ik ben er ook niet zo in thuis hoor maar ik lurk best veel in show en kijk veel MTV-seriesquote:Op maandag 12 september 2011 20:23 schreef Miam het volgende:
[..]
ik ben er niet zo in thuis, maar vind die ultra witte tanden niet mooi, zo onnatuurlijk.
ik kijk niet mee vanavond, morgen weer. yayyy
oh zo! eh ja, vind het gewoon jammer dat die 'stralende witte tanden' tegenwoordig de standaard lijken te zijn.quote:Op maandag 12 september 2011 21:10 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ik ben er ook niet zo in thuis hoor maar ik lurk best veel in show en kijk veel MTV-series
Blij dat in het geval van Nancy er niet werd op gehamerd dat ze haar gebitje in de chloor moest leggen en dat ze gewoon van haar sigaretje en drankje mocht genieten
Morgen reidquote:Op maandag 12 september 2011 21:50 schreef Miam het volgende:
beter gaan we elkaar niet lopen bashen in dit topic, laten we het vooral gezellig houden.
ik heb rete zin in de aflevering van morgenavondvanavond sla ik over want heb`m al gezien,
slaap wel en veel plezier voor de mensen die wel gaan kijken
ja i knowquote:
Sowieso dit verhaal over Bob en Kim.quote:Op dinsdag 13 september 2011 09:34 schreef DuBecky het volgende:
Beetje zonde van de weinige afleveringen die er nog komen om dan zolang door te gaan over bob en kim, en nogal boring
Sorry? Je verwacht serieus dat ik zoiets over een overleden persoon ga schrijven?quote:Op maandag 12 september 2011 21:24 schreef mascara-klodder het volgende:
tnxen AMEN natuurlijk!
Ik had dus zo'n berichtje niet van zwartedoos verwacht.Als het nou sherezade en madame poannogwat waren geweest....oke.
Alhoewel ik Madame_Paon hoger inschat dan sherezaadjesgeval. Ze is in ieder geval leuker op een rare manier
dat dusquote:Op dinsdag 13 september 2011 09:34 schreef DuBecky het volgende:
Beetje zonde van de weinige afleveringen die er nog komen om dan zolang door te gaan over bob en kim, en nogal boring
simon is hot !quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:01 schreef Madame_Paon het volgende:
Inderdaad.
Ze was alleen leuk met Brad. Toen Brad doodging, hadden ze Katie ook kunnen laten vertrekken. Met Simon bijvoorbeeld. Of nu met Chris, nog beter.
Eerlijk gezegd wil ik soms bij Janet kunstmatige coma voor haar opwekkenquote:Op dinsdag 13 september 2011 14:19 schreef formerjellybean het volgende:
Sjeezes Janet , je zal toch maar net uit een coma komen en zo'n gillende keukenmeid naast je bed hebben, daar zak je toch gelijk weer in een coma
qftwquote:Op dinsdag 13 september 2011 14:01 schreef Madame_Paon het volgende:
Inderdaad.
Ze was alleen leuk met Brad. Toen Brad doodging, hadden ze Katie ook kunnen laten vertrekken. Met Simon bijvoorbeeld. Of nu met Chris, nog beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |