Zeer goed. Spullen waren er in 2 dagen (Palletkist met UPS, ongeveer 3'x3'x3'), auto was er in 8 dagen (roro shipment). Wil je iets specifieks weten?quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:53 schreef wonderer het volgende:
barca, hoe ging dat bij jou ook alweer met spullen terugverschepen naar NL?
Vriend van me doet dat ook, simpel kitje wat misschien een halfuur + 2 weken wachten voor het klaar is kost, maar zeker te drinken en behoorlijk goedkoop is.quote:Op zaterdag 10 september 2011 01:18 schreef popolon het volgende:
Nou ik ga thuis bier brouwen hoor.Ik heb een 'beginners kit' gekocht waarmee je, als ik het moet geloven, erg goed simpel bier kan maken.
Ben aangestoken door een paar vrienden, eentje heeft een installatie in z'n basement die over de $1000 kost.En dat schijnt nog goedkoop te zijn.
Je gaat toch niet remigreren?quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:35 schreef wonderer het volgende:
Hm. Ik moet veel boeken verschepen dus dan is iets op gewicht niet zo'n goed plan...
Hoe langer het staat, koud en donker, hoe beter het wordt. Hoera voor Michigan basements.quote:Op zaterdag 10 september 2011 04:44 schreef devzero het volgende:
Zelf bier brouwen lijkt me ook wel wat, maar je brouwt al snel een paar gallon; aangezien ik vrnl wijn drink zal ik een paar gallon nooit in 2-3 weken drinken (ik denk niet dat je vers ongepasteuriseerd bier langer wil bewaren).
Maybe. Er is een mogelijkheid en dan bekijk ik liever van te voren de opties vast, scheelt stressen laterquote:
Nou ja, ik heb nu mijn oog op Duitsland gerichtquote:Op zaterdag 10 september 2011 06:34 schreef popolon het volgende:
Ik hou de opties ook open, niks mis met het moederland.
De randstad is geen optie, het noord/oosten alleen.quote:Op zaterdag 10 september 2011 06:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb nu mijn oog op Duitsland gerichtMaar als ik in Nederland een (goeie) baan kan krijgen, dan ga ik wel terug ja.
Dat is wat die vriend van me gebruikt. Nou ben ik absoluut geen bierkenner, maar hij heeft er al best een zooitje aardige bieren mee gemaakt.quote:Op zaterdag 10 september 2011 01:32 schreef maartena het volgende:
Veel succes!
Lijkt mij ook leuk om eens een keer te doen. Ik heb al eens naar zo'n "Mr Beer" kit gekeken, is dat wat jij ook hebt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |