abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101874663
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 20:23 schreef Miam het volgende:

[..]

ik ben er niet zo in thuis, maar vind die ultra witte tanden niet mooi, zo onnatuurlijk.

ik kijk niet mee vanavond, morgen weer. yayyy *O*
ik ben er ook niet zo in thuis hoor maar ik lurk best veel in show en kijk veel MTV-series ;)

Blij dat in het geval van Nancy er niet werd op gehamerd dat ze haar gebitje in de chloor moest leggen en dat ze gewoon van haar sigaretje en drankje mocht genieten O+
pi_101875173
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 21:10 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

ik ben er ook niet zo in thuis hoor maar ik lurk best veel in show en kijk veel MTV-series ;)

Blij dat in het geval van Nancy er niet werd op gehamerd dat ze haar gebitje in de chloor moest leggen en dat ze gewoon van haar sigaretje en drankje mocht genieten O+
oh zo! eh ja, vind het gewoon jammer dat die 'stralende witte tanden' tegenwoordig de standaard lijken te zijn. :{

Verder ben ik het helemaal met je eens. :)
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
pi_101875694
tnx ;) en AMEN natuurlijk!

Ik had dus zo'n berichtje niet van zwartedoos verwacht.Als het nou sherezade en madame poannogwat waren geweest....oke.

Alhoewel ik Madame_Paon hoger inschat dan sherezaadjesgeval. Ze is in ieder geval leuker op een rare manier :7
pi_101875933
ik lees zoveel mee dat ik allebei de namen die dom posten in SHO weet :')
pi_101877492
beter gaan we elkaar niet lopen bashen in dit topic, laten we het vooral gezellig houden. :)

ik heb rete zin in de aflevering van morgenavond *O* vanavond sla ik over want heb`m al gezien,

slaap wel en veel plezier voor de mensen die wel gaan kijken :*
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
pi_101878735
Nancy :'(
Heel erg jammer dat ze het einde niet mee heeft kunnen maken. ;(
pi_101878980
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 21:50 schreef Miam het volgende:
beter gaan we elkaar niet lopen bashen in dit topic, laten we het vooral gezellig houden. :)

ik heb rete zin in de aflevering van morgenavond *O* vanavond sla ik over want heb`m al gezien,

slaap wel en veel plezier voor de mensen die wel gaan kijken :*
Morgen reid :P
pi_101879316
quote:
2s.gif Op maandag 12 september 2011 22:12 schreef sjampoeh het volgende:

[..]

Morgen reid :P
ja i know ;) lekkurrrr :p
pi_101890587
Beetje zonde van de weinige afleveringen die er nog komen om dan zolang door te gaan over bob en kim, en nogal boring :O
pi_101890727
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 09:34 schreef DuBecky het volgende:
Beetje zonde van de weinige afleveringen die er nog komen om dan zolang door te gaan over bob en kim, en nogal boring :O
Sowieso dit verhaal over Bob en Kim. -O-
Bob en Kim horen dit helemaal niet krijgen als verhaallijn, die moeten gewoon schattig samen oud worden. Ze hadden beter Alison zwanger laten worden van Casey en dat ze dan overgrootopa en overgrootoma konden spelen O+
pi_101891389
Exactly. Bob is the man
  dinsdag 13 september 2011 @ 12:15:12 #162
2661 KWAKje
in dr eendje of als Hekje
pi_101894442
man-o-man, ik geniet mij een ongeluk, heeerlijk! *O*

al die oude plaatjes tussendoor - zelfs in zwart-wit! *O* ik kan er geen genoeg van krijgen c_/

ik negeer het aanstaande einde vrolijk verder
" 'n stukkie van 'n bloemkool is ok weer'n bloemkooltie op zich"
pi_101894776
Zin in vanaaf johhh :D
  dinsdag 13 september 2011 @ 13:51:03 #164
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_101897673
quote:
14s.gif Op maandag 12 september 2011 21:24 schreef mascara-klodder het volgende:
tnx ;) en AMEN natuurlijk!

Ik had dus zo'n berichtje niet van zwartedoos verwacht.Als het nou sherezade en madame poannogwat waren geweest....oke.

Alhoewel ik Madame_Paon hoger inschat dan sherezaadjesgeval. Ze is in ieder geval leuker op een rare manier :7
Sorry? Je verwacht serieus dat ik zoiets over een overleden persoon ga schrijven?

En die tandpastalach van Katie inderdaad. :')
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_101897693
Katie is echt ******* irritant. }:|
  dinsdag 13 september 2011 @ 14:01:17 #166
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_101897991
Inderdaad.
Ze was alleen leuk met Brad. Toen Brad doodging, hadden ze Katie ook kunnen laten vertrekken. Met Simon bijvoorbeeld. Of nu met Chris, nog beter.
pi_101898217
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 09:34 schreef DuBecky het volgende:
dat dus
pi_101898262
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 september 2011 14:01 schreef Madame_Paon het volgende:
Inderdaad.
Ze was alleen leuk met Brad. Toen Brad doodging, hadden ze Katie ook kunnen laten vertrekken. Met Simon bijvoorbeeld. Of nu met Chris, nog beter.
simon is hot ! :9~
  dinsdag 13 september 2011 @ 14:16:01 #169
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_101898458
:Y Simon. :9~

Ik had niet verwacht dat dit ooit zou gebeuren, omdat ik zelfs nog bleef kijken toen het schrijven tenenkrommend slecht was een paar maanden geleden, maar ik heb eigenlijk helemaal geen behoefte meer om het te kijken. Alles draait om Jack en Janet. En Katie en Chris zijn ook verschrikkelijk. En Noah en Lily ook.
De enige scènes waar ik nog met plezier naar kijk, zijn die tussen Paul, Emily en Meg. Maar die zijn haast nooit meer te zien.
Ik heb de aflevering die ik laatst had gemist, niet eens meer teruggekeken. Ik heb in 3 jaar tijd nog nooit een aflevering gemist, maar ik heb niet eens de behoefte om 'm terug te kijken.
Ik weet niet of ik de laatste paar maanden nog volhoud. Het is veel meer een bron van ergernis dan van plezier geworden.
pi_101898532
Sjeezes Janet , je zal toch maar net uit een coma komen en zo'n gillende keukenmeid naast je bed hebben, daar zak je toch gelijk weer in een coma
pi_101899094
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 14:19 schreef formerjellybean het volgende:
Sjeezes Janet , je zal toch maar net uit een coma komen en zo'n gillende keukenmeid naast je bed hebben, daar zak je toch gelijk weer in een coma
Eerlijk gezegd wil ik soms bij Janet kunstmatige coma voor haar opwekken ~O>
pi_101900521
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 september 2011 14:01 schreef Madame_Paon het volgende:
Inderdaad.
qftw
pi_101921594
*O*
  dinsdag 13 september 2011 @ 23:10:30 #174
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_101921626
Alweer Katie. -O-
pi_101921635
*O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: