Twee s'en teveelquote:Op vrijdag 9 september 2011 15:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
A Sage Uses BBQ's!
Eet smakelijk zak!
Jij vast wel.quote:Op vrijdag 9 september 2011 15:28 schreef BBQSausage het volgende:
Kan iemand even een FOK! user noemen, met een spatie in z'n naam?
Vraag Dannyquote:Op vrijdag 9 september 2011 15:28 schreef BBQSausage het volgende:
Ja, maar anders is er weinig van te makenquote:Op vrijdag 9 september 2011 15:27 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Twee s'en teveelVoor de rest kan ie wel ja.
even maar?quote:Op vrijdag 9 september 2011 15:30 schreef Omdatappel het volgende:
Ik snap Plastic_zak even niet, is dat normaal?
Wat valt er te snappen aan P_zquote:Op vrijdag 9 september 2011 15:30 schreef Omdatappel het volgende:
quote:Op vrijdag 9 september 2011 15:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, maar anders is er weinig van te maken
Met een spatie? Geen idee.
Ik snap ook niet waarom ik zo verliefd op je benquote:Op vrijdag 9 september 2011 15:30 schreef Omdatappel het volgende:
De haatcampagne was toch gestopt ?quote:Op vrijdag 9 september 2011 15:31 schreef Intronic het volgende:
[..]
Wat valt er te snappen aan P_z.
Ben jij haar stalker?quote:Op vrijdag 9 september 2011 15:32 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom ik zo verliefd op je ben
Krijg je geld elke keer als je dat woord noemt ofzo?quote:Op vrijdag 9 september 2011 15:33 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
De haatcampagne was toch gestopt ?
quote:Op vrijdag 9 september 2011 15:32 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom ik zo verliefd op je ben
Nee hoor.quote:Op vrijdag 9 september 2011 15:33 schreef Intronic het volgende:
[..]
Krijg je geld elke keer als je dat woord noemt ofzo?.
Maar ik heb wel Omdatappelquote:Op vrijdag 9 september 2011 15:34 schreef LompeHork het volgende:
Plastic_zakwat doe je nou jongen, je had het zo mooi voor elkaar! Wijven, auto's, populair op FOK! dit dat en nu deze. Je stelt mij teleur.
Zij stalkt mijquote:
100% Tukkerquote:Op vrijdag 9 september 2011 15:28 schreef BBQSausage het volgende:
Geloof je het zelf?quote:Op vrijdag 9 september 2011 15:37 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
We houden het een beetje geheim
gr gr van de kids
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |