halloquote:
Absoluut. Zeker op een vrijdag. Dan kun je goed verdienen aan patat.quote:
ook geen friet? nee want het is patatquote:Op vrijdag 9 september 2011 18:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Absoluut. Zeker op een vrijdag. Dan kun je goed verdienen aan patat.
Dat denk ik, maar wat doe je als winkel als je een populair produkt hebt? Juist, dat hou je in de gaten en vul je aan.quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Misschien was het daarom wel allemaal weg?
Is mogelijkquote:Op vrijdag 9 september 2011 19:00 schreef wyccie het volgende:
Misschien was er wel een klant die een patatfeest had en alle zakken in 1 keer had opgekocht.
Ook niet iets dat als vervanging zou kunnen dienen, zoals aardappelschijfjes of röstiröndjesquote:Op vrijdag 9 september 2011 17:41 schreef Nembrionic het volgende:
Je gaat naar de AH en je koopt: GEEN patat...want dat hebben ze niet. Niet eens één soort
Ja maar dat is geen patat.quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ook niet iets dat als vervanging zou kunnen dienen, zoals aardappelschijfjes of röstiröndjes
Dat zal ik niet ontkennenquote:
directe link?quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik krijg streetview niet als optie nem
mevrouw is er zelf ook van geschrokkenquote:
"this image is no longer available" Wat was er te zien?quote:
quote:Op zaterdag 10 september 2011 02:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
"this image is no longer available" Wat was er te zien?
Bij mij niet dus vertel wat er te zien isquote:Op zaterdag 10 september 2011 07:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Bij mij doet ie het nog.
Ze spaart vast fietsbanden en velgen.
Nu niks meer. Ze is nu compleet geblurred. Ze zijn bij Streetview dus ook wakker geworden.quote:Op zaterdag 10 september 2011 09:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Bij mij niet dus vertel wat er te zien is
Maar wat zag je dan?quote:Op zaterdag 10 september 2011 09:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nu niks meer. Ze is nu compleet geblurred. Ze zijn bij Streetview dus ook wakker geworden.
Ja, doen we.quote:
quote:
Heb je van je huisje al een kattenparadijs gemaakt?quote:Op zaterdag 10 september 2011 09:52 schreef MaJo het volgende:
[..]en bedankt voor de PM
Vandaag gaat Noa dan eindelijk naar Utrecht verhuizengister was ik er te moe voor
ik zit nu met Kitty op schoot en de kleine piept als een baby
Een volledige naakte negerin die verschrikt keek - zo leek hetquote:
Vriend heeft gisteren alles Noaproof gemaaktquote:Op zaterdag 10 september 2011 09:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heb je van je huisje al een kattenparadijs gemaakt?
Eindelijk iemand die reageertquote:Op zaterdag 10 september 2011 10:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Een volledige naakte negerin die verschrikt keek - zo leek hethaar gezicht was geblurred
Heb je nog gezongen?quote:Op zaterdag 10 september 2011 01:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zit hier in een karaokebar en vraag af wat ik er doe...
Wel eens in dat ziekenhuis geweest Ets?quote:Wiegel deed zijn uitspraken naar aanleiding van de AD Ziekenhuis Top 100 die de krant zaterdag publiceerde. Het Refaja Ziekenhuis in Stadskanaal eindigt voor het tweede jaar op rij als laatste.
Ieh wat naarquote:Op zaterdag 10 september 2011 14:12 schreef Nembrionic het volgende:
Nou, iets meer dierenleed: gisteren zag ik een auto langsrijden en vanuit mijn ooghoek zag ik iets in de bosjes bewegen.
Ik dacht nog: "ik hoop dat dat geen kat is want die is gegarandeerd dood"
En ja hoor, het was een kat die het blijkbaar nodig vond om van mij te schrikken. Vervolgens rent dat beestje natuurlijk onder de auto.
Opslag dood en de chauffeur reed door
En Brian Blessed zit in deze seriequote:
Ja daar ben ik ook benieuwd naar. Helaas nog niet in deze aflevering.quote:Op zaterdag 10 september 2011 15:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En Brian Blessed zit in deze serie
Dat ga ik ook niet meer doen, het was puur als testquote:Op zaterdag 10 september 2011 16:44 schreef Nembrionic het volgende:
Gesloten deuren met een kattenbak erachter is inderdaad een grote no-no
Dan moet 'ie vaker douchenquote:Op zaterdag 10 september 2011 16:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat ga ik ook niet meer doen, het was puur als testG. rook het zelfs onder de douche
quote:
hahaha dat is wel een grote beloftequote:Op zaterdag 10 september 2011 18:22 schreef MaJo het volgende:
[..]ik ben echt dorp, dat zweer ik op Noa!!
Een hele grote want ik zou echt no way op haar zweren als dat niet waar wasquote:Op zaterdag 10 september 2011 18:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
hahaha dat is wel een grote belofte
Jup, en vind er niks mis mee, wordt er prima geholpenquote:Op zaterdag 10 september 2011 14:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wel eens in dat ziekenhuis geweest Ets?
Is dit echt het laatste bericht van de avond?quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:41 schreef CaLeX het volgende:
Volgens mij word ik ziek
snel maar aan de thee
goeiemorgenquote:
ja ik heb ze beter gezienquote:Op zondag 11 september 2011 10:35 schreef Diaan73 het volgende:
Jij had een heftige avond zo te lezen...
Klinkt als een terechte uitkaterarrestatie. Prima werk.quote:Op zondag 11 september 2011 10:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja ik heb ze beter gezien![]()
Lang verhaal kort, er was een feest bij een andere fraternity, hij was nogal bezopen, iemand van die andere frat zocht ruzie, hij ging er op in en mocht een klap ontvangen. Vervolgens plat op de grond terwijl eerst de aanvaller gearresteerd werd, maar omdat mijn ex medische hulp weigerde werd hij uiteindelijk ook in de boeien geslagen, in de ambulance behandeld, en mocht vervolgens wat ontnuchteren in de gevangenis (ja de echte enge). uiteindelijk zijn een auto vol 'broers' hem gaan halen om 2:30. was nog steeds lazarus en zijn gezicht kapot, maar in elk geval veilig thuis
sorry, zat in Eindhoven, het viel me echt 100% mee, was prima stappen daar.quote:Op zondag 11 september 2011 04:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Is dit echt het laatste bericht van de avond?
* Hawaii_Tim drukt nog maar es op F5
quote:Op zondag 11 september 2011 12:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Klinkt als een terechte uitkaterarrestatie. Prima werk.
zeikers hou je toch, graag of heel niet.....quote:Op zondag 11 september 2011 11:42 schreef LadyBlack het volgende:
Moggeheb je last van een kater of iets anders TM?
Ik heb last van iemand die het niet eens is met het bedrag dat ik voor het vrijgezellenfeest heb gevraagdzo vervelend
Mag ik vragen wat het bedrag is? Je kunt natuurlijk niet in andermans portemonnee kijken, dus of het echt zeuren is dat kun je niet zeker wetenquote:Op zondag 11 september 2011 11:42 schreef LadyBlack het volgende:
Moggeheb je last van een kater of iets anders TM?
Ik heb last van iemand die het niet eens is met het bedrag dat ik voor het vrijgezellenfeest heb gevraagdzo vervelend
daar heb je wel gelijk in, maar uiteindelijk maak je als organisatie keuzes en je kan nooit iedereen tevreden stellen. Alternatief is dan om het budget naar beneden te brengen naar het niveau dat die persoon aankan en je de rest zich afvraagt waarom er macaroni met rode saus thuis gegeten wordt. Voor goede vrienden zou ik zelf nog wel willen bijbetalen als ze het echt niet kunnen betalen maar bij vrijvellenfeesten wil het nog wel eens een groep zijn die je niet zo goed kent.quote:Op zondag 11 september 2011 13:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat het bedrag is? Je kunt natuurlijk niet in andermans portemonnee kijken, dus of het echt zeuren is dat kun je niet zeker weten
Dat dusquote:Op zondag 11 september 2011 13:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Voor goede vrienden zou ik zelf nog wel willen bijbetalen als ze het echt niet kunnen betalen
Wat je nu schetst is het andere uiterstequote:Op zondag 11 september 2011 13:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
daar heb je wel gelijk in, maar uiteindelijk maak je als organisatie keuzes en je kan nooit iedereen tevreden stellen. Alternatief is dan om het budget naar beneden te brengen naar het niveau dat die persoon aankan en je de rest zich afvraagt waarom er macaroni met rode saus thuis gegeten wordt. Voor goede vrienden zou ik zelf nog wel willen bijbetalen als ze het echt niet kunnen betalen maar bij vrijvellenfeesten wil het nog wel eens een groep zijn die je niet zo goed kent.
uiteraard chargeer ikquote:Op zondag 11 september 2011 14:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat je nu schetst is het andere uitersteToen ik 19 was ging mijn schoonzus trouwen, inleg was 100 euro. Dat was voor mij erg veel geld, haar vriendinnen waren allemaal eind twintig en hadden een goede baan. In dat geval hadden ze best wat extra voor mij mogen betalen vind ik. Maar dat je het organiseert betekend ook niet automatisch dat je voor anderen kunt betalen natuurlijk
Met hoeveel mensen zijn jullie?quote:Op zondag 11 september 2011 15:57 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb 80 euro gevraagd voor een fotoshoot en een etentje. Vind het zelf ook veel geld, maar ik heb het zelf afgelopen week ook betaald voor een vrijgezellenfeest, en bij mijn weten heeft iedereen het toen zonder morren betaald.
Heb het meisje nu teruggemaild dat ik eerst de reacties van anderen afwacht (en ondertussen probeer ik de prijs van de shoot naar beneden te krijgen)
Daarin heb je ook wel gelijk. Maar zoals MaJo al zegt, je kan niet in andermans portemonnee kijken.quote:Op zondag 11 september 2011 17:12 schreef Bart het volgende:
Elke maand 10 euro opzij leggen, dat kan toch nagenoeg iedereen wel? Dan ben je er al bijna, zo niet helemaal als het feestje begint.
Ja da's een heel leuk idee inderdaadquote:Op zondag 11 september 2011 17:28 schreef Bart het volgende:
Mijn vrouw had trouwens een tijdje terug ook een vrijgezellenfeest met fotoshoot, en daar maakten ze toen een kalender van. Was heel leuk geworden. Kost natuurlijk ook wel wat, maar misschien kan je het optioneel maken, of alleen voor de aanstaande bruid, zodat het uiteindelijk weer meevalt
.
Hoger dan dequote:Op zondag 11 september 2011 17:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
Daarin heb je ook wel gelijk. Maar zoals MaJo al zegt, je kan niet in andermans portemonnee kijken.
Ik heb bijvoorbeeld een studieschuld waar je écht bang van wordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. van mijn vrouw?
Nee, geen grapje helaas.
Oei, da's wel zuur inderdaadquote:En ik moet juist elke maand van mijn spaarrekening bijleggen.![]()
.
Ja precies, moet je niet te duur zoeken natuurlijkquote:Goed idee van die kalender. Misschien kun je die zelf laten drukken, bij Pixum, Hema, Kruidvat..
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |