Hoofdstuk 1: de inleiding.Ja, het moge duidelijk zijn. Mensen met een krentenbaard die verpesten het altijd voor de rest.
Er hoeft maar iemand op een feestje te komen met een krentenbaard, en gelijk alle aandacht naar hem.
Dit geldt overigens ook voor mensen met brandwonden, maar dat terzijde. De vraag is natuurlijk: Waarom zou je - behalve voor de aandacht - met een krentenbaard willen rondlopen ?
Ik bedoel... Als ik naar feestjes ga dan ga ik altijd bottomless. Mooi T-shirt en verder niets. Zo horen feestjes te zijn.
Braakballen, nog zoiets. Het heeft allemaal verband.
Je zult het nooit zien, maar het is wetenschappelijk bewezen: Mensen met krentenbaarden die braken ballen uit. Een waar bedevaartsplechtigheid voor anorexia vrouwen. Dit verklaart ook waarom sommige (te) slanke vrouwen een krentenbaard hebben.
Mocht je braakballen vinden, raak ze dan niet aan. Je kan er AIDS van krijgen en hoogst waarschijnlijk herpes genitalis.
Een duidelijk voorbeeld van een anorexia krentenbaard. Hamsters met een persoonlijkheidsstoornis. Dit is een vaak voorkomend verschijnsel bij anorexiavrouwen met krentenbaard. Deze beestjes zijn voor de normale sterveling doodnormale hamsters, maar binnen hun kleine brein houden ze zichzelf voor havenzangers te zijn met een voorliefde voor de Zuiderzee. Nachtenlang staan zij liederen ter gehore te brengen aan op de dijk. Zachte stemmen als ze hebben, horen gezonde mensen niets, en gaan hoogstens op deze beesten staan. Katten daarentegen, hebben goede oren en zijn ook de grote vijand van deze arme hamsters.
Een voorbeeld van een hamster met een persoonlijkheidsstoornis --------
Tot zo ver hoofdstuk 1 van dit verhaal. Dagelijks zal er door een select groepje FOK!kers een nieuw topic geopend worden met een nieuw hoofdstuk uit dit boeiende boek. Uiteindelijk zullen deze gebundeld worden, en verkrijgbaar zijn bij de betere slijter en boekhandel.
Taal- en spelfouten voorbehouden.