Zo herinner ik de smaak ookquote:Op zaterdag 10 september 2011 10:21 schreef Pietverdriet het volgende:
Pap.
Die slijmerige substantie, Kots
Haha, ik was altijd opzoek naar een voorbeeld om die lucht te omschrijven. Dit is hem!quote:Op zaterdag 10 september 2011 10:57 schreef rac het volgende:
Spaghetti met gehakt ei en tomaat , echt te goor voor woorden . En bij anderen eten met te veel margarine op brood of margarine onder pindakaas, margarine op krentenwegge.
Bij een stage moeten eten in bejaardenhuis waar het stinkt naar instant soepen , kan nu nog niet langs kantines lopen zonder adem in te houden!
Ben dus niet de enige die dat dus erg vind, ken je ook de geur van Bastogne-koeken-met-zonnebrand typisch strand geurtjequote:Op zaterdag 10 september 2011 12:37 schreef WaywardOne het volgende:
[..]
Haha, ik was altijd opzoek naar een voorbeeld om die lucht te omschrijven. Dit is hem!
Dat klinkt uitermate smerigquote:Op zaterdag 10 september 2011 13:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mijn moeder deed vroeger heel af en toe wel eens Smac in plakjes snijden, plakjes door het ei de paneer en dan zo bakken in de pan.
Vroeger vond ik het heerlijk, gek genoeg ga ik nu haast over mijn nek als ik er alleen maar aan denk....
Zo deed me moeder het ook altijdquote:Op zaterdag 10 september 2011 12:43 schreef Mylene het volgende:
Van die grove blokken smac door de macorini.
Ja mijn moeder bracht het ook altijd als een van die dingen die zo vies zijn dat ze lekker worden. Een soort van kapsalon 1994-stylo.quote:Op zaterdag 10 september 2011 13:02 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat klinkt uitermate smerig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |