dat hebben we een x geprobeerd en dat deed zeer bij hem :/ dus dat kan niet, dus ik zoek andere standjes (:quote:
dat hebben we vaak genoeg gedaan, en het verveeld een beetje. xdquote:
Dit sowiezo niet. Dan is het meer vrouw op der rug, benen omhoog/wijd en hij ervoor zitten. Weet niet hoe dat standje heet, en/of het uberhaupt wel een anar heeftquote:
dat lukt hem niet, ik snap niet waarom maar volgens hem is dat mijn schuld omdat ik verkeerd zit ofzo.quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:31 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Dit sowiezo niet. Dan is het meer vrouw op der rug, benen omhoog/wijd en hij ervoor zitten. Weet niet hoe dat standje heet, en/of het uberhaupt wel een anar heeft
Je kan niet bovenop want dan heeft hij pijn. Je kan niet op je rug van dan zit je niet goed. Hoezo moeilijke sex.quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:32 schreef xworstje het volgende:
[..]
dat lukt hem niet, ik snap niet waarom maar volgens hem is dat mijn schuld omdat ik verkeerd zit ofzo.
geboortedatum: 28-09-1997quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:31 schreef xworstje het volgende:
[..]
dat hebben we vaak genoeg gedaan, en het verveeld een beetje. xd
quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:35 schreef Dimens het volgende:
[..]
geboortedatum: 28-09-1997
En nu verveelt doggy style al?
Ja. ik ben bijna 14 hoor, ben toen ik 13,5 was ongeveer begonne.xd. maar boeiend ik vroeg wat (:quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:35 schreef Dimens het volgende:
[..]
geboortedatum: 28-09-1997
En nu verveelt doggy style al?
quote:
Niet normaal meer die jeugd van tegenwoordig.quote:
heb ik niet ;p ik geef daar niks om.quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:46 schreef Dimens het volgende:
[..]
Niet normaal meer die jeugd van tegenwoordig.
Zo meteen zegt ze nog dat ze een Blackberry en een Adidas vest heeft.
nee, ben aan de pil en hijheeft geen soa's want ik ben zn eerste en hij mijne ook xd.quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
Begin je wel over condooms voor je broek uit is?
dom wichtquote:Op vrijdag 9 september 2011 22:54 schreef xworstje het volgende:
[..]
nee, ben aan de pil en hijheeft geen soa's want ik ben zn eerste en hij mijne ook xd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |