thanks. Ziggo heeft besloten dat zondag een rustdag is zonder tv .quote:Op zondag 11 september 2011 13:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
http://www.vipbox.tv/watc(...)grand-prix-race.html werkt voor mij
Geen problemen met Ziggo hier..quote:Op zondag 11 september 2011 13:39 tschreef Alleskids het volgende:
hanks. Ziggo heeft besloten dat zondag een rustdag is zonder tv .![]()
Hier ook geen problemen (klopt af)quote:
Mijn Digitenne doet het uitstekend. Mijn tv daarentegen...quote:Op zondag 11 september 2011 13:39 schreef Alleskids het volgende:
[..]
thanks. Ziggo heeft besloten dat zondag een rustdag is zonder tv .![]()
Gemist.quote:Op zondag 11 september 2011 13:45 schreef Dos37 het volgende:
Verdomme die kont van die pitspoes bij Petrov
Hier doet ie 't ook gewoon hoor!quote:Op zondag 11 september 2011 13:41 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Hier ook geen problemen (klopt af)
Is echt iets van het verleden, die problemen met Ziggo ... hier althans
En tegenwoordig hebben we Pastor 'Een raceweekend niet gecrashed, is een weekend niet geleefd' Maldonado.quote:Op zondag 11 september 2011 13:50 schreef Sinister-D- het volgende:
Daar is ie dan: Look-How Bad-U-Ar
GMTAquote:Op zondag 11 september 2011 13:53 schreef Googolplexian het volgende:
Jordan heeft altijd "a sneaky suspicion" in favor of Hamilton.
welke ronde zal hij zichzelf elimineren?quote:Op zondag 11 september 2011 13:54 schreef Sinister-D- het volgende:
Eddie die wéér denkt dat Hamilton gaat winnen. Als ie dat elke race blijft gokken zal die wel ooit 'n keer gelijk krijgen
Zou Hamilton jaloers op hem zijn geworden dat ie die eigenschap aan het overnemen isquote:Op zondag 11 september 2011 13:53 schreef ElmarO het volgende:
[..]
En tegenwoordig hebben we Pastor 'Een raceweekend niet gecrashed, is een weekend niet geleefd' Maldonado.
Denk het wel. En terecht, Maldonado.quote:Op zondag 11 september 2011 13:56 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Zou Hamilton jaloers op hem zijn geworden dat ie die eigenschap aan het overnemen is
quote:Op zondag 11 september 2011 13:56 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Zou Hamilton jaloers op hem zijn geworden dat ie die eigenschap aan het overnemen is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |