Zo leuk! Daarom alleen al bewaar ik de mooiste/aparte stukken uit de garderobe van Isaquote:Op vrijdag 9 september 2011 15:28 schreef Kyara het volgende:
De nieuwste aanwinst:
[ afbeelding ]
Uit de voorjaarscollectie van 1979.... Gedragen door ondergetekende.![]()
Ohw wat leuk en schattig Kyaraquote:Op vrijdag 9 september 2011 15:28 schreef Kyara het volgende:
De nieuwste aanwinst:
[ afbeelding ]
Uit de voorjaarscollectie van 1979.... Gedragen door ondergetekende.![]()
Moest je 's avonds bij het avondeten echt op chique komen dan? En voor een baby/dreumes had het vast echt niks uitgemaakt wat je die had aangetrokken hoorquote:Op zaterdag 10 september 2011 10:46 schreef As1981 het volgende:
Wij zijn net terug van vakantie, waar we ook in gala moesten. Ik had voor Yaro een overhemd gekocht bij ze Zeeman waarom een stropdas afgebeeld was. Ik vond het gala genoeg met een nette broek er onder. Alleen Yaro is nog geen 13 maanden, dus weet niet of dat nou uitmaakt.
Ben overigens helemaal los gegaan in de Primark in Southampton. Die hadden uitverkoop. Ik kon o.a. de shirtjes voor 50 penny en spijkerbroeken voor 3 pond echt niet laten liggen! We hadden echt heeeeel veel!
De We zit in t winkelcentrum in R. Sinds die verbouwd is is er ook een complete kinderafdeling.quote:Op vrijdag 9 september 2011 11:40 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Oh ja de We kan ik ook nog wel ff kijken. Die zit hier niet in de buurt dus daar denk ik nooit aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |