Een zekere oudgediende van FOT waarvan ik de naam niet zal noemen gaat er inderdaad voor FOK! heen.quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:47 schreef Puala het volgende:
Geloof dat er iemand vanuit Fok gaat fotograferen. Er is ook nog een fok!fotografen meet, dus gok niet dat er veel mensen zullen gaan..
Gewoon veel lol hebbenquote:Op zaterdag 10 september 2011 00:08 schreef Timmos het volgende:
Hoe ben je toen te werk gegaan Chanty? Ik heb de 18e een shoot met een bekende zwangere..
En morgen kan weer spannend worden qua weer..
Hebben ze die naar september verplaatstquote:Op zaterdag 10 september 2011 00:22 schreef SP22 het volgende:
Gaan er volgende week nog mensen naar de Open dag van de Luchtmacht?
Ik en Merlijn gaan wel!
Blue Angelsquote:Op zaterdag 10 september 2011 02:10 schreef SP22 het volgende:
hahaha.. Lwd is juist eindelijk eens makkelijk bereisbaar voor mij! Ik ben er ook al eens eerder geweest, maar of dat 2006 was, weet ik niet meer!
Wil hij niet genoemd worden dan?quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:56 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Een zekere oudgediende van FOT waarvan ik de naam niet zal noemen gaat er inderdaad voor FOK! heen.
quote:Als ik zaterdag wat ga doen is het het tweede
Zoek je een lift?quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:22 schreef SP22 het volgende:
Gaan er volgende week nog mensen naar de Open dag van de Luchtmacht?
Ik en Merlijn gaan wel!
We willen meer wetenquote:Op zaterdag 10 september 2011 18:13 schreef Xilantof het volgende:
Net een ontzettend toffe shoot gehad!
Whehehe, lekkerquote:Op zaterdag 10 september 2011 18:13 schreef Xilantof het volgende:
Net een ontzettend toffe shoot gehad!
Was even druk hier de laatste dagen, is me totaal ontschoten... zal d'r nog wel even berichten.quote:Op zondag 11 september 2011 00:51 schreef freud het volgende:
[..]
Whehehe, lekker. Je hebt Saskia niet meer gebeld begreep ik?
Net samen met An lekker gegeten bij Michelin ster restaurant. Jummie, 12 gangen!
Vertelquote:Op zondag 11 september 2011 14:53 schreef kanovinnie het volgende:
Bart, ik ben teleurgesteld in de gastvrijheid van je roeivereniging.
Na een dag lang aanmoedigen moest ik doen wat elke man zo af en toe moet. Naar het toilet. Maar dat mocht niet. Kon ik het kuteind naar de kleedkamers lopenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |