e in de pocket!
quote:The prices we offer on the Trading Platform might not be the best prices available and we may offer different prices to different users.]
Het gaat echt niet goed met TOMTOM. Maar je zou snel geld kunnen verdienen.quote:Op donderdag 22 september 2011 14:19 schreef Sosa het volgende:
Ik heb zo'n 10k te besteden en wilde eig 1 aandeel kopen, bijv. TomTom of randstad. Dat is toch geen slecht idee? Zodra de koers van dat aandeel 5% stijgt, wat ik dagelijks zie gebeuren via rtlz, dan verpats ik de handel weer.. Mooi 500e in de pocket!
Ik vind die zinnen ervoor belangrijkerquote:Op vrijdag 23 september 2011 12:21 schreef portabel het volgende:
Plus500 is echt bagger. Geld weggehaald en gaat over naar IB. Mijn account is gereed bij dus nu nog alleen geld overboeken.
Plus500 is voor mij niet transparant genoeg. En zoals in de voorwaarden staat hoeven de koersen niet gelijk te zijn met de daadwerkelijke koers.
Oftewel, jouw winst is hun verlies en vice versa. En heb je uiteindelijk iets winstgevends gevonden (ik betwijfel het) dan passen ze de prijzen wel in hun voordeel aanquote:18.1 The trading you conduct on the Trading Platform is not conducted on an Exchange. We act as a counterparty in Transactions conducted on the Trading Platform and, therefore, act as the buyer when you offer to sell an Instrument and the seller when you offer to buy an Instrument.
Een tracker (ETF) is volgens mij een vrij veilige manier van beleggen, dus dat is op zich goed om mee te beginnen. Maar dat hangt natuurlijk ook af van het exemplaar waarin je geïnteresseerd bent.quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:29 schreef Fugie het volgende:
Ik heb ook een vraag![]()
Ik heb een behoorlijk bedrag wat ik in een tracker wil stoppen. Nu was ik dat voor de zomer al van plan maar ik gelukkig heb ik daar mee gewacht. Nu is het volgens mij tijd om in te gaan stappen, maar wat zijn jullie gedachte daarover?
Simpel: je betaalt dan minder geld voor hetzelfdequote:Op zondag 25 september 2011 12:07 schreef NightDream het volgende:
Ik heb al meerdere berichten gelezen dat een aantal mensen juist wil dat de AEX daalt naar 200 of lager. Als beginneling is mij niet duidelijk waarom deze mensen dit zo graag willen, zou iemand dit mij willen uitleggen?
Alvast bedankt!
Laat hem maar kopen dan. Historisch gezien is de markt gewoon duur (zie mijn sig).quote:Op zondag 25 september 2011 12:59 schreef Duiker_21 het volgende:
Ik hoorde Geert Schaai net bij Harry Mens zeggen dat hij het nu al erg goedkoop vindt. Volgens hem waan je je nuop dit moment in een snoepwinkel. Wat vinden jullie hiervan?
>40% onder de mediaan ( P/E <9,48 )quote:Op zondag 25 september 2011 13:27 schreef monkyyy het volgende:
Hoe laag moet de Shiller P/E gaan voordat jij gaat kopen SeLang?
Maar ja ze moeten toch wel ongeveer de futures volgen met hun producten? Ik zie dan niet echt in hoe je dan genaaid kunt worden?quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:29 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ik vind die zinnen ervoor belangrijker
[..]
Oftewel, jouw winst is hun verlies en vice versa. En heb je uiteindelijk iets winstgevends gevonden (ik betwijfel het) dan passen ze de prijzen wel in hun voordeel aan
Dan ga je ervanuit dat die (CME) futures in hun liquidity pool zitten. Daar is niets over te vinden op hun website. Sterker nog, geen enkele verwijzing naar liquidity provider. Of bedoel je het anders?quote:Op zondag 25 september 2011 15:06 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Maar ja ze moeten toch wel ongeveer de futures volgen met hun producten? Ik zie dan niet echt in hoe je dan genaaid kunt worden?
Hoe zal de spread zich houden tijdens volatiele perioden? Dat is niet echt iets waar dit soort bedrijven een goede trackrecord hebben.quote:Op zondag 25 september 2011 17:54 schreef JimmyJames het volgende:
Als je een CFD koopt op de mini-S&P mag je er toch van uitgaan dat die de echte future volgt niet?
Ze kunnen toch niet gaan afwijken van de echte beursstanden want dan zullen ze niet veel klanten overhouden denk ik?
Ja, dat is wel een nadeel soms. Tijdens de FOMC vorige week ging het behoorlijk uit de hand met de spread.quote:Op zondag 25 september 2011 18:17 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Hoe zal de spread zich houden tijdens volatiele perioden?
TomTom steeg vandaag 5%quote:Op donderdag 22 september 2011 14:49 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik vermoed dat TomTom niet de beste investering is, gezien de geschiedenis en de vooruitzichten. En je zit nog met je transactiekosten natuurlijk.
zulke uitspraken zijn naar mijn mening pure onzin. iedereen weet dat handelen met een (grote) hefboom marktschommelingen met een grotere werking in het account worden gevoeld, maar naast een groter risico kan men dit ook als een groot voordeel zien.quote:Op zondag 25 september 2011 18:19 schreef tjoptjop het volgende:
CFD's zijn imho niet geschikt voor beginners
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |