geen relatie, maar zijn allebei aan lager wal geraakt en dakloos en drugs enzo.quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:52 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
wat is de relatie tussen Leila K en Sly? En is dat zij van Open Sesame?
Deze klinkt ook zeer tof, maar ik bedoelde toen Louderquote:Op zaterdag 10 september 2011 00:55 schreef 3rdRock het volgende:
minthy, dit is die smerige plaat van 3 uur geleden weer!
oh ja, je hebt gelijk. tis ook al laatquote:Op zaterdag 10 september 2011 00:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Deze klinkt ook zeer tof, maar ik bedoelde toen Louder
Geeft niks, lijkt qua stijl wel op elkaarquote:Op zaterdag 10 september 2011 00:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
oh ja, je hebt gelijk. tis ook al laat
ga na Stenders maar eens naar bed
ik was in de 2e zin het woordje ik vergetenquote:Op zaterdag 10 september 2011 00:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Geeft niks, lijkt qua stijl wel op elkaar![]()
En of ik na Stenders naar bed ga maak ik zelf nog wel uit!!
Het was ook een garpje enzulksquote:Op zaterdag 10 september 2011 01:00 schreef 3rdRock het volgende:
dit was echt de slechtste imitatie ooit!
[..]
ik was in de 2e zin het woordje ik vergeten
En nogmaals.quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:55 schreef 3rdRock het volgende:
minthy, dit is die smerige plaat van 3 uur geleden weer!
Idd, nog geen 10 minuten geledenquote:Op zaterdag 10 september 2011 01:03 schreef Qunix het volgende:
Weer dit?
Waar zijn de vogeltjes?
Giel begint anders?
Slaap lekker!!quote:Op zaterdag 10 september 2011 01:07 schreef 3rdRock het volgende:
een te lange dag na een te korte nacht zit er weer op. geen Timur voor mij dit weekend
slaap lekker iedereen, en iedereen die niet gaat slapen een fijne nacht toegewenst.
tabee!
SPOILER: vrijdag de 13 09-09-2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
die staat online zie Vrijdag de 13 hierboven.quote:Op zaterdag 10 september 2011 01:10 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
ooh die opname moet online!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |