Ligt eraan wat je bedoelt.quote:Op vrijdag 9 september 2011 09:40 schreef sararaats het volgende:
Volgens mij is er iets mis met m'n ogen of ligt het aan jullie?
¿Qué?quote:Op vrijdag 9 september 2011 09:40 schreef sararaats het volgende:
Volgens mij is er iets mis met m'n ogen of ligt het aan jullie?
Na 281 komt 500. Lijkt me logischquote:Op vrijdag 9 september 2011 09:41 schreef sararaats het volgende:
[..]
Topicnummer klopt volgens mij niet
Zie er niks vreemds aan, hoor.quote:Op vrijdag 9 september 2011 09:41 schreef sararaats het volgende:
[..]
Always have been, always will be inderdaadquote:Op vrijdag 9 september 2011 09:44 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Na 281 komt 500. Lijkt me logisch
Is het zeker druk in de crewfora?quote:Op vrijdag 9 september 2011 09:44 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Na 281 komt 500. Lijkt me logisch
Juist jaquote:Op vrijdag 9 september 2011 09:48 schreef Ferdo het volgende:
Ach, het volgnummer bedoelt ze..
Nee, dat is gewoon een andere manier van rekenen.
Zie de lol er niet van in. Dit soort 'onderbroeken humor' zou je bij mij je neusschotje kosten.quote:
Ik vond het ook eerder super gemeen dan grappigquote:Op vrijdag 9 september 2011 09:54 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Zie de lol er niet van in. Dit soort 'onderbroeken humor' zou je bij mij je neusschotje kosten.
Kunnen we even vooruitquote:Op vrijdag 9 september 2011 09:41 schreef sararaats het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 september 2011 09:54 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Zie de lol er niet van in. Dit soort 'onderbroeken humor' zou je bij mij je neusschotje kosten.
Ik moest ook lachen, maar het was ook deels een lach uit medelijdenquote:Op vrijdag 9 september 2011 10:04 schreef MissVanity het volgende:
Ik moest ook lachenZijn wij dan misschien raar Bastard?
Ik dacht dat Apple e.d. nooit fouten gafquote:Op vrijdag 9 september 2011 10:05 schreef sararaats het volgende:
Ik heb het nog niet gezien want surf met m'n iPod en die wil niet meewerken.
Dat is toch om muziek op te luisterenquote:Op vrijdag 9 september 2011 10:05 schreef sararaats het volgende:
Ik heb het nog niet gezien want surf met m'n iPod en die wil niet meewerken.
Wat.. wat doen zequote:Op vrijdag 9 september 2011 10:06 schreef MissVanity het volgende:
Om deze moet ik altijd huilen en lachen tegelijk
Ze zijn lief he!quote:
nee??quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:12 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ze zijn lief he!Die ene is dood
*pink een traantje weg*quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:06 schreef MissVanity het volgende:
't is nog gevaarlijk ook. Alhoewel het zo te zien geen al te sterke is. Anders viel ie wel van de pot.quote:Op vrijdag 9 september 2011 09:55 schreef Michielos het volgende:
Ik vond het ook eerder super gemeen dan grappigEven iets anders, hoe is het met je herstel?
Jaquote:
Mannenhumor ?quote:
Maar beter ook.. wat een rotleven zegquote:Op vrijdag 9 september 2011 10:25 schreef MissVanity het volgende:
[..]
JaZo sneu.
Edit: Die zwarte is er niet meer
Ziet er wel zielig uit ja.quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:06 schreef MissVanity het volgende:
quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:06 schreef MissVanity het volgende:
Haha! Sommige katten hebben echt grootheidswaanzinquote:
Ja inderdaadquote:Op vrijdag 9 september 2011 11:12 schreef vogeltjesdans het volgende:
Katten zijn echt koningen![]()
Die beer die voor een kat weg rent
Beethoven, toch 1 van mn favorieten inderdaad.. ik hou van dat zware.quote:
Eigenlijk wel hequote:Op vrijdag 9 september 2011 11:25 schreef Bastard het volgende:
Eigenlijk was Beethoven de gabber onder de componisten
Moet je eigenlijk een bass onder zetten ofzo. Hij ziet er ook echt zo uit als iemand die op het randje balanceert tussen genialiteit en geschiftheid.quote:
Dat zou wel eens al kunnen bestaan...quote:Op vrijdag 9 september 2011 11:27 schreef Michielos het volgende:
Moet je eigenlijk een bass onder zetten ofzo. Hij ziet er ook echt zo uit als iemand die op het randje balanceert tussen genialiteit en geschiftheid.
Hahaquote:Op vrijdag 9 september 2011 11:33 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Dat zou wel eens al kunnen bestaan...
edit:
Klinkt alleen nergens naar![]()
... is 'm ook niet echt ...![]()
Wat zielig ze zijn allebei dood dit staat op youtube in de beschrijving.quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:14 schreef sararaats het volgende:
[..]
*pink een traantje weg*
Zo erg!!
Ben niet in beukstemming vandaag.quote:Op vrijdag 9 september 2011 12:01 schreef R0N1N het volgende:
Nog maar een paar uurtjes werken en dan 2 weken "partytime"![]()
Hij presteert altijd zei hij gisterquote:Op vrijdag 9 september 2011 12:07 schreef sararaats het volgende:
[..]
Oh dear nu heb ik bizarre beelden in m'n hoofd
quote:
De ene keer een harde bui, de andere keer een zachte buiquote:Op vrijdag 9 september 2011 12:13 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Hij presteert altijd zei hij gister
Kijk dat scheeltquote:Op vrijdag 9 september 2011 12:18 schreef R0N1N het volgende:
[..]Speciaal voor jou
& dan de beuk erin![]()
quote:Op vrijdag 9 september 2011 12:13 schreef MissVanity het volgende:
Hij presteert altijd ondermaats zei hij gister
Dat is een record wat ik niet zou kunnen verbrekenquote:Op vrijdag 9 september 2011 12:22 schreef R0N1N het volgende:
kan nog dodelijk zijn ook voor je, bij 42x ofzo
edit:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-zichzelf-dood.dhtml
Nee, niet echt. Met 1/4 in 24 uur ben ik al blijquote:Op vrijdag 9 september 2011 12:30 schreef Bastard het volgende:
Dat is een record wat ik niet zou kunnen verbreken
De U nu! van de Nederlandstalige popmuziek.quote:
Hoi. Alles goed?quote:
Jawel hoor en met iedereen hier?quote:
Joahquote:
Want het verleden staat voor je deur en belt bij je aan?quote:Op vrijdag 9 september 2011 13:03 schreef sararaats het volgende:
[..]
Goedalleen de constante confrontatie met het verleden is me teveel aan het worden.
Je word ingehaald door het verleden?quote:Op vrijdag 9 september 2011 13:03 schreef sararaats het volgende:
[..]
Goedalleen de constante confrontatie met het verleden is me teveel aan het worden.
Zou jij het leuk vinden als ze nog steeds mauwen over iets dat al 6 jaar geleden is?quote:Op vrijdag 9 september 2011 13:04 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Want het verleden staat voor je deur en belt bij je aan?
Mijn katten mauwen nog steeds over dat ze 6 jaar geleden niet op tijd brokken hebben gekregenquote:Op vrijdag 9 september 2011 13:07 schreef sararaats het volgende:
[..]
Zou jij het leuk vinden als ze nog steeds mauwen over iets dat al 6 jaar geleden is?
Sommige mensen zijn nu eenmaal zo langzaam jaquote:Op vrijdag 9 september 2011 13:07 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je word ingehaald door het verleden?
Einstein had gelijk!
Kun je specifieker zijn?quote:Op vrijdag 9 september 2011 13:07 schreef sararaats het volgende:
[..]
Zou jij het leuk vinden als ze nog steeds mauwen over iets dat al 6 jaar geleden is?
Naaktfoto's. Zegt dat genoeg?quote:Op vrijdag 9 september 2011 13:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kun je specifieker zijn?
Ik word dagelijks geconfronteerd door een gebeurtenis van 6 jaar geleden namelijk.
Dat zegt genoeg.. verschrikkelijk lullig voor je. Zo blijft vlgs mij die van ijsmeis ook nog steeds circuleren.. internetgebruikers zijn heel gemeenquote:
vaker hebben die losers zelf geeneens door wat voor een schade ze aanrichten, dat is het meest trieste er van..quote:Op vrijdag 9 september 2011 13:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat zegt genoeg.. verschrikkelijk lullig voor je. Zo blijft vlgs mij die van ijsmeis ook nog steeds circuleren.. internetgebruikers zijn heel gemeen
Ik heb geprobeerd ze uit de circulatie te halen maar het gepraat erover is niet voorbij.quote:Op vrijdag 9 september 2011 13:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat zegt genoeg.. verschrikkelijk lullig voor je. Zo blijft vlgs mij die van ijsmeis ook nog steeds circuleren.. internetgebruikers zijn heel gemeen
Waar gebeurd dat dan Sara? Je mag dat best ook aangeven bij de moderators van het forum waar ze dat doen hoor. En verder vooral negeren gewoon, dan hebben ze er niets aanquote:Op vrijdag 9 september 2011 13:03 schreef sararaats het volgende:
[..]
Echt heel vervelend voor je. Zeker omdat dit ws gepaard gaat met de wetenschap dat je degene die ze verspreid heeft dus niet kan vertrouwenquote:Op vrijdag 9 september 2011 13:16 schreef sararaats het volgende:
[..]
Ik heb geprobeerd ze uit de circulatie te halen maar het gepraat erover is niet voorbij.
quote:Op vrijdag 9 september 2011 13:21 schreef senesta het volgende:
[..]
Waar gebeurd dat dan Sara? Je mag dat best ook aangeven bij de moderators van het forum waar ze dat doen hoor. En verder vooral negeren gewoon, dan hebben ze er niets aan
Ik weet het, er circuleert ook nog een Bastard.rar rond .. je kan niemand meer vertrouwen tegenwoordig NIEMAND zeg ik jequote:Op vrijdag 9 september 2011 13:16 schreef Michielos het volgende:
[..]
vaker hebben die losers zelf geeneens door wat voor een schade ze aanrichten, dat is het meest trieste er van..
Ja, die heb ik gezien! Mooie pic hoor.quote:Op vrijdag 9 september 2011 13:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik weet het, er circuleert ook nog een Bastard.rar rond .. je kan niemand meer vertrouwen tegenwoordig NIEMAND zeg ik je
Let op je taal Missyquote:Op vrijdag 9 september 2011 13:29 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ja, die heb ik gezien! Mooie pic hoor.
Hihi. Ik had het zelf niet gezien.quote:
Ja ik maakte het erg bontquote:Op vrijdag 9 september 2011 13:33 schreef Michielos het volgende:
Die heb ik zelfs nog gezien. Het was een bonte verzameling!
Zo praat je toch niet over je kinderen ...quote:Op vrijdag 9 september 2011 13:10 schreef Bastard het volgende:
Kun je specifieker zijn?
Ik word dagelijks geconfronteerd door een gebeurtenis van 6 jaar geleden namelijk.
Hee, het is wel waarquote:Op vrijdag 9 september 2011 13:40 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Zo praat je toch niet over je kinderen ...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |