twitter:TjibbeTjibsma twitterde op vrijdag 09-09-2011 om 19:14:26WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEND #EkstraWeekend #3FM reageer retweet
twitter:gerardekdom twitterde op vrijdag 09-09-2011 om 19:14:26WWWWWWWWWWWWWWWWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKKKKKKKKKKKKKKKKKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNNNNNNNNNDDDDDDDDD!!! #3fm #ekstraweekend reageer retweet
twitter:paul3fm twitterde op vrijdag 09-09-2011 om 19:14:32WWWWEEEEEEKKKKKKWEEEKKKKKWWWWEEEEEEEEEEEEKKKEEEEEEEEEEENNNNDDDDDD! zo. #ekstraweekend #3fm reageer retweet
Mondriool?quote:
Weer een volger erbijquote:Op vrijdag 9 september 2011 19:16 schreef 3rdRock het volgende:
gottegot, je twittert dat je de film Bridesmaids hebt gezien en je wordt meteen gevolgd door 1 of andree weddingbureau
neuken?quote:
Ik kijk het ook inderdaad!quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:18 schreef Timo20 het volgende:
Dat oude fragment van De Schreeuw van de Leeuw op Ned. 1![]()
zelfspot heeft ie welquote:
heerlijk! nu al beter dan de twee afleveringen metquote:
nja, Domien in duo is meestal wel te pruimen, dan heeft ie iemand om zich aan op te trekken. solo vind ik hem niet zo bijzonderquote:Op vrijdag 9 september 2011 19:23 schreef Timo20 het volgende:
[..]
heerlijk! nu al beter dan de twee afleveringen met![]()
Domien
![]()
die titel gaar naar jupilerquote:
Waar?quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:28 schreef themauster het volgende:
Straks vuurwerkshow en mischien ook nog even naar livemuziek op nachtterras in het dorp
Ah, ok. Veel plezier... Morgen 2 vuurwerkshows voor mij. Eentje in Amsterdam Noord en de ander in Diemen.quote:
Uithuizenquote:
Jup.quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:34 schreef 3rdRock het volgende:
werd voor Amy nou de nieuwe Di-Rect gedraaid? totaal niet doorgedrongen die plaat
En zijn die een beetje goed?quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:33 schreef Qunix het volgende:
[..]
Uithuizen
Wanneer: 09-Sept-2011
Plaats: Uithuizen
Provincie: Groningen
Wie: Wagenvoort Nederland
Kaliber: Consumenten
Tijd: Tussen 20.00 en 22.00
Waarom: Grunneger week
Extra Info: http://www.stichtinggroningerweek.nl/GW2008/programma.html
Standaard Nederlandse show... Dus voor Nederlandse begrippen een 6/10 en Europees gezien 2/10 en wereldwijd gezien 0/10.quote:
nou dat werd verdomme eens tijd ook.quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:38 schreef Evertjan het volgende:
Radio-ontvangst verbetert komende dagen sterk
twitter:EricCorton twitterde op vrijdag 09-09-2011 om 19:38:31WEEEEEEEEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEEENT!!! zo,lekker op tijd
#hekstek #Ekstraweekend #3fm reageer retweet
Aha 3 jaar geleden was hier ook een vuurwerkshow en die was ook met lasers enzo was wel een mooi gezichtquote:Op vrijdag 9 september 2011 19:39 schreef Qunix het volgende:
[..]
Standaard Nederlandse show... Dus voor Nederlandse begrippen een 6/10 en Europees gezien 2/10 en wereldwijd gezien 0/10.
Had hier na een week alweer gewoon goed ontvangst, op de grens van Drenthe.quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:38 schreef Evertjan het volgende:
Radio-ontvangst verbetert komende dagen sterk
Wij hebben hier in het noorden niks met Lopik te maken geloof ik.quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:40 schreef alors het volgende:
[..]
nou dat werd verdomme eens tijd ook.
Ik ben verpest gewoonquote:Op vrijdag 9 september 2011 19:41 schreef themauster het volgende:
[..]
Aha 3 jaar geleden was hier ook een vuurwerkshow en die was ook met lasers enzo was wel een mooi gezicht
quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:42 schreef Evertjan het volgende:
kwam net iemand langs van de Eneco of ik wou overstappen. Vraag ik of hij een vergunning heeft om als deurverkoper langs huizen te gaan. Ging hij gauw wegZou pak je die gasten aan
quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:42 schreef Evertjan het volgende:
kwam net iemand langs van de Eneco of ik wou overstappen. Vraag ik of hij een vergunning heeft om als deurverkoper langs huizen te gaan. Ging hij gauw wegZou pak je die gasten aan
Ja hehe, daar is een noodmast geplaatst in Assen. Dit gaat vooral over de 96.8 FM welke nu al WEKEN slechte ontvangst heeft. Dat gaat de komende dag dus flink verbeteren. Geweldig nieuws dus.quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:41 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Had hier na een week alweer gewoon goed ontvangst, op de grens van Drenthe.
Oké mooiquote:Op vrijdag 9 september 2011 19:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ja hehe, daar is een noodmast geplaatst in Assen. Dit gaat vooral over de 96.8 FM welke nu al WEKEN slechte ontvangst heeft. Dat gaat de komende dag dus flink verbeteren. Geweldig nieuws dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |