Zijn bril brak in tweeen, toch?quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:10 schreef Irritatie100 het volgende:
Er stond geen vraag open, dus ik stel er wel eentje. Waarschijnlijk wel een makkelijke, want heb geen inspiratie
Exact 41 jaar geleden won Feyenoord de wereldbeker. Wat was er zo bijzonder aan de winnende goal van Joop van Daele?
Klopt ja. Werd van z'n neus gepakt door een verdediger van Estudiantes en in 2'en gebroken met als argument dat brillen in Argentinië verboden waren tijdens het voetballen.quote:
Beiden goed.quote:
Klopt inderdaad. Dat nummer is echt heel slecht trouwensquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:46 schreef tong80 het volgende:
De bril ligt nu in het Feijenoordmuseum.
Is nog een nummer van opgenomen. Even zoeken.
Kan hem niet vinden.quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:01 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Klopt inderdaad. Dat nummer is echt heel slecht trouwensIk heb 'm als mp3
Of Vanenburg z'n bril zou ooit eens kapot moeten zijn gegaan tijdens een wedstrijd, maar dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk.quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:58 schreef Saind het volgende:
Ik ken Joop van Daele alleen van de wereldbeker. Ik ga erop gokken dat ze allebei ooit gescoord hebben in de strijd om de wereldbeker.
quote:
Nope....waren er wel bij in het eerste seizoen, maar in de jaren zeventig gedegradeerd en een jaar of 4/5 in de tweede BL gespeeld.quote:
Nee, die zijn pas rond 1980 in de BL komen spelen. Sinds die tijd wel onafgebroken. Ze zijn nog nooit gedegradeerd.quote:
Ook niet! Zijn in de jaren 80 een paar keer gedegradeerd.quote:
HSV is correct!quote:
Meidericher SV is gewoon MSV Duisburg.quote:Op zondag 11 september 2011 12:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
HSV is correct!![]()
De vraag is of ze het vol weten te houden, gezien de beroerde competitiestart.
Dit waren trouwens de 16 clubs bij aanvang van het eerste seizoen:
Hamburger SV, Werder Bremen, Eintracht Braunschweig, FC Schalke 04, Borussia Dortmund, 1. FC Köln, Meidericher SV, SC Preußen Münster, 1. FC Saarbrücken, 1. FC Kaiserslautern, 1. FC Nürnberg, Eintracht Frankfurt, Karlsruher SC, TSV 1860 München, VfB Stuttgart en Hertha BSC
Nou ken ik best wel wat Duitse clubs (van DSC Wanne Eickel tot Spvgg Plattling aan toe), maar Meidericher SV? Echt nog nooit van gehoord en die waren nog de eerste koploper ooit ook.
Ow....dat is best wel een teleurstelling.quote:Op zondag 11 september 2011 20:45 schreef fanneke het volgende:
[..]
Meidericher SV is gewoon MSV Duisburg.
Juistquote:
Ik heb een legendarisch boek over eind jaren 60 Toen heetten ze dacht nog zo.quote:Op zondag 11 september 2011 20:45 schreef fanneke het volgende:
[..]
Meidericher SV is gewoon MSV Duisburg.
-1. FC Nürnbergquote:Op maandag 12 september 2011 15:04 schreef tong80 het volgende:
2 vragen.
Welke Duitse club werd landskampioen om het seizoen er na te degraderen ?
Welke Duitse club promoveerde en werd gelijk landskampioen ?
Nurnberg ?quote:Op maandag 12 september 2011 15:04 schreef tong80 het volgende:
2 vragen.
Welke Duitse club werd landskampioen om het seizoen er na te degraderen ?
Welke Duitse club promoveerde en werd gelijk landskampioen ?
De club komt eigenlijk uit Meiderich, stadsdeel van Duisburg.quote:Op maandag 12 september 2011 15:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb een legendarisch boek over eind jaren 60 Toen heetten ze dacht nog zo.
Wedaustadion: checkquote:Op maandag 12 september 2011 15:09 schreef fanneke het volgende:
[..]
De club komt eigenlijk uit Meiderich, stadsdeel van Duisburg.
Eind jaren '60 is de naam op verzoek van het gemeentebestuur van Duisburg veranderd in MSV Duisburg. De club speelde toen ook al een aantal niet meer in Meiderich maar in het Wedaustadion.
Martin Jol.quote:Op maandag 12 september 2011 15:23 schreef tong80 het volgende:
Wie stonden er zowel bij Ajax als Bayrn München onder contract ?
Nee, die zat bij 1860 München.quote:
Altijd klote als Fanneke on line is. Die weet de instinkers ook altijd.quote:
Even heel diep denken....vanuit de jeugdopleiding van Feyenoord naar Bayern gegaan en daarna bij de Graafschap geëindigd....ben z'n naam alleen even kwijt.quote:Op maandag 12 september 2011 15:57 schreef tong80 het volgende:
Welke Feijenoorder stond onder contract bij Bayern.
Dan sta je toch gewoon onder contract bij Bayern?quote:Op maandag 12 september 2011 16:04 schreef fanneke het volgende:
Raymond Victoria, maar die speelde alleen maar bij de Bayern-amateure.
quote:Op maandag 12 september 2011 16:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Even heel diep denken....vanuit de jeugdopleiding van Feyenoord naar Bayern gegaan en daarna bij de Graafschap geëindigd....ben z'n naam alleen even kwijt.
Die bedoel ik dus.quote:Op maandag 12 september 2011 16:04 schreef fanneke het volgende:
Lampteyquote:Op maandag 12 september 2011 16:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[..]
Die bedoel ik dus.
Welk voormalig wereldtalent dat bij PSV heeft gespeeld kwam uiteindelijk bij Greuther Fürth terecht.
Ja ik had de vraag anders moeten stellen.quote:Op maandag 12 september 2011 16:04 schreef fanneke het volgende:
In mijn gedachte was het 1-7. Ik kan het mis hebben. Ik was denk ik 15 of 16. We hadden nog geen teletekst en kende de uitslag nog niet. Lag op mijn slaapkamer te kijken en wist niet wat ik zag. PSV werd dat seizoen wel landskampioen.quote:
En ze wonnen ook nog eens de UEFA Cup dat seizoen.quote:Op maandag 12 september 2011 17:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
In mijn gedachte was het 1-7. Ik kan het mis hebben. Ik was denk ik 15 of 16. We hadden nog geen teletekst en kende de uitslag nog niet. Lag op mijn slaapkamer te kijken en wist niet wat ik zag. PSV werd dat seizoen wel landskampioen.
1-7 kan ook. Ik was toen nog niet uit mijn ouders gekomen.quote:Op maandag 12 september 2011 17:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
In mijn gedachte was het 1-7. Ik kan het mis hebben. Ik was denk ik 15 of 16. We hadden nog geen teletekst en kende de uitslag nog niet. Lag op mijn slaapkamer te kijken en wist niet wat ik zag. PSV werd dat seizoen wel landskampioen.
Net als met 8-2 verliezen van Ajax en kampioen worden.quote:Op maandag 12 september 2011 17:49 schreef fanneke het volgende:
[..]
En ze wonnen ook nog eens de UEFA Cup dat seizoen.
Werd overigens 1-6.
Thuis gewonnen 4-1 gewonnen en ook nog eens Ajax de beker uit geknikkerdquote:Op maandag 12 september 2011 17:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Net als met 8-2 verliezen van Ajax en kampioen worden.
Maar ja die hadden Cruijff.
Gaat iets als: "het brilletje van van Dŕŕŕŕŕlen, is niet te betŕŕŕŕŕlen"quote:
Maar die beelden zien we nooit meer terug.quote:Op maandag 12 september 2011 18:03 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Thuis gewonnen 4-1 gewonnen en ook nog eens Ajax de beker uit geknikkerd
Dat was geen peulenschilletje, toen kwam ineens dat brilletje!quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:04 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Gaat iets als: "het brilletje van van Dŕŕŕŕŕlen, is niet te betŕŕŕŕŕlen"
Ik anders wel hoorquote:Op dinsdag 13 september 2011 15:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maar die beelden zien we nooit meer terug.
Heerenveen - Ajax 6-5quote:
Kevin 'De blonde adonis' Blomquote:Op dinsdag 13 september 2011 15:17 schreef tong80 het volgende:
Wie waren de scheidsrechters ?
Welke scheidsrechter uit de eredivisie moest het afgelopen weekend in de eerste divisie fluiten ?
Taylor is goed. Derks fout. Met de Rus ben je in de goee rochting.quote:Op dinsdag 13 september 2011 15:22 schreef Kingstown het volgende:
Jack Taylor was scheids bij de finale in '74.
Van Hanegem kreeg de gele kaart volgens mij van Frans Derks (ooit ook nog een duet gezongen die twee)
Die grens uit '66 was een Rus dacht ik. (nog niet zolang geleden overleden)
Is goedquote:Op dinsdag 13 september 2011 15:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Kevin 'De blonde adonis' Blom
Cruijff kreeg rood van een Oost-Duitserquote:Op dinsdag 13 september 2011 15:28 schreef Bos81 het volgende:
Cruijff kreeg rood van Thomas?
Wegereef was de laatste Nederlandse arbiter op een WK?
Juist. Er zouden teveel Nederlanders plus Romario bij Barcelona spelen. Andere bronnen zeggen dat ie homo was en dat niet kon voor hen.quote:Op dinsdag 13 september 2011 15:32 schreef ValHallen het volgende:
Welke Nederlander zou de EC-1 finale fluiten in 1994 ? Barcelona - AC Milan. Maar door protesten van Milan werd ie van de wedstrijd afgehaald.
Blankensteijn?
Inea is goed. Later bleek ie geblesseerd te zijn geweest en daarom op arfstand de penalties gag. Als je de beelden later terugziet zie je hem inderdaan hinken.quote:Op dinsdag 13 september 2011 15:36 schreef Bos81 het volgende:
De halve finale in Duitsland was een Roeman Inea ofzo
De finale dacht ik een Fransman Vitrot ofzo?![]()
De bekendste grensrechter ooit.quote:Op dinsdag 13 september 2011 15:50 schreef Saind het volgende:
die grensrechter was bakramov of bachramov of bahkramov of iets dergelijks
Die lijkt me iets te oud voor 2006 of 2010 om een talent te zijnquote:
Goedquote:
VOlgens mij werd Andreas Muller geen ANdy genoemd.quote:Op donderdag 15 september 2011 12:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Goed
Ken je Benny Muller die speelde meer dan 60 interlands voor Oranje in de jaren 60. Had nog een zoon die Danny heette en betaaldvoetballer was. Verder ken ik nog de Braziliaanse spits Muller.
Klopt, maar er was ook een Andreas Müller die lang voor Schalke heeft gespeeld en daar ook nog Manager is geweest.quote:Op donderdag 15 september 2011 12:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
VOlgens mij werd Andreas Muller geen ANdy genoemd.
De beroemdere Andy heet niet Muller of Müller maar Möller met een o.
Maar ik kan het mis hebben.
Die bedoel ik met de bovenste zin. Werd hij dan wel Andy genoemd?quote:Op donderdag 15 september 2011 12:31 schreef fanneke het volgende:
[..]
Klopt, maar er was ook een Andreas Müller die lang voor Schalke heeft gespeeld en daar ook nog Manager is geweest.
Hij won onder Stevens nog de UEFA Cup.
Nee, dat was de Andy Möller die ook voor BVB, Schalke, Juve en Frankfurt speelde (en Duitse elftal)quote:Op donderdag 15 september 2011 12:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die bedoel ik met de bovenste zin. Werd hij dan wel Andy genoemd?
Ja, door zijn vriendinquote:Op donderdag 15 september 2011 12:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die bedoel ik met de bovenste zin. Werd hij dan wel Andy genoemd?
Siemerink is goed. Die kon naar PSV.quote:Op donderdag 15 september 2011 13:38 schreef Bos81 het volgende:
Van Lottum en Siemerink?
Hoewel zeker die eerste nooit echt een topper is geweest.
Duitserquote:Op donderdag 15 september 2011 13:43 schreef Lange_Lans het volgende:
Rafael Nadal?
Omdat Miguel Angel Nadal.
Juist kon naar Bayern Münchenquote:
quote:Op donderdag 15 september 2011 15:00 schreef Bos81 het volgende:
Hagi
Romario
Brolin
Stoichkov
Taferel
Maldini
Branco
Preud'hommequote:Op donderdag 15 september 2011 15:25 schreef Lange_Lans het volgende:
Die Belg, misschien Grün of Preud'homme?
Juistquote:Op donderdag 15 september 2011 23:18 schreef Irritatie100 het volgende:
Een rode kaart 18 seconden (ofzo iets) nadat hij was ingevallen.
Ja. Is goed.quote:
Netjes.quote:
Als ik vragen over Duits voetbal voorbij zie komen, ben ik extra geinteresseerd.quote:
Kaltz met een omhaal,quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:06 schreef tong80 het volgende:
Wie scoorde het Duitse doelpunt van de eeuw en op welke manier ?
Neequote:Op vrijdag 16 september 2011 18:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kaltz met een omhaal,
Of was Kaltz de aangever met zijn bananekurve?
quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:13 schreef Kingstown het volgende:
Klaus Fischer (Schalke 04) doelpunt van de eeuw en Horst Hrubesch (das Ungeheuer) scoorde uit de voorzetten van Kaltz.
Mag jij (of iemand anders offcourse) vertellen wie die mooie voorzetten op Fischer meestal gaf.quote:
Magath ?quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mag jij (of iemand anders offcourse) vertellen wie die mooie voorzetten op Fischer meestal gaf.
Volgens mij geen enkele Nederlander.quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:00 schreef tong80 het volgende:
Je mag in Die Sporschau op zaterdagavond 6 keer schieten op een wand met 6 gaten Happel en Beckenbauer schoten er 5 in. Welke Nederlander deed dat ook ?
Ow kan best....ik wist geeneens dat René van de Kerkhof ooit daar had meegedaan.quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:15 schreef tong80 het volgende:
2 Gaten inderdaad dacht dat rene van der Kerkof er 5 inschoot zullen er wel 4 zijn geweest dan.
Hij stond ook in de nog levende lijst van beste voetballers van de eeuw van Pelé.quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ow kan best....ik wist geeneens dat René van de Kerkhof ooit daar had meegedaan.
Happel - Der Weltmeisterquote:Op zaterdag 17 september 2011 14:39 schreef tong80 het volgende:
Hun bijnamen
Ernst Happel
Maradona
Horst Hrubesch
Arnold Scholten
Willie vanderKuylen
David Beckham
Dennis Bergkamp
Jan Ceulemans
Frans de Munck
Eddie Achterberg
Wijnaldum, maar bij Afellay is het bij jong oranje ook eens voorgekomen.quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:08 schreef tong80 het volgende:
Welke PSVer zag zijn naam verkeerd gespeld achterop zijn shirt ?
Volgens mij spreekt je het alleen uit als Frenk maar schrijf je Frank.quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:17 schreef tong80 het volgende:
Is het eigeblijk ook niet Frenk Rijkaard ?
Zou ook kunnen ja.quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:18 schreef fanneke het volgende:
[..]
Volgens mij spreekt je het alleen uit als Frenk maar schrijf je Frank.
Mooi voorbeeldquote:Op zaterdag 17 september 2011 16:58 schreef Irritatie100 het volgende:
Om maar niet te spreken over Ruudje Dil.
De moeder van Van Nistelrooij?quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:25 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Wie is bij PSV als hoer gebruikt?
René Temmink?quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:25 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Ryan GIggs valt ook onder die categorie, geboren als Ryan Wilsonquote:
Eric Addo?quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:25 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Dat heet "miskoop"quote:Op zondag 18 september 2011 10:48 schreef Bos81 het volgende:
Of Engelaar, te veel geld geven voor te weinig diensten
Nee, je moet verder terug. Tong met zijn leeftijd zou het moeten wetenquote:
Dat weet alleen een Bosschenaar. Ik vond zijn vader beter Fanneke. Soort Epi Drost maar dan in de eerste divisiequote:
Ik ook, jammer dat Den Bosch in die tijd de Eerste-Divisie maar niet uit kwam.quote:Op maandag 19 september 2011 12:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat weet alleen een Bosschenaar. Ik vond zijn vader beter Fanneke. Soort Epi Drost maar dan in de eerste divisie
Is mijn lievelings FC. Iig rond die periode. Ik was grote fan van Jan Peters die later naar Feijenoord ging. Dick Salm en Gerard Aichorn de cultheld. Idioot dat die nooit hoger hebben gespeeld. Het ontbrak ons toen aan een goede spits. We moesten het doen met Sjaak Storm Harrie van der Ham en Arie Romein. Met Ruud waren we gepromoveerd.quote:Op maandag 19 september 2011 12:29 schreef fanneke het volgende:
[..]
Ik ook, jammer dat Den Bosch in die tijd de Eerste-Divisie maar niet uit kwam.
Nee, is geen familie.quote:Op maandag 19 september 2011 12:32 schreef tong80 het volgende:
Ook uit het verleden
Fanneke is Uwe Rahn van Helmut Rahn ?
Ik welquote:Op maandag 19 september 2011 17:06 schreef Lange_Lans het volgende:
Milhaylov. Las ik net op vi. Wist ik niet.
Keeper tijdens het WK1994quote:Op maandag 19 september 2011 17:10 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik wel![]()
Zijn vader was ook geen onverdienstelijke keeper heb ik begrepen.
Jepperdepep. Zoon van Carles Busquets.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:53 schreef tong80 het volgende:
Is Busquets de zoo'n van de oud doelman ?
De eerste 3 kloppen, Leverkussen niet.quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:33 schreef Lange_Lans het volgende:
HSV, Bremen en Freiburg volgens mij. Die 4e weet ik niet. Gokje. Leverkusen?
Homburg 08 idd.quote:
Sporting Lissabon.quote:Op woensdag 21 september 2011 13:20 schreef tong80 het volgende:
Bij welke club tekende Frank Rijkaard een contract maar speelde er nooit ?
Rinus Israel, Pleun Strik, Theo de Jong? Als eerste ingeving.quote:Op woensdag 21 september 2011 13:34 schreef tong80 het volgende:
Noem 4 spelers die bij de WK-74 op de bank zaten bij Oranje.
Aangepast.quote:Op woensdag 21 september 2011 13:40 schreef fanneke het volgende:
Het Bundesiga schandaal was in 1970/71.
Bielefeld was er één van.quote:Op woensdag 21 september 2011 13:33 schreef Kingstown het volgende:
In het seizoen 1970/71 was het grote Bundesliga schandaal waar vooral spelers van Schalke 04 bij betrokken waren. O.a. Klaus Fischer en Stan Libuda kregen lange straffen, maar ook Hertha en Köln hadden wedstrijden verkocht. Het ging vooral om wedstrijden waarin beslist zou worden wie er ging degraderen.
Welke 2 clubs wisten zich te handhaven in de BL door dit schandaal, die anders wrs. gedegradeerd zouden zijn? Beiden spelen momenteel niet in de BL.
Ken je de invaller nog voor Rensenbrink ?quote:Op woensdag 21 september 2011 13:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Rinus Israel, Pleun Strik, Theo de Jong? Als eerste ingeving.
Treytel, Van Ierssel, Geels, Schrijvers, Strikquote:Op woensdag 21 september 2011 13:34 schreef tong80 het volgende:
Noem 4 spelers die bij de WK-74 op de bank zaten bij Oranje.
René van de Kerkhof nog. En zijn broer Willy.quote:Op woensdag 21 september 2011 13:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ken je de invaller nog voor Rensenbrink ?
En de legendarische topscorer die in had moeten vallen ?
Kan niet andersquote:
Juist.quote:
fanneke heeft Arminia Bielefeld goed beantwoord. iemand een idee over de tweede club?quote:Op woensdag 21 september 2011 13:33 schreef Kingstown het volgende:
In het seizoen 1970/71 was het grote Bundesliga schandaal waar vooral spelers van Schalke 04 bij betrokken waren. O.a. Klaus Fischer en Stan Libuda kregen lange straffen, maar ook Hertha en Köln hadden wedstrijden verkocht. Het ging vooral om wedstrijden waarin beslist zou worden wie er ging degraderen.
Welke 2 clubs wisten zich te handhaven in de BL door dit schandaal, die anders wrs. gedegradeerd zouden zijn? Beiden spelen momenteel niet in de BL.
Nee, het is een club die nu niet in de BL speelt. Al heel lang niet meer btw.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:20 schreef Irritatie100 het volgende:
Kaiserslautern als tweede club?
Lol, maar RW was genoeg hint om Oberhausen bij je boven tafel te krijgen!quote:Op woensdag 21 september 2011 22:34 schreef geldwolf het volgende:
dit was nog voor mijn tijd, ik gokte gewoon op RW Ahlen omdat ik daarmee kampioen mee werd met FIFA
Ik zou het niet weten, eerlijk gezegdquote:Op woensdag 21 september 2011 22:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Lol, maar RW was genoeg hint om Oberhausen bij je boven tafel te krijgen!
De club die de dupe werd begint trouwens ook met RW.
Wacht ik nog even of iemand anders het weet.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:45 schreef geldwolf het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, eerlijk gezegd
Was dat Lok. Leipzig tegen Ajax toen?quote:Op donderdag 22 september 2011 09:24 schreef Lange_Lans het volgende:
Welke Duitse club werd in het seizoen 80/81 bestempeld als reuzendoder en reikte tot aan de finale van de Europa Cup II?
Hmzz....dan moet ik eens diep gaan graven in m'n geheugen.quote:Op donderdag 22 september 2011 09:33 schreef Lange_Lans het volgende:
Nee. Schakelde o.a. Roma, Valencia en Benfica uit.
Nonnienonnie. Ik doe even een hint. Lens zou er voor wat betreft naam erg goed passen. Redelijk cryptisch, maar te doen.quote:Op donderdag 22 september 2011 11:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Blijft een gok...kan het niet voor m'n geest terughalen.
Magdeburg?
Nope. Oost Duitsland.quote:
Bam! Netjes. Kwam het door mijn cryptische hint?quote:
Ja, wist wel dat Jena (evenals Magdeburg en Lok. Leipzig) ooit de finale haalde, maar wist niet het precieze jaar.quote:Op donderdag 22 september 2011 11:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Bam! Netjes. Kwam het door mijn cryptische hint?
Ik bedoelde eigenlijk mijn hint dat Lens er qua naam goed zou passen.quote:Op donderdag 22 september 2011 11:56 schreef fanneke het volgende:
[..]
Ja, wist wel dat Jena (evenals Magdeburg en Lok. Leipzig) ooit de finale haalde, maar wist niet het precieze jaar.
Jaja, de hint 'lens' koppelde ik toen aan Carl-Zeiss Jena. Snapte hem wel.quote:Op donderdag 22 september 2011 12:11 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk mijn hint dat Lens er qua naam goed zou passen.
Helemaal correct.quote:Op donderdag 22 september 2011 13:15 schreef fanneke het volgende:
1. Thomas
2. Fortuna Düsseldorf en 1. FC Köln
Juistquote:Op donderdag 22 september 2011 15:06 schreef Lange_Lans het volgende:
Frankfurt, Gladbach, Bayern en Stuttgart. Lautern werd toen in de kwartfinale uitgeschakeld.
Je moet toch minstens 8 spelers hebben ?quote:Op donderdag 22 september 2011 16:03 schreef Lange_Lans het volgende:
Naast Koevermans voetballen er nog 3 spelers bij Toronto FC. Wie zijn dit?
quote:Op donderdag 22 september 2011 16:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je moet toch minstens 8 spelers hebben ?
Dan zullen ze er wel veel verliezen.quote:Op donderdag 22 september 2011 16:03 schreef Lange_Lans het volgende:
Naast Koevermans voetballen er nog 3 spelers bij Toronto FC. Wie zijn dit?
Martina is iig goed.quote:Op donderdag 22 september 2011 16:03 schreef Lange_Lans het volgende:
Naast Koevermans voetballen er nog 3 Nederlanders bij Toronto FC. Wie zijn dit?
Jazeker. Mijn mede-Weertenaar.quote:Op donderdag 22 september 2011 16:10 schreef fanneke het volgende:
Bouchiba zit er ook nog dacht ik.
Maar of ie de Nederlandse nationaliteit heeft?
in welk jaar?quote:Op donderdag 22 september 2011 15:06 schreef Lange_Lans het volgende:
Frankfurt, Gladbach, Bayern en Stuttgart. Lautern werd toen in de kwartfinale uitgeschakeld.
1980quote:
Hij heeft daarna nog ergens in Spanje gespeeld. Weet niet meer precies waar.quote:Op donderdag 22 september 2011 17:12 schreef Irritatie100 het volgende:
Feyenoord toch? Kan me niet herinneren dat ie daarna nog ergens anders gespeeld heeft iig.
Klopt. Eilandclub.quote:Op donderdag 22 september 2011 17:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hij heeft daarna nog ergens in Spanje gespeeld. Weet niet meer precies waar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |