Tja wie zal het zeggen? Ik ga uit van de inenting maar zeker weten doen we het nietquote:Op vrijdag 9 september 2011 15:17 schreef indaha het volgende:
Ach de arme Donder, van de inenting of iets anders?
Nee dat doe je niet. Dinsdag was hij niet goed dus ik besloot hem nog een paar dagen te houden. Echter vanaf 8 uur 's avonds was hij weer helemaal de oude en ook woensdag ochtend. Dus toen heb ik in overleg besloten hem toch te laten verhuizen. Hij leek echt helemaal opgeknapt.quote:Op vrijdag 9 september 2011 15:30 schreef vamperotica het volgende:
Je twijfelde toch ook al of je m mee zou geven? Of hal ik dingen door elkaar?
quote:Op vrijdag 9 september 2011 15:30 schreef vamperotica het volgende:
Je twijfelde toch ook al of je m mee zou geven? Of hal ik dingen door elkaar?
quote:Op vrijdag 9 september 2011 15:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je al naar de post geweest bent want dan is het weer es kwijtgeraakt vrees ik...
BAAAAAAAAAAF? Waar haal jij dat weer voor morgen hier vandaan?
Ik zie overal de hele dag mooi weer staan
quote:Op vrijdag 9 september 2011 15:34 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nee dat doe je niet. Dinsdag was hij niet goed dus ik besloot hem nog een paar dagen te houden. Echter vanaf 8 uur 's avonds was hij weer helemaal de oude en ook woensdag ochtend. Dus toen heb ik in overleg besloten hem toch te laten verhuizen. Hij leek echt helemaal opgeknapt.
Ik weet nu wel dat ik dit echt NOOIT meer doe. Als een kitten 'ziekig' doet de dag voor de verhuizing blijft hij mooi een paar extra dagen bij mij, ook al ziet ie er nog zo goed uit.
Tofquote:
Gelukkig maar, alles raakt kwijt in de post tegenwoordigquote:
Grommen tegen het vrouwtjequote:
Nou ja, beter dan dan die teek in je koffie.quote:Op vrijdag 9 september 2011 15:48 schreef indaha het volgende:
Bah ik wilde een kopje koffie pakken en ineens hoor ik krak, heb ik net een teek met mijn schoen vermorzeld.
Mijn hele vloer vol met troep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |