Wel eens geprobeerd een flow binding in de poeder vast te maken?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:23 schreef Wild_Snake het volgende:
Ik heb een jaar op flowbindingen geboard. Als het echt koud is, dan blijft de sneeuw als ijs onderin je binding zitten.
Probeer dan nog maar eens een flowbinding aan te krijgen. En als je eenmaal je binding aan had, smolt de sneeuw in je binding, en kon je je binding helemaal opnieuw afstellen.
Nee, geef mij maar strap.
dit idd, lukt voor geen meter met zo'n flow binding zodra je langer dan 30 minuten bezig bent. Op zich wel goed bedacht, maar het werkt gewoon voor geen meterquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:23 schreef Wild_Snake het volgende:
Ik heb een jaar op flowbindingen geboard. Als het echt koud is, dan blijft de sneeuw als ijs onderin je binding zitten.
Probeer dan nog maar eens een flowbinding aan te krijgen. En als je eenmaal je binding aan had, smolt de sneeuw in je binding, en kon je je binding helemaal opnieuw afstellen.
Nee, geef mij maar strap.
Ach, op zich is Flow niet alleen maar ruk. Vooral de nieuwere bindingen zijn best goed, maar het is nog steeds geen optimale vervanger voor een strap en wel duurder en dus zou ik het nooit iemand aanraden.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:31 schreef Drinky het volgende:
[..]
dit idd, lukt voor geen meter met zo'n flow binding zodra je langer dan 30 minuten bezig bent. Op zich wel goed bedacht, maar het werkt gewoon voor geen meter
Zelfs dan niet. Je moet het goede voorbeeld gevenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:11 schreef rooneyelst het volgende:
Alleen als je snowboard leraar bent in een indoor toko zou ik voor FLOW-bindingen gaan..voor de rest vd 99.9% vd snowboarders kies toch lekker straps!
Kijk jongens, zo moet het nietquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:46 schreef rooneyelst het volgende:
je kan ook iets voordoen door het absoluut tegenovergestelde van het juiste te doen. aka flow
Piratenbaai snowboard invullen en dan kom je wel het nodige tegen. Echt goede films weet ik zo niet, maar er zitten vast wel wat dingen tussenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:19 schreef kupsani het volgende:
Zijn er eigenlijk nog meer vette boardfilms opkomst naast The Art of Flight??? Altijd leuk om nog meer je wintersport gevoel te krijgen
oa. Twelve van Absinthe en Standing Sideways van Burton.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:19 schreef kupsani het volgende:
Zijn er eigenlijk nog meer vette boardfilms opkomst naast The Art of Flight??? Altijd leuk om nog meer je wintersport gevoel te krijgen
Kheb ze En nog eentje:quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:30 schreef JRB het volgende:
[..]
oa. Twelve van Absinthe en Standing Sideways van Burton.
Beiden alleen nog niet op minder legale wijze verkrijgbaar helaasch.
Da had ik ook, Ik heb alleen een paar nieuwe wanten en een paar pipegloves nodig....quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:56 schreef Dwyrin het volgende:
Laat ik mij ook maar weer melden voor dit seizoen
21 Jan : Val Tho
10 Maart : Gerlos!
Volgens mij voor het eerst in jaren dat ik niets nieuws ga kopen....ben wel redelijk voorzien
Net think thank ransack rebelion gekeken. Niet super, veel freestyle tricks. Komt misschien ook omdat ik daarvoor de 1080p versie van the art of flight had gezien aanradertje!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:19 schreef kupsani het volgende:
[..]
Kheb ze En nog eentje:
"think thank ransack rebellion" Bekend bij iemand?
Heb je die van The art of flight gedownload?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:54 schreef kupsani het volgende:
[..]
Net think thank ransack rebelion gekeken. Niet super, veel freestyle tricks. Komt misschien ook omdat ik daarvoor de 1080p versie van the art of flight had gezien aanradertje!
Soooheeey die was pas gaaf!!!!
Eehm ja, Nieuwgroepen is koning quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 01:04 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Heb je die van The art of flight gedownload?
http://www.diebergkomter.nl/quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 13:46 schreef Jurroenur het volgende:
Als je bindingen wilt waar je snek in en uit kunt gaan, dan stel ik de Ride Contrabands voor. Gaan snel aan en uit en hebben goede controle.
Gisteren in Snowplanet, mijn nieuwe plank uitgeprobeerd en wil nu zsm de echte bergen in (waren er maar indoor banen van 3km lang in NL).
De nieuwe plank:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooiquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 13:46 schreef Jurroenur het volgende:
Als je bindingen wilt waar je snek in en uit kunt gaan, dan stel ik de Ride Contrabands voor. Gaan snel aan en uit en hebben goede controle.
Gisteren in Snowplanet, mijn nieuwe plank uitgeprobeerd en wil nu zsm de echte bergen in (waren er maar indoor banen van 3km lang in NL).
De nieuwe plank:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Intersport is net zo..... Die kleding daar = LAME!!!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:59 schreef Komakie het volgende:
Vanmiddag in de Telstar geweest in Harderwijk.
Dan heb je voor bijna 150 euro aan waardebonnen en kun je nog niets vinden gewoon omdat het assortiment zo slecht is. Alleen maar saaie donkere kleding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |