Tja wie zal het zeggen? Ik ga uit van de inenting maar zeker weten doen we het nietquote:Op vrijdag 9 september 2011 15:17 schreef indaha het volgende:
Ach de arme Donder, van de inenting of iets anders?
Nee dat doe je niet. Dinsdag was hij niet goed dus ik besloot hem nog een paar dagen te houden. Echter vanaf 8 uur 's avonds was hij weer helemaal de oude en ook woensdag ochtend. Dus toen heb ik in overleg besloten hem toch te laten verhuizen. Hij leek echt helemaal opgeknapt.quote:Op vrijdag 9 september 2011 15:30 schreef vamperotica het volgende:
Je twijfelde toch ook al of je m mee zou geven? Of hal ik dingen door elkaar?
quote:Op vrijdag 9 september 2011 15:30 schreef vamperotica het volgende:
Je twijfelde toch ook al of je m mee zou geven? Of hal ik dingen door elkaar?
quote:Op vrijdag 9 september 2011 15:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je al naar de post geweest bent want dan is het weer es kwijtgeraakt vrees ik...
BAAAAAAAAAAF? Waar haal jij dat weer voor morgen hier vandaan?
Ik zie overal de hele dag mooi weer staan
quote:Op vrijdag 9 september 2011 15:34 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nee dat doe je niet. Dinsdag was hij niet goed dus ik besloot hem nog een paar dagen te houden. Echter vanaf 8 uur 's avonds was hij weer helemaal de oude en ook woensdag ochtend. Dus toen heb ik in overleg besloten hem toch te laten verhuizen. Hij leek echt helemaal opgeknapt.
Ik weet nu wel dat ik dit echt NOOIT meer doe. Als een kitten 'ziekig' doet de dag voor de verhuizing blijft hij mooi een paar extra dagen bij mij, ook al ziet ie er nog zo goed uit.
Tofquote:
Gelukkig maar, alles raakt kwijt in de post tegenwoordigquote:
Grommen tegen het vrouwtjequote:
Nou ja, beter dan dan die teek in je koffie.quote:Op vrijdag 9 september 2011 15:48 schreef indaha het volgende:
Bah ik wilde een kopje koffie pakken en ineens hoor ik krak, heb ik net een teek met mijn schoen vermorzeld.
Mijn hele vloer vol met troep
Echt?quote:Op vrijdag 9 september 2011 15:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Grommen tegen het vrouwtjeWat hij altijd doet
Dus hij moest even op zijn lazer hebben
Doet ie sowieso wel als hij vindt dat ik hem lastig valquote:Op vrijdag 9 september 2011 15:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Echt?Als er visite komt gromt hij tegen jou?
Nah, het is meer dat hij blijkbaar vindt dat als ik hem aai ik hem lastig val ofzoquote:Op vrijdag 9 september 2011 15:53 schreef indaha het volgende:
Baloe beschermt de visite, ik hoop dat dit niet voor inbrekers geldt
Echt een man dusquote:Op vrijdag 9 september 2011 15:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Doet ie sowieso wel als hij vindt dat ik hem lastig val![]()
Dus ik moest hem even weer op zijn plek wijzen
Wat een aparte hond , maar hij is welquote:Op vrijdag 9 september 2011 15:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nah, het is meer dat hij blijkbaar vindt dat als ik hem aai ik hem lastig val ofzoWant als hij met MM op de bank ligt en ik aai hem is het ook raak
quote:Op vrijdag 9 september 2011 16:00 schreef indaha het volgende:
[..]
Wat een aparte hond , maar hij is wel
Ik vind het echt super mooiquote:
Wel! Hij is echt zo tof, Samara had hem zo mee willen nemenquote:Op vrijdag 9 september 2011 15:46 schreef Qwea het volgende:
Nou, Baloe liet zich weer van zijn beste kant zien met de visiteNot.
Ja, dat grommen was ook baasquote:Op vrijdag 9 september 2011 16:12 schreef senesta het volgende:
[..]
Wel! Hij is echt zo tof, Samara had hem zo mee willen nemen![]()
En hij heeft echt een bekkie om op te vreten, echt!
Dat was tegen jouquote:Op vrijdag 9 september 2011 16:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, dat grommen was ook baas![]()
Binnenkort maar ff stukkie met hem lopen?
Heeft MikeyMo dat geschreven? Wat een netjes handschrift heeft hij danquote:Op vrijdag 9 september 2011 16:15 schreef Qwea het volgende:
Verdomme, MikeyMo heeft mijn naam in dat kaartje niet met hoofdletter Q gedaan
Ja, want als ik dat had geschreven met mijn hanenpoten dan had je het niet kennen lezenquote:Op vrijdag 9 september 2011 16:17 schreef senesta het volgende:
[..]
Heeft MikeyMo dat geschreven? Wat een netjes handschrift heeft hij dan
Mijne ook niet maar who cares het gaat om het idee en dat Senesta er blij mee isquote:Op vrijdag 9 september 2011 16:15 schreef Qwea het volgende:
Verdomme, MikeyMo heeft mijn naam in dat kaartje niet met hoofdletter Q gedaan
Jij hebt heel geen hoofdletter Q in je naamquote:Op vrijdag 9 september 2011 16:19 schreef indaha het volgende:
[..]
Mijne ook niet maar who cares het gaat om het idee en dat Senesta er blij mee is, dus vergeef het hem maar
O zo'n handschrift heb ik ook,quote:Op vrijdag 9 september 2011 16:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, want als ik dat had geschreven met mijn hanenpoten dan had je het niet kennen lezen
Nee maar wel een I en die komt nog voor de Qquote:Op vrijdag 9 september 2011 16:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jij hebt heel geen hoofdletter Q in je naam
Same herequote:Op vrijdag 9 september 2011 16:21 schreef indaha het volgende:
[..]
O zo'n handschrift heb ik ook,daarom zijn kaartjes van Greetz en zo een uitkomst, dan hoef ik het zelf niet te schrijven
Maar je username is ook niet met een hoofdletter?quote:Op vrijdag 9 september 2011 16:21 schreef indaha het volgende:
[..]
Nee maar wel een I en die komt nog voor de Q
Geilquote:Op vrijdag 9 september 2011 16:23 schreef tombolafan het volgende:
Wtf ik heb seksende vliegen op mn laptop
Wat deze undercover Muis zegtquote:Op vrijdag 9 september 2011 16:22 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Maar je username is ook niet met een hoofdletter?
Shit jij bent echt altijd bij de tijd,quote:Op vrijdag 9 september 2011 16:22 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Maar je username is ook niet met een hoofdletter?
Mooiquote:Op vrijdag 9 september 2011 16:21 schreef Qwea het volgende:
Kijk dan, die kreeg ik van Senes per msn
[ afbeelding ]
Hummer die de kattensnoepjes lekker vindt
Dat is toch mooi?quote:Op vrijdag 9 september 2011 16:27 schreef Qwea het volgende:
http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/)/components/actueel/rtlnieuws/2011/09_september/09/binnenland/hoge-raad_id_kaart-moet-gratis-zijn.xml
quote:
Haha ja dat is zuurquote:Op vrijdag 9 september 2011 16:28 schreef senesta het volgende:
[..]Behalve als je net een nieuwe hebt
Ik weet niet waarom ze dat zou doen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 16:30 schreef Oognip het volgende:
http://www.nu.nl/achterkl(...)-awards-was-nep.html
Als dit waar is vind ik het een beetje jammer van Beyonce
Al je pennen in huis zijn nu zeker leeg en ook Samara speechless.quote:Op vrijdag 9 september 2011 16:34 schreef Qwea het volgende:
Ik moest lachen om SamaraSenes werkt thuis bij scheldwoorden (kut, klote, hoerig, klootzak, ect) met streepjes. Elk streepje is 10 cent.
Dus elke x dat ik kut riep oid, gilde Samara "STREEPJE!!!!"
quote:Op vrijdag 9 september 2011 16:36 schreef senesta het volgende:
Ja, met jou zouden we lekker vaak uit eten kunnen denk ik zo
quote:Op vrijdag 9 september 2011 16:30 schreef Oognip het volgende:
http://www.nu.nl/achterkl(...)-awards-was-nep.html
Als dit waar is vind ik het een beetje jammer van Beyonce
Storend vooralquote:
Ik heb geen hoofdletter maar op de kaart welquote:
da's fijn!quote:Op vrijdag 9 september 2011 16:27 schreef Qwea het volgende:
http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/)/components/actueel/rtlnieuws/2011/09_september/09/binnenland/hoge-raad_id_kaart-moet-gratis-zijn.xml
Volgens mij hebben donkere mannen/mensen sowieso minder beenhaar etc?quote:
Dat zou kunnen jaquote:Op vrijdag 9 september 2011 16:39 schreef senesta het volgende:
Of ze creëerde wat verwarring over de uitgerekende datum zodat er niet een hele bult verslaggevers voor de deur ligt te wachten rond de werkelijke uitgerekende datum. Ik zou me er wat bij kunnen voorstellen
Zeker weten, het is echt superquote:Op vrijdag 9 september 2011 16:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Al je pennen in huis zijn nu zeker leeg en ook Samara speechless.![]()
Fijn dat het pakket poezels en baasjes bevalt.![]()
Wat een stel onopgevoede beestenquote:Op vrijdag 9 september 2011 16:54 schreef Greys het volgende:
Elies, mijn tukkie is mislukt![]()
Bink besloot non stop te gaan zitten blaffen beneden, Boor te mauwen en Biet de boel onder te zeiken. Hatsee.
Ik ga wel ff douchen, word ik ook wakker van
VEEL suiker vanavond!
redbullquote:Op vrijdag 9 september 2011 16:54 schreef Greys het volgende:
Bink besloot non stop te gaan zitten blaffen beneden, Boor te mauwen en Biet de boel onder te zeiken. Hatsee.
VEEL suiker vanavond!
Daar zijn mijn kitten slopers dus niks bij.quote:Op vrijdag 9 september 2011 16:54 schreef Greys het volgende:
VEEL suiker vanavond!
Sooty! En Sooty had koorts, maar verder geen idee waarom / waarvan. Prikje erin, AB mee en weer naar huis. Hij is eigenlijk al weer opgeknapt; niets meer aan te merkenquote:Op vrijdag 9 september 2011 16:20 schreef Oognip het volgende:
Elies hoe was het met de poes bij de dierenarts? (hoe heet zij/hij ook alweer?)
Mooi, Ga ik die aanschaffen afhalen voor dagelijkse identificatie en kan ik mijn paspoort thuis laten en voor verre vakanties gebruiken.quote:Op vrijdag 9 september 2011 16:43 schreef Troel het volgende:
[..]
da's fijn!
Dan kan ik binnenkort een achternaam laten verwijderen, voor helemaal niets
Gelukkig dat het weer beter gaat. Poezen zijn soms snel ziek, maar ook heel snel weer opgeknapt gelukkig.quote:Op vrijdag 9 september 2011 16:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Sooty! En Sooty had koorts, maar verder geen idee waarom / waarvan. Prikje erin, AB mee en weer naar huis. Hij is eigenlijk al weer opgeknapt; niets meer aan te merken
Gek he, hoe snel dat kan gaan. Vannacht en gisterenavond was het echt een dood vogeltje. En nu weer his own nasty self
Fijn dat het beter gaat met Sootyquote:Op vrijdag 9 september 2011 16:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Sooty! En Sooty had koorts, maar verder geen idee waarom / waarvan. Prikje erin, AB mee en weer naar huis. Hij is eigenlijk al weer opgeknapt; niets meer aan te merken
Gek he, hoe snel dat kan gaan. Vannacht en gisterenavond was het echt een dood vogeltje. En nu weer his own nasty self
Da's lastig; hij is in en in zwart en er is geen fatsoenlijke foto van te makenquote:Op vrijdag 9 september 2011 17:03 schreef indaha het volgende:
Fijn dat het beter gaat met Sootyenne een fotootje van de patient zou aardig zijn
Geweldige foto!quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Da's lastig; hij is in en in zwart en er is geen fatsoenlijke foto van te maken
Altijd met zijn tong uit zijn bek; meet Sooty
[ afbeelding ]
Knapperdquote:Op vrijdag 9 september 2011 17:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Da's lastig; hij is in en in zwart en er is geen fatsoenlijke foto van te maken
Altijd met zijn tong uit zijn bek; meet Sooty
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waar is Pumaquote:Op vrijdag 9 september 2011 17:07 schreef Cat22 het volgende:
Geweldige foto!![]()
![]()
![]()
Ik heb er eentje van Puma. En een paar kittens.![]()
[ afbeelding ]
Zoekplaatje.quote:
Een pootje geloof ik, maar niet erg herkenbaarquote:Op vrijdag 9 september 2011 17:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zoekplaatje.![]()
Er zijn onderdelen zichtbaar.
En staart. Maar de foto komt erg brak over zie ik nu. Uitdaging dus.quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:12 schreef indaha het volgende:
[..]
Een pootje geloof ik, maar niet erg herkenbaar
O'ja Sooty! Fijn dat het al beter gaat! Maar niet schrikken als hij weer inkakt als de spuit is uitgewerkt. Gelukkig heb je daarvoor ABquote:Op vrijdag 9 september 2011 16:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat kun je toch haast geen kitten meer noemen 2 kiloquote:Op vrijdag 9 september 2011 17:17 schreef Oognip het volgende:
Mijn kitten Joe is de 2 kilo vandaag gepasseerd
Hahaquote:Op vrijdag 9 september 2011 17:19 schreef indaha het volgende:
[..]
Dat kun je toch haast geen kitten meer noemen 2 kilo
Dat is waarquote:Op vrijdag 9 september 2011 17:25 schreef Oognip het volgende:
[..]
Haha
Maar hij is wel superschattig samen met Pingoo
Zo lagen ze net op schoot:
[ afbeelding ]
Ja hequote:Op vrijdag 9 september 2011 17:30 schreef indaha het volgende:
[..]
Dat is waaren wat is Pingoo toch lief voor al die kittens
Wat een genotterquote:Op vrijdag 9 september 2011 17:25 schreef Oognip het volgende:
Haha
Maar hij is wel superschattig samen met Pingoo
Zo lagen ze net op schoot:
[ afbeelding ]
Ik merk er weinig van. Ze is iets rustiger, maar dat zou ze misschien anders ook wel zijn geweest.quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:39 schreef Oognip het volgende:
Elies hoe vindt Eli het nu Basje weg is? Merk je wat aan haar?
Oh wat super dat het goed gaat met haarquote:Op vrijdag 9 september 2011 17:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik merk er weinig van. Ze is iets rustiger, maar dat zou ze misschien anders ook wel zijn geweest.
Met Basje gaat het trouwens erg goed
Ja, inmiddels al ruim twee weken. En ze vindt het geweldig en het is alof het nooit anders is geweestquote:Op vrijdag 9 september 2011 17:43 schreef Oognip het volgende:
Oh wat super dat het goed gaat met haarDat maakt het alweer een beetje makkelijker.
Loopt Eli gewoon tussen je eigen poezels?
Maar goed dat ze naar een vriendin van je gaat. Anders was je huis binnen de kortste keren overvol.quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, inmiddels al ruim twee weken. En ze vindt het geweldig en het is alof het nooit anders is geweest
Ja! Echt welquote:Op vrijdag 9 september 2011 17:51 schreef Cat22 het volgende:
Maar goed dat ze naar een vriendin van je gaat. Anders was je huis binnen de kortste keren overvol.
Maar dan zou je geen plek meer hebben voor logees.quote:
Ach Tommiequote:Op vrijdag 9 september 2011 18:11 schreef Cat22 het volgende:
Tommie en Ecco waren aan het spelevechten. Dikke staarten en stoer gedoe.![]()
Tot ik de hoek om kwam: ik kreeg een tweestemmige spuugblaas en zag twee kittens met dikke staartjes wegslippen over het laminaat.
Maak je maar geen zorgen. Ollie oefent ook met Tommie. En met Manolo. Drie man sterk hingen ze net in mijn benen toen ik aan het koken was.quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:16 schreef indaha het volgende:
[..]
Ach Tommiein training voor de confrontatie met de big cats van mij en wat lief dat Ecco
zijn sparringpartner wil zijn.
Ik hoop dat Ollie ook nog wat traint
Faalquote:Op vrijdag 9 september 2011 17:37 schreef Barbaaf het volgende:
He, weer boven water. Geniet maar van het pakket Senes, chocola is (met mate) goed tegen droeve buien
en ik moet me toch eens afleren m'n data te verstoppen in tien lagen geneste variabelen die allemaal "server" "service" "serviceserver" of "serverservice" heten![]()
Weekend
Historische week trouwens, het is volgens mij dit millenium nog niet voorgekomen dat ik een week lang om 7:00 uur op was, voor 8:00 de deur uit en een vast ontbijt heb gehad. Nu nog leren voor drie uur in m'n bed te liggen
![]()
Die zus waarover wij gePMd hebben een tijd geleden?quote:
jup. Die andere doet niet zo debielquote:Op vrijdag 9 september 2011 18:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die zus waarover wij gePMd hebben een tijd geleden?
OMG.quote:
pups?quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:38 schreef Cat22 het volgende:
Volgende week moet ik een intakegesprek gaan doen voor een opvanggezin voor pups. Tips, anyone?![]()
*gaat zich inlezen*
Ooh nee hoorquote:Op vrijdag 9 september 2011 18:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
OMG.Iets waar ik bij kan helpen qua info of zo? Dan laat maar weten he.
quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
pups?Kijk of ze weten waar ze mee bezig zijn. Dus of ze beseffen hoeveel werk een puppy is. 's nachts eruit omdat het beestje moet plassen, zindelijk maken, dingen stuk maken, consequent zijn, etc.
Boh, dat komt inderdaad ondankbaar over.quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh nee hoorMijn ma had mijn andere zus dr kids nieuwe jasjes gekocht. En had mijn andere zus een mail gedaan of die dat ook wilde (ze hebben ruzie.
omdat ze zo belachelijk bezig is met waar we toen per PM over hadden) ze laat NIKS horen, weken niet, en in ene vandaag een berichtje. Ja ze wilde dat geld.
Ze zal wel zonder doekoe zitten ofzo
Dat is ook ondankbaar. Ik zou mooi weigeren. Desnoods iets anders kopen voor de kleinkids als ze al van jasjes voorzien zijn, maar ik zou geen geld geven denk ik. Kan je moeder die kinderen niet gewoon zelf meenemen voor een jasje of zo? Hoe oud zijn ze?quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Boh, dat komt inderdaad ondankbaar over.
De soap heeft diverse hoofdstukken:quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:08 schreef senesta het volgende:
Gaat niet goed Cat? Je was bezig met een bezwaar toch?
OMFGquote:
Nee, psies, en dat willen we nietquote:Op vrijdag 9 september 2011 18:05 schreef Cat22 het volgende:
Maar dan zou je geen plek meer hebben voor logees.
Natuurlijk spelen er sentimenten mee. En het kan ook best zijn dat wij zaken zwaarder inzien dan dat de organisatie het doet. Zou ik niet blij van worden, maar als ze het kunnen motiveren kan ik me daar wel bij neerleggen. Maar naast uitkomsten heb je ook nog processen. En als ik zie hoe de Wielewaal nu met een aantal vrijwilligers omgaat.. ik denk niet dat ik nog bij die club wil horen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
OMFG
Waarschijnlijk is WW ff de weg kwijt. Want ik neem toch niet aan dat het de bedoeling is om zo met vrijwilligers om te gaan. En daar het een vrijwilligersorganisatie is, heb je vast ook veel met sentimenten te maken. Dat maakt het oplossen van problemen altijd lastig.
Ik ook!quote:Ik ben benieuwd hoe dit afloopt
Juist.quote:
Ik zou sowieso niks gevenquote:Op vrijdag 9 september 2011 19:05 schreef senesta het volgende:
[..]
Dat is ook ondankbaar. Ik zou mooi weigeren. Desnoods iets anders kopen voor de kleinkids als ze al van jasjes voorzien zijn, maar ik zou geen geld geven denk ik. Kan je moeder die kinderen niet gewoon zelf meenemen voor een jasje of zo? Hoe oud zijn ze?
Stuurt je moeder naar haar gewoon wel 1 reply? Of gaat al het mailcontact in zestigvoudquote:Op vrijdag 9 september 2011 19:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zou sowieso niks gevenHallo, ze komt enkel om te mailen/met dr te praten als er geld bij mijn moeder valt te halen
Nee, dat gaat dan wel normaalquote:Op vrijdag 9 september 2011 19:52 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Stuurt je moeder naar haar gewoon wel 1 reply? Of gaat al het mailcontact in zestigvoud.
Staat er chloor in?quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:10 schreef Oognip het volgende:
Pingoo probeert een keukenkastje met schoonmaakspullen open te maken. Zou die daar wat mee bedoelen
Ik vind het heel leuk weer aan de slag te zijn maar moet wel wennenquote:Op vrijdag 9 september 2011 14:38 schreef indaha het volgende:
[..]
Hoe beviel het werken weer F_r, het was je eerste week toch?
En hoe is het met Eangegaan bij de gastouder?
Er staat chloor in ja. Zal hij dat lekker vinden?quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:13 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Staat er chloor in?
[..]
Ik vind het heel leuk weer aan de slag te zijn maar moet wel wennen
Hoe vond Senes het cadeau?
Katten vinden chloor lekker ruikenquote:Op vrijdag 9 september 2011 20:16 schreef Oognip het volgende:
[..]
Er staat chloor in ja. Zal hij dat lekker vinden?
Ik kan hem geen ongelijk gevenquote:Op vrijdag 9 september 2011 20:19 schreef Loveless85 het volgende:
Hij bedoelt gewoon dat je moet poetsen
Dat vind ik altijd een van de ergste dingen aan verkouden zijnquote:Op vrijdag 9 september 2011 20:28 schreef Rewimo het volgende:
En dan heb je lekker eten op je bordEn dan kom je erachter dat alles naar niks smaakt
Heb je niet thuis gegeten?quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:32 schreef Rewimo het volgende:
Ja, en ik had me er net zo op verheugd, was ik echt aan toe na deze week. Helaas
Ze maken altijd heerlijke salades hierWaren ze nu vast ook maar ik proefde niks. Alleen het vlees smaakte enigszins zoutig, meer proefde ik niet.
Nu maar even bankhangen want een week training en verkoudheid is een vermoeiende combi
gewoon zomaar? Lief is dat.quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:02 schreef Oognip het volgende:
Ik heb een bosje rozen gekregen van mijn vriend
Hitme Houston?quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:35 schreef Muis006 het volgende:
Ik luister Whitney Useless
Remind me why?
quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hitme Houston?
Jeez Muis, omdat je doof bent?
BBQ met Christans voetbalteam, ter opening van het seizoenquote:
Hij had nog wat goed te maken?quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:02 schreef Oognip het volgende:
Wat NOG sneuer is, is dat hun dochter A) Ook al aan de dope is B) ook nog eens lelijk als de nacht isquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:11 schreef oh-oh het volgende:
Ja ik kan echt geen andere reden bedenken maar zielig vind ik het wel hoor
om die ruzie?quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:02 schreef Oognip het volgende:
Ik had vanmiddag nog nergens last van, maar toen we vanavond gingen eten proefde ik niks meer. Heb wel gegeten maar de lol is er snel af danquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:18 schreef nokwanda het volgende:
@Rewimo, Ik proef ook geen zak, maar heb nu wat witte bonen en scrambled eggs. Er moet iets in en dat was het enoige waar ik nu zin in had. Op een dag een broodje, een perzik en een handje frambozen was niet genoeg. Had gister ook alleen maar wat turkse yoghurt met vruchten op.
quote:
Nee niet om die ruzie, hij heeft eerder 40 bosjes rozen nodig wil ik die ruzie goedmakenquote:
Dan moet het ware liefde zijnquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:21 schreef Oognip het volgende:
[..]
[..]
Nee niet om die ruzie, hij heeft eerder 40 bosjes rozen nodig wil ik die ruzie goedmakenIk was echt erg
(het is al wel goed hoor, maar ik had het nooit gepikt als ik hem was)
Maar hij liep langs de ah en daar hebben ze rozen dus hij nam ze meeIk snap er niks van want ik ben heul niet lief
Ooh joh, mannen stappen daar overheenquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:21 schreef Oognip het volgende:
[..]
[..]
Nee niet om die ruzie, hij heeft eerder 40 bosjes rozen nodig wil ik die ruzie goedmakenIk was echt erg
(het is al wel goed hoor, maar ik had het nooit gepikt als ik hem was)
Maar hij liep langs de ah en daar hebben ze rozen dus hij nam ze meeIk snap er niks van want ik ben heul niet lief
Ja jonge. Lekker iedereen kwellenquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hitme Houston?
Jeez Muis, omdat je doof bent?
Ik zit in dag 2,5. Eergister zei ik tegen iemand dat ik al heeel lang niet verkouden was geweest. Ik had de woorden koud mijn mond uit en mijn keel begon pijn te doen en mijn neus te lopen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:20 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik had vanmiddag nog nergens last van, maar toen we vanavond gingen eten proefde ik niks meer. Heb wel gegeten maar de lol is er snel af dan
Ik snap er echt niks van. Ik zou geloof ik weken nodig hebben voor ik weer normaal zou kunnen doen tegen hemquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh joh, mannen stappen daar overheenmeestal
Ik stap er ook vrij snel overheen hoor. Mike is net zo onmogelijk als ikquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:30 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik snap er echt niks van. Ik zou geloof ik weken nodig hebben voor ik weer normaal zou kunnen doen tegen hem
Kijk dat scheelt, maar bij ons ben ik altijd degene met gezeur en hij vindt altijd alles wel best. En nee dat is niet makkelijk maar fokking irritantquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik stap er ook vrij snel overheen hoor. Mike is net zo onmogelijk als ik
Je moet nou toch echt effe bellen met de Duyvis, want misschien dat er ergens anders nog een fuif is!quote:
Als je het weet van jezelf, kap dan met debiel doen tegen die jongen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:38 schreef Oognip het volgende:
[..]
Kijk dat scheelt, maar bij ons ben ik altijd degene met gezeur en hij vindt altijd alles wel best. En nee dat is niet makkelijk maar fokking irritant![]()
En ik doe nog chagrijnig tegen hem![]()
Ja mamquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:39 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Als je het weet van jezelf, kap dan met debiel doen tegen die jongen.
Zo bedoel ik dat niet, gekkie.quote:
Naarling!quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:29 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja jonge. Lekker iedereen kwellen
Vorig jaar heeft ie inderdaad gedacht "bekijk het maar" en toen was het uit... Ik heb me echt vreselijk gevoeld en ik snapte echt niet wat mij bezielde om de relatie te verpesten. Gelukkig heeft hij me uiteindelijk nog een kans gegeven, maar nu gaat het weer hetzelfde. Stomme ik want ik weet het dondersgoed, ook tijdens knallende ruzie en toch doorgaan he.quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:45 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zo bedoel ik dat niet, gekkie.
Maar ik vraag me wel serieus af of je dat blijft testen tot ie zegt "bekijk het maar"
Of je kijkt even naar jezelf met een positieve blik en bedenkt je waarom hij jou leuk genoeg vindt om het voor lief te nemen
Altijd of alleen eens per maand een week?quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:50 schreef Oognip het volgende:
[..]
Vorig jaar heeft ie inderdaad gedacht "bekijk het maar" en toen was het uit... Ik heb me echt vreselijk gevoeld en ik snapte echt niet wat mij bezielde om de relatie te verpesten. Gelukkig heeft hij me uiteindelijk nog een kans gegeven, maar nu gaat het weer hetzelfde. Stomme ik want ik weet het dondersgoed, ook tijdens knallende ruzie en toch doorgaan he.
Daar moet ik maar eens mee ophouden
Altijdquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:51 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Altijd of alleen eens per maand een week?
Nee sorryquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Naarling!
Heb jij lekkere bakrecepten met hazelnoten?
Boh, ik heb echt niks aan je hequote:Op vrijdag 9 september 2011 21:56 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee sorryniemand (behalve ik) lust die hier dus ik bak er nooit mee.
Ik hoop dat dat bij mij ook gauw komtquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:55 schreef nokwanda het volgende:
Ik heb het heel erg hormonaal. Maar omdat ik het weet doe ik het niet. Dan ben ik nu niet meer agressief maar alleen nog maar een huillie
quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:00 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat bij mij ook gauw komt(niet denken dat ik hem geslagen heb of zo
)
Ik had vanaaf nog zo'n moment, en dan gaat hij ook lekker tekeer en na een hald uurtje ist weer overquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:55 schreef nokwanda het volgende:
Ik heb het heel erg hormonaal. Maar omdat ik het weet doe ik het niet. Dan ben ik nu niet meer agressief maar alleen nog maar een huillie
jaaa, maar jullie zijn gewoon voor elkaar gemaakt, of tot elkaar veroordeeld of zoietsquote:Op vrijdag 9 september 2011 22:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik had vanaaf nog zo'n moment, en dan gaat hij ook lekker tekeer en na een hald uurtje ist weer over
Ooh afschuwelijk! Ik moet wel een vent hebben waar ik lekker fel mee kan ouwe hoeren.quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:02 schreef nokwanda het volgende:
[..]Ik heb ooit eens een vriendje gehad, heel kort. Dat was zo'n slappe lul. Die mepte ik met een theedoek en toen moestie huiiiiilen
Was er weer zo een die vanalles mankeerde als het erop aan kwam en daar was ik een beetje allergisch voor, dus ik ging aardig uit mijn plaat.
Gek genoeg heb ik dat met NokManda nog nooit gehad. Maar die laat me dan ook nooit zitten als ik hem nodig heb.
Ik vind het ook wel fijn om af en toe lekker tegen elkaar te schreeuwen en elkaar verwijten maken. Mijn vriend die schreeuwt al bijna nooit en verwijten maken doet hij ook niet waardoor ik alleen nog maar bozer word. Hoe krom klinkt datquote:Op vrijdag 9 september 2011 22:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh afschuwelijk! Ik moet wel een vent hebben waar ik lekker fel mee kan ouwe hoeren.
Hij verheugt zich er nu al op !quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:57 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik rijd de opa keizer rond als ik er ben
Haha dat klinkt ook lekkerquote:Op vrijdag 9 september 2011 22:02 schreef nokwanda het volgende:
[..]Ik heb ooit eens een vriendje gehad, heel kort. Dat was zo'n slappe lul. Die mepte ik met een theedoek en toen moestie huiiiiilen
Was er weer zo een die vanalles mankeerde als het erop aan kwam en daar was ik een beetje allergisch voor, dus ik ging aardig uit mijn plaat.
Gek genoeg heb ik dat met NokManda nog nooit gehad. Maar die laat me dan ook nooit zitten als ik hem nodig heb.
Ik vind de rust die ik nu heb heerlijk. Maar NokManda en ik kunnen wel samen fel zijn over dingen maar niet tegen elkaar. heel af en toe maar hebben we mot. Hij kan soms ineens heel chagerijnig worden en dan gewoon ontkennen dat ie dat doet ook nog. Op vakantie ook. Op een gegeven moment heb ik midden in een Frans stadje gezegd: weet je wat: have fun. Ik trek mijn eigen plan wel. Toen liep ie achter me aan op een afstandje tot ik maar naar een stil plekje ging om het uit te pratenquote:Op vrijdag 9 september 2011 22:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh afschuwelijk! Ik moet wel een vent hebben waar ik lekker fel mee kan ouwe hoeren.
Oh ik bedoelde ook niet dat NokManda over zich heen laat lopenquote:Op vrijdag 9 september 2011 22:17 schreef nokwanda het volgende:
Het is niet zo dat NokManda over zich heen laat lopen. Maar ik loop ook niet over hem heen. Daarentegen laat ik ook niet over me heen lopen en moet ik leren om op tijd mijn grenzen aan te geven. Daar gaat het vaak mis bij mij. Dan gaat iemand eroverheen en hui ik mijn mond, tot ik dan voor die persoon ook plotseling uit mijn plaat ga. Die ziet dat dan niet aankomen. Da's echt mijn fout.
Ik ben zelf nogal iemand die best los kan gaan soms, mijn ex liet over zich heen lopen.. mike echt niet gewoon. Rust is opzich lekker, maar ik zou nooit meer iemand willen hebben waar ik overheen kan lopen. En onze echte ruzies zijn ook op 1 hand te tellen. Meestal is het wat gescheld en dan komt MM met een kut grappige opmerking en dan moet ik toch weer lachenquote:[img]http://i.fokzine.net/p/0s.gif[/
img] Op vrijdag 9 september 2011 22:16 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik vind de rust die ik nu heb heerlijk. Maar NokManda en ik kunnen wel samen fel zijn over dingen maar niet tegen elkaar. heel af en toe maar hebben we mot. Hij kan soms ineens heel chagerijnig worden en dan gewoon ontkennen dat ie dat doet ook nog. Op vakantie ook. Op een gegeven moment heb ik midden in een Frans stadje gezegd: weet je wat: have fun. Ik trek mijn eigen plan wel. Toen liep ie achter me aan op een afstandje tot ik maar naar een stil plekje ging om het uit te praten
Maar die keren kan ik wel op een hand tellen.
dst klinkt heeeel bekend!quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:17 schreef nokwanda het volgende:
Het is niet zo dat NokManda over zich heen laat lopen. Maar ik loop ook niet over hem heen. Daarentegen laat ik ook niet over me heen lopen en moet ik leren om op tijd mijn grenzen aan te geven. Daar gaat het vaak mis bij mij. Dan gaat iemand eroverheen en hui ik mijn mond, tot ik dan voor die persoon ook plotseling uit mijn plaat ga. Die ziet dat dan niet aankomen. Da's echt mijn fout.
quote:
Nee over zoiets maken wij geen ruzie, dan eet hij gewoon pizza en ik patatquote:Op vrijdag 9 september 2011 22:23 schreef Oognip het volgende:
Ik vind het ook niet fijn als mijn vriend over zich heen laat lopen. Vreselijk vind ik het, maar als ik dan zeg dat hij over zich heen laat lopen dan ontkent hij het en zegt ie dat het hem allemaal niet uitmaakt. Dan wil hij bijv. perse pizza eten en ik patat en dan wordt het standaard wat ik wil, dat noem ik ook over je heen laten lopen. Maar ja hij zegt dan dus dat het hem geen reet uit maakt terwijl ik dan denkZeg dan ook niet dat je graag pizza wil als het je toch niet uit maakt -> Discussie
daar ben ik nu ook hard mee bezig... Vooral ook dat duidelijk (en op n "normale" manier ) mn grenzen aan te geven.....quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:26 schreef nokwanda het volgende:
[..]Nou, ik heb geleerd dat ik het maar beter anders kan doen omdat ik zelf vooral de lul ben als ik het blijf doen.
Noes.quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:39 schreef nokwanda het volgende:
Over gelijkwaardige relaties gesproken. Ik werd me straks toch getrakteerd op een lollig tafereeltje, wat?! Een juweeltje van een tafereeltje, op het station toen ik uit werk naar huis ging.
Er zat een heel groot megadik meisje op een bankje. Over haar heen/tegen haar aan stond haar vriend die haar helemaal stond af te lebberen. Hij was ook tonnetje rond en zo klein dat ie net 5 cm boven haar uit kwam als zij zat. En een geslurp en gegiechel
Het zag er zoooooo niet uit dat de conducteur eerst vreemd keek en daarna hardop moest lachen toen ie voorbij liep.
Ja bij ons is dat ook zo, maar ik kan beter bekvechtenquote:Op vrijdag 9 september 2011 22:41 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Noes.
WJ en ik hebben geen gelijkwaardige relatie.
Hij is groot en ik ben klein.
Ik ga hetzelfde doenquote:Op vrijdag 9 september 2011 22:44 schreef nokwanda het volgende:
Nou meisjahs, ik ga lekker naar tedje boe![]()
Poeh, geil heurquote:Op vrijdag 9 september 2011 22:47 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hhjawel, ik ben Grees in een iets minder zwoele, zintuiglijk gehinderde vermomming.
quote:Monday cycling
Tuesday gymnastics
Dancing on a Friday night
I got Bridge Club on Wednesday
Archery on Thursday
Dancing on a Friday night
Ja eensquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:05 schreef Loveless85 het volgende:
Open your eyes blijft de beste van de Guano Apes
quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:24 schreef nokwanda het volgende:
NokManda roept hier op de achtergrond: wel over je heen laten lopen als man. Door zo'n petieterig aziatisch vrouwtje met naaldhakjes.Ja hoorrrrrrrrrr, sure
Hoi Anja, ik ben Henk. Ik spaar minai... minoia.... miniautu.... kleine ferrari's en hou van voetbal. Misschien mag jij wel een ritje met mij doenquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:22 schreef Muis006 het volgende:
Hoi ik ben Anja. Ik hou van hobbies en puzzelen, en misschien ben jij wel het laatste stukje
Dat zou ik heel gezellig vinden Henkquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoi Anja, ik ben Henk. Ik spaar minai... minoia.... miniautu.... kleine ferrari's en hou van voetbal. Misschien mag jij wel een ritje met mij doen
Gaan we lekker naar de Zaanse Schans, sate-menu'tje voor 20 euro incl drankjes. En daarna heb ik nog de DVD van Frans Bauer live in Ahoy' 2003. Met gastoptreden van Marianne Weber.quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:24 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat zou ik heel gezellig vinden Henk
Misschien dat er aan het eind van de dag wel iets moois opbloeit, als een boterbloem zo zacht.quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gaan we lekker naar de Zaanse Schans, sate-menu'tje voor 20 euro incl drankjes. En daarna heb ik nog de DVD van Frans Bauer live in Ahoy' 2003. Met gastoptreden van Marianne Weber.
Ik loop met jou naar de regenbohohooooog
We zijn omring door een bloementohohohoooog
Ik zal mijn lans der liefde liefdevol en teder in je schoot laten landen. Op de achtergrond een lekker plaatje van Jan S. ik heb nl. van de week van een collega gehoord dat dat helpt bij de insimisasie... inseminazi...insashimi... bevruchting...quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:27 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Misschien dat er aan het eind van de dag wel iets moois opbloeit, als een boterbloem zo zacht.
Oh Henk, ben jij het antwoord op mijn gebeden?
Mijn eierstokken klapperen bij de gedachte!quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zal mijn lans der liefde liefdevol en teder in je schoot laten landen. Op de achtergrond een lekker plaatje van Jan S. ik heb nl. van de week van een collega gehoord dat dat helpt bij de insimisasie... inseminazi...insashimi... bevruchting...
quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:34 schreef Loveless85 het volgende:
Oh ik dacht al dat de luxaflex weer hing te rammelen![]()
tetutetutetutetutetutetutetutetutetutetutetutetutetutetutetutetutetutetutetutetu hier komt de blandblusser
quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:34 schreef Loveless85 het volgende:
Oh ik dacht al dat de luxaflex weer hing te rammelen![]()
tetutetutetutetutetutetutetutetutetutetutetutetutetutetutetutetutetutetutetutetu hier komt de blandblusser
Yesch?quote:
Owld news.quote:
Ja was weer erg gezellig! Zelfs nog even bij de ouders van Elies geweest, leuke mensen!quote:Op zaterdag 10 september 2011 10:03 schreef Rewimo het volgende:
Was het gezellig gisteren?En hoe was de vla?
De weegschaal van Elies is gejat helaasquote:Op zaterdag 10 september 2011 10:11 schreef Rewimo het volgende:
Ik ben benieuwd naar de morgense weegmomenten
Misschien moeten we er vanavond gaan slapen dan, dan hebben we dat voordeel ook morgenochtendquote:Op zaterdag 10 september 2011 10:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
De weegschaal van Elies is gejat helaas
quote:Op zaterdag 10 september 2011 10:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
De weegschaal van Elies is gejat helaas
En ik maar wakker blijvenquote:Op zaterdag 10 september 2011 09:58 schreef Greys het volgende:
Mogguh!
Tombo, ik zag je whatsappie pas vanmorgen
Ik heb jou ook geen gedacht gezegdquote:Ik ben om half vier - toen was ik thuis - nog even met de Biet gaan wandelen en toen viel ik in slaap en heb ik nooit meer op mijn foon gekeken.
En in de auto bedacht ik me trouwens dat ik iedereen gedacht heb gezegd behalve jou volgens mij
Goeie!quote:Op zaterdag 10 september 2011 10:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien moeten we er vanavond gaan slapen dan, dan hebben we dat voordeel ook morgenochtend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |