die oren,quote:Op zondag 11 september 2011 03:20 schreef Geo3kant het volgende:
Carwin in commercialsecht te slecht, zijn acteer werk in Countdown shows is al om te huilen.
Iddquote:Op zondag 11 september 2011 02:31 schreef Geo3kant het volgende:
Lol als champ verliezen, en volgende fight meteen naar de undercard? ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Le is geen random-vechter. Als je weet wat iemand kan dan hoeft degene zich niet omhoog te werken. Mooie gevechten wil ik zien, als je blijft winnen maar het niet om aan te zien is mag je wat mij betreft in het moeras vechten en jezelf kampioen blijven noemen. Ik zit niet zo met kampioenschappen, ik wil goede partijen zien en Le vs. Belfort is daar een van. Chung Le is 39, Belfort is 34. Hoe lang wil je nog wachten?quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:25 schreef McNulty het volgende:
[..]
Daar is niets achterlijks aan, dat heet jezelf omhoog werken. Erg actief is Le trouwens ook niet geweest de afgelopen drie jaar.
Volgens jouw beredenering moeten we dan ook maar afstappen om vechters top contender te noemen en in plaats daarvan at random vechters maar een title shot geven. Het hoeft namelijk niet verdiend te worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |