dan heb je al gestemd.quote:
was er vanmiddag:oquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:37 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
sk waar hang je uit laatste tijd.
wat was de fout en wat heb je erbij gescriptquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:39 schreef BBQSausage het volgende:
Lijstjes zijn nu gefixt, ik faalde HARD.
Oke, dan moet dat lang geleden zijnquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:40 schreef Dalando het volgende:
Bazenlijst is baas. Maar ik vind dat ik te laag sta.
[..]
dan heb je al gestemd.
liefdequote:Op vrijdag 9 september 2011 21:40 schreef coban het volgende:
Ik heb maar op 1 persoon gestemd en dat is aight.
Dit omdat het fakking klote is om te stemmen op ipod. Ik kon de rest niet aantikken. Jullie zijn ook baas, verstoot mij aub niet.
quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:40 schreef coban het volgende:
Dit omdat het fakking klote is om te stemmen op ipod. Ik kon de rest niet aantikken. Jullie zijn ook baas, verstoot mij aub niet.
pff moet je scorro maar skippenquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:40 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
JA MAAR DAN BEN IK OP SCORRO
quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:41 schreef speedking het volgende:
[..]
pff moet je scorro maar skippen
Ik heb er vijf lettertjes bij gescript.quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:40 schreef Dalando het volgende:
[..]
wat was de fout en wat heb je erbij gescript?
stuur die 5 letters eens even doorquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:41 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik heb er vijf lettertjes bij gescript.![]()
Hoezo dat?quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:42 schreef Dalando het volgende:
[..]
stuur die 5 letters eens even doorEn meteen ook het script, als het kan
Dan ga je naar die site op een pc en stem je dan.quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:40 schreef coban het volgende:
Gewoon, ff kieken. Ik wil weten wat je fout deed, en het script omdat die andere die jij mij gaf inmiddels al oud isquote:
Ik dm je even mijn wachtwoord en dan mag jij het doen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dan ga je naar die site op een pc en stem je dan.
Nou.quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:40 schreef Intronic het volgende:
[..]
Hihi, ik wist dat je zou reageren.
Nee hoor, niks oud aan.quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:43 schreef Dalando het volgende:
[..]
Gewoon, ff kieken. Ik wil weten wat je fout deed, en het script omdat die andere die jij mij gaf inmiddels al oud is
Rustig.quote:
Echt geweldig.quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:44 schreef coban het volgende:
[..]
Ik dm je even mijn wachtwoord en dan mag jij het doen.
Ik maar een beetje, te veel herhaling om het echt leuk te vinden. Ik had wel een 8,9 voor gym vandaag.quote:
RTquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:44 schreef aight1 het volgende:
Ik moet veels te veel doen voor school en dat is niet leuk
Geen zin om het plaatje te kopiëren en plakken.quote:
Je was eerder met je grutjes.quote:
quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:44 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee hoor, niks oud aan.Enige foutje was dat ik een tabelnaam verkeerd had getypt
mijn browser op me legend sluit van zelf af na een halve seconde, gebruik nu die opera mini zuigt echtquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:48 schreef Rezania het volgende:
@Coban
Opera Mini is sowieso een aanrader, veel beter dan de standaard browser die op je Nokia n97 zit.
Ik ben rezaniaquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:48 schreef Rezania het volgende:
@Coban
Opera Mini is sowieso een aanrader, veel beter dan de standaard browser die op je Nokia n97 zit.
Mijn FoBo.quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:48 schreef aight1 het volgende:
nu ben ik benieuwd naar grutjesgespot.jpg
Grutjes.quote:
Opera Mini op de n97 is baas vergeleken met de standaard browser.quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:49 schreef speedking het volgende:
[..]
mijn browser op me legend sluit van zelf af na een halve seconde, gebruik nu die opera mini zuigt echt
is ie androidquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Opera Mini op de n97 is baas vergeleken met de standaard browser.
Opera Mini is gewoon beter dan de standaard browser, maar ja, dat is iets al snel.quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:52 schreef speedking het volgende:
[..]
hoe wil je dan dat t beter is...
Jonge.quote:
Ja maar Dimens en ik zijn ook Broeders, dus dat kan.quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:50 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Mijn held.
Jij wordt gewoon mijn tweede FOK!broer.Naast die lieve Dimens.
Link?quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:52 schreef Intronic het volgende:
Komt er nog een vrijdagavond TC, dan kan er gefapt worden.
HEY JIJ ANNNET MET 3 Nenquote:
http://tinyslet.com/kpdquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:52 schreef Intronic het volgende:
Yay.quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:53 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ja maar Dimens en ik zijn ook Broeders, dus dat kan.
Dat heet 'pagga slaan'.quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:52 schreef Intronic het volgende:
zie sig.quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:50 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Mijn held.
Jij wordt gewoon mijn tweede FOK!broer.Naast die lieve Dimens.
NETBOOKSquote:
Ik heb hem alleen voor internet en Word, meer kan je er dan ook niet mee.quote:
Oke:quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:56 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ik heb een roze voor school
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:45 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nee, dit is slechts een geestverschijning van de reeks.
wrm dan geen 9quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:02 schreef Rezania het volgende:
Ik had vandaag eenvoor gym!
![]()
Blijkbaar had ik mijn toernooitje goed georganiseerd.
IK ZAL AAN JE DENKENquote:Op vrijdag 9 september 2011 22:03 schreef coban het volgende:
Hey ik ga doei he niet huilen en ook geen trein koppen want ik kom ooit wel terug. Denk ik. Kusjens voor de lieven users en een klap voor de stouten users.
Ik werd op verschillende punten beoordeeld, het gemiddelde was blijkbaar een 8,9.quote:
Welterusten!quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:03 schreef coban het volgende:
Hey ik ga doei he niet huilen en ook geen trein koppen want ik kom ooit wel terug. Denk ik. Kusjens voor de lieven users en een klap voor de stouten users.
Nice, ik kreeg nooit cijfers voor gym, toen ik nog gym had.quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:02 schreef Rezania het volgende:
Ik had vandaag eenvoor gym!
![]()
Blijkbaar had ik mijn toernooitje goed georganiseerd.
Meestal is op komen dagen al een 6, goed je best doen is een 8 of zo. Maar het idee is nu om ieder onderdeel af te sluiten met een les georganiseerd door een leerling, het cijfer telt mee op je rapport.quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:05 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nice, ik kreeg nooit cijfers voor gym, toen ik nog gym had.
Lui kind.quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:08 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ik deed nooit iets met gym ik had 6
Bier.quote:
ja klopt maja soms wel terechtquote:Op vrijdag 9 september 2011 22:10 schreef speedking het volgende:
soms fixt de meester haat op sommigen leerlingen xd
quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Meestal is op komen dagen al een 6, goed je best doen is een 8 of zo. Maar het idee is nu om ieder onderdeel af te sluiten met een les georganiseerd door een leerling, het cijfer telt mee op je rapport.
Ja, de dikkertjes en luie mensen vooral.quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:10 schreef speedking het volgende:
soms fixt de meester haat op sommigen leerlingen xd
Gym onzin man.quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Lui kind.
[..]
Bier.Surango IJsthee Citroen!
Ik zou het niet echt onzin noemen, ik leer er wel technieken en zo. Maar ik zou het ook niet een belangrijk vak noemen.quote:
Ik haatte het. Als het even kon had ik een smoesje klaarstaan om niet mee hoeven te doen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:12 schreef speedking het volgende:
[..]
enigste vak waar ik naar uitkijk.
vetzakquote:Op vrijdag 9 september 2011 22:13 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik haatte het. Als het even kon had ik een smoesje klaarstaan om niet mee hoeven te doen.
Het enige wat ik kut vind aan gym is als iets maar niet lukt, hoe vaak ik het ook probeer. Oh ja, het douchen daarna is ook erg.quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:13 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik haatte het. Als het even kon had ik een smoesje klaarstaan om niet mee hoeven te doen.
Dat dacht ik ook, werkte alleen niet echt.quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:13 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:14 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, werkte alleen niet echt.
"Maar meester, ik ben ongesteld"
Moesten jullie douchen?quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het enige wat ik kut vind aan gym is als iets maar niet lukt, hoe vaak ik het ook probeer. Oh ja, het douchen daarna is ook erg.
Haha omg, ja dat was mijn smoes. 'Ik ben altijd onregelmatig en vaak ongesteld'.quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:14 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, werkte alleen niet echt.
"Maar meester, ik ben ongesteld"
Moesten jullie per se douchen?quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het enige wat ik kut vind aan gym is als iets maar niet lukt, hoe vaak ik het ook probeer. Oh ja, het douchen daarna is ook erg.
Wij moeten douchen en dat is kut, want de douches zuigen. Gelukkig weet ik wel hoe ik er onder vandaan kan komen.quote:
Gatver.quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wij moeten douchen en dat is kut, want de douches zuigen. Gelukkig weet ik wel hoe ik er onder vandaan kan komen.
Ja, hadden wij dus op een gegeven moment met de helft van alle meisjes, waren opeens allemaal ongesteld.quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:14 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Haha omg, ja dat was mijn smoes. 'Ik ben altijd onregelmatig en vaak ongesteld'.
Mensen op FOK! zeiden dat dat niet hoefde?quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:16 schreef Rezania het volgende:
Wat?Jullie hoefde allemaal niet te douchen na gym? Ik ga dat argument eens gebruiken, kijken wat er gebeurt.
was maar grapjequote:Op vrijdag 9 september 2011 22:14 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Nee, want alleen sporten vind ik wel leuk. Gym is gewoon kut.
wollah.quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:16 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Als ik met mijn klasgenoten moeten douchen wollah ik had niet gedaan. Had allemaal van die stinkkinderen in m'n klas no way.
Nee, gelukkig niet.quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:16 schreef Rezania het volgende:
Wat?Jullie hoefde allemaal niet te douchen na gym? Ik ga dat argument eens gebruiken, kijken wat er gebeurt.
Het zijn wel aparte douches hoor, maar ze zuigen gewoon.quote:
Ja, sterk argument toch?quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:16 schreef aight1 het volgende:
[..]
Mensen op FOK! zeiden dat dat niet hoefde?
Op de basisschool wel.quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:16 schreef Rezania het volgende:
Wij hoefden op de basisschool juist niet te douchen na gym.quote:
Wanneer? Ook na gym? Wtf, ik niet snap.quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:18 schreef JApieman het volgende:
[..]
Op de basisschool moesten wij douchen, ja.
quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:19 schreef aight1 het volgende:
Watwiskunde ipv gym? Waarom kan zoiets
.
Wij hebben aparte douches die gewoon schoon zijn, maar dan komt er zo'n pisstraaltje uit en het water is altijd of te koud of te heet.quote:
Nee na rekenen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:19 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Wanneer? Ook na gym? Wtf, ik niet snap.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ż_(ツ)_/Ż
quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:20 schreef JApieman het volgende:
[..]
Nee na rekenen.Vreemd, heel vreemd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, hoezo niet?quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:19 schreef aight1 het volgende:
Watwiskunde ipv gym? Waarom kan zoiets
.
Sinds wanneer is gym niet meer verplicht gewoon voor iedereen en allesquote:Op vrijdag 9 september 2011 22:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, hoezo niet?Ik heb het nodig voor natuurkunde.
k heb het 4 uurtjes per week, 4x50 minquote:Op vrijdag 9 september 2011 22:21 schreef aight1 het volgende:
[..]
Sinds wanneer is gym niet meer verplicht gewoon voor iedereen en alles
Ik heb geen gym meer, al 4 jaar niet.quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:21 schreef aight1 het volgende:
[..]
Dat heet voorgezet speciaal onderwijs.quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:21 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ik 2 x 45 minuten.quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:22 schreef speedking het volgende:
[..]
k heb het 4 uurtjes per week, 4x50 min
quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat heet voorgezet speciaal onderwijs.
Ja ik ook niet maar op de middelbare schooooooooooooooooooolo.quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:22 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik heb geen gym meer, al 4 jaar niet.
Wat nou? Zonder VSO was ik nooit zo 'normaal' geweest als ik nu ben.quote:
Oh, toen had ik het 1x in de week, 90 minuten ofzo.quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:23 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ja ik ook niet maar op de middelbare schooooooooooooooooooolo.
speciaal sowieso, daarom altijd nerdbril en hipsterschoenenquote:Op vrijdag 9 september 2011 22:26 schreef aight1 het volgende:
'speciaal' zijn
normaal is de key mensen
wat zijn hipsterschoenenquote:Op vrijdag 9 september 2011 22:27 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
speciaal sowieso, daarom altijd nerdbril en hipsterschoenen
Op speciaal onderwijs proberen ze mensen dan ook zo 'normaal' mogelijk te maken.quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:26 schreef aight1 het volgende:
'speciaal' zijn
normaal is de key mensen
sry leesfoutoutquote:Op vrijdag 9 september 2011 22:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Op speciaal onderwijs proberen ze mensen dan ook zo 'normaal' mogelijk te maken.
oh die vind ik raarquote:
idddddddddquote:Op vrijdag 9 september 2011 22:29 schreef aight1 het volgende:
[..]
oh die vind ik raar
meisjes met vans
Die linker heb ik.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gechild enzulksquote:Op vrijdag 9 september 2011 22:32 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
wat gedaaan vandaag pimmieboy
Dit is pas een sport!quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:37 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
voetbal=goed
geen voetbal=slecht.
ik ga hier niet eens op in.quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:38 schreef Dimens het volgende:
[..]
21 man wat achter een balletje aan het rennen is.
quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:53 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ja maar Dimens en ik zijn ook Broeders, dus dat kan.
Dit dus.quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:38 schreef Dimens het volgende:
[..]
Leuk! Heb je nog iets moois gekocht?quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:39 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
school + gewinkeld in mestreech
Mannelijkheid aan een sport koppelen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:38 schreef aight1 het volgende:
Hoe kan je haten op voetbaldan ben je geen man.
alles teruglezen ja?quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:39 schreef Dimens het volgende:
Ik zie net dat ik en Dalando broers zijn geworden, dit is nieuw voor mij.
[..]
Had dan gewoon niet gereageerd.quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:39 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
ik ga hier niet eens op in._!
Geen bier drinken en geen voetbal adoreren, dan ben je geen man sryquote:Op vrijdag 9 september 2011 22:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mannelijkheid aan een sport koppelen.
Mannelijkheid aan bier en voetbal koppelen, not done.quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:40 schreef aight1 het volgende:
[..]
Geen bier drinken en geen voetbal adoreren, dan ben je geen man sry
Jaa gewoon 2 skinny jeans waarvan 1 zwarte had nog een zwarte nodig drmquote:Op vrijdag 9 september 2011 22:40 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Leuk! Heb je nog iets moois gekocht?
quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:40 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nee
http://www.fok.nl/gm/spytool.php?type=over&users=Dimens&spy=2
daarom op mannen vallen, kan je nog naar die spelers gluren.quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:38 schreef Dimens het volgende:
[..]
aii sickquote:Op vrijdag 9 september 2011 22:40 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nee
http://www.fok.nl/gm/spytool.php?type=over&users=Dimens&spy=2
die is weg hequote:Op vrijdag 9 september 2011 22:40 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ohja jij was eindje
omdat afellay daarom.
is gwn waarheid sorryquote:Op vrijdag 9 september 2011 22:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mannelijkheid aan bier en voetbal koppelen, not done.
Was het nooit, alleen hebben abo houders het lopen door linken waardoor het ook niet abo houders het kunnen gebruiken.quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:42 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Altijd handig inderdaad. Alleen onterecht dat het niet meer alleen voor abohouders is.
Lekker.quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:42 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Altijd handig inderdaad. Alleen onterecht dat het niet meer alleen voor abohouders is.
Oh ik dacht dat ie alleen voor jou werktequote:Op vrijdag 9 september 2011 22:43 schreef Dimens het volgende:
[..]
Maar dan natuurlijk je eigen naam intypen.
Wel handig om te zien wat mensen over je roddelen.
oh wauw door een toevallige foto.quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:45 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Echt hartstikke mannelijk!
Interesseert me indd geen fuck maar moet wel om interesse te tonenquote:Op vrijdag 9 september 2011 22:41 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Jaa gewoon 2 skinny jeans waarvan 1 zwarte had nog een zwarte nodig drm
en jurkje met tailleriem.enenen van zo'n armbanden bij de H&M.
alsof dit je interesseert.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zijn echt duizenden van dit soort plaatjes te vinden. Trouwens is deze discussie over of voetbal mannelijk is of niet nooit echt serieus geweest, tenminste niet vanuit mijn oogpunt.quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:45 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
oh wauw door een toevallige foto.
quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:45 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Interesseert me indd geen fuck maar moet wel om ineresse te tonenJa want heb nog een beige blousje en da's mooi als ik dan zwarte skinny heb + zwart riempje jwz matchen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en daardoor vind je voetbal een homosport?quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Er zijn echt duizenden van dit soort plaatjes te vinden. Trouwens is deze discussie over of voetbal mannelijk is of niet nooit echt serieus geweest, tenminste niet vanuit mijn oogpunt.
quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:46 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja want heb nog een beige blousje en da's mooi als ik dan zwarte skinny heb + zwart riempje jwz matchen.styloSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neh, GlowMouse heeft het in een topic gepost in BUG, en zei dat het later alleen voor abohouders zou worden. Is alleen inderdaad nooit gebeurt.quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:43 schreef Dimens het volgende:
[..]
Was het nooit, alleen hebben abo houders het lopen door linken waardoor het ook niet abo houders het kunnen gebruiken.
Nee, ik vind voetbal geen homosport, dat heb ik ook nooit gezegd.quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:47 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
en daardoor vind je voetbal een homosport?
Oh maar jij vond gym leuk dus kan het begrijpen.
oke kom dan niet met je stoere plaatjes want zo lijkt het net of je je eigen wilt beargumenterenquote:Op vrijdag 9 september 2011 22:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, ik vind voetbal geen homosport, dat heb ik ook nooit gezegd.Maar ik vind niet dat je het aan mannelijkheid moet koppelen.
Ik heb ook nooit gezegd dat ik gym leuk vind, ik heb alleen gezegd dat ik het geen onzin vind.
Dat werkt twee kanten op; geef eens 1 goed argument om te beweren dat voetbal mannelijk is.quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:48 schreef pimmetje2010 het volgende:
Geef eens 1 goed argument om te beweren dat voetbal niet mannelijk is
De sport die beoefend wordt door de meeste mannen in heel de wereld.quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat werkt twee kanten op; geef eens 1 goed argument om te beweren dat voetbal mannelijk is.
Omdat voetballende mannen lekker zijnquote:Op vrijdag 9 september 2011 22:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat werkt twee kanten op; geef eens 1 goed argument om te beweren dat voetbal mannelijk is.
Oké, wat jij wil meid.quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:49 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
oke kom dan niet met je stoere plaatjes want zo lijkt het net of je je eigen wilt beargumenteren
zalwelsquote:Op vrijdag 9 september 2011 22:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oké, wat jij wil meid.Kusjes en knuffels!
![]()
En nu is deze discussie afgelopen.
Voor elke user wiens naam je daar invult.quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:44 schreef aight1 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat ie alleen voor jou werkte
Snap ik ook wel.quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:50 schreef Dimens het volgende:
[..]
Voor elke user wiens naam je daar invult.
Logisch, veel bewegen test uithoudingsvermogen beetje ruw af en toe en gewoon en competatief, dat zijn mannelijke eigenschappen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ben geboren in 1981 en heb dus 1987 nog meegemaakt inclusief de skinnyjeans van mijn zusquote:Op vrijdag 9 september 2011 22:49 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
verkapt ikbengeborenin1987
Nee.quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:52 schreef Dimens het volgende:
Ben ik de enige die het niet normaal vind dat meisjes van 13 al seks hebben?
neequote:Op vrijdag 9 september 2011 22:52 schreef Dimens het volgende:
Ben ik de enige die het niet normaal vind dat meisjes van 13 al seks hebben?
oke feliquote:Op vrijdag 9 september 2011 22:53 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik ben geboren in 1981 en heb dus 1987 nog meegemaakt inclusief de skinnyjeans van mijn zus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |