Blijkbaar wél..... je nam er de tijd voorquote:Op donderdag 8 september 2011 23:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Is een nieuw topic openen eng dan? Whyyyy?
quote:Op donderdag 8 september 2011 23:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Blijkbaar wél..... je nam er de tijd voor![]()
TT
Heb je de MM weer gevolgd?quote:
quote:
Twee minuten en dan heb ik ondertussen ook nog.. ach laat ook maar.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Blijkbaar wél..... je nam er de tijd voor![]()
TT
quote:Op donderdag 8 september 2011 23:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Twee minuten en dan heb ik ondertussen ook nog.. ach laat ook maar.
Eerst een aardbeving en nu DIT weer!quote:Op donderdag 8 september 2011 23:21 schreef MaryMouse het volgende:
Gert..... je hebt het # voor de 1302 gewist... nu werkt het automatisch ophogen niet meer
quote:Op donderdag 8 september 2011 23:21 schreef MaryMouse het volgende:
Gert..... je hebt het # voor de 1302 gewist... nu werkt het automatisch ophogen niet meer
quote:Op donderdag 8 september 2011 23:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Eerst een aardbeving en nu DIT weer!![]()
![]()
Sorry! Zal het fixen!
Een MM is niet zo duur...quote:Op donderdag 8 september 2011 23:30 schreef MaryMouse het volgende:
We zijn kokje ondertussen geloof ik wél kwijt geraakt
he, ga nu niet suggereren dat je mij bij een pakje boter kado krijgt hèquote:
Ggheehe toen ik op enter ramde dacht ik precies hetzelfdequote:Op donderdag 8 september 2011 23:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
he, ga nu niet suggereren dat je mij bij een pakje boter kado krijgt hè
bij een pak wasmiddel tochquote:Op donderdag 8 september 2011 23:32 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ggheehe toen ik op enter ramde dacht ik precies hetzelfde![]()
Gelukkig, want anders zou je je diep en diep moetenquote:Op donderdag 8 september 2011 23:32 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ggheehe toen ik op enter ramde dacht ik precies hetzelfde![]()
Is al goed..... maar nu weet ik nog niet waarom kokje de weg kwijt geraakt isquote:
B-merk MM.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is al goed..... maar nu weet ik nog niet waarom kokje de weg kwijt geraakt is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |