Trusten! Instoppen?quote:Op donderdag 8 september 2011 22:17 schreef Sunnythesun het volgende:
Generatiekloof of niet.. geloof dat deze jong belegen tang naar bed moet![]()
Hier nog eentje, morgen naar Grunn.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:17 schreef Sunnythesun het volgende:
Generatiekloof of niet.. geloof dat deze jong belegen tang naar bed moet![]()
Ik wel, auw. /eczeemquote:Op donderdag 8 september 2011 22:19 schreef Bluezz het volgende:
Gelukkig heb ik heul geen klooffies meer![]()
Er was eens een prinsesje. Ze werkte heel hard... Sorry, geen inspiratie. De realiteit zegt het al.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:19 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
doe maar een kort verhaaltje
Oh, nee joh!quote:Op donderdag 8 september 2011 22:21 schreef Bluezz het volgende:
Had jij nou al uitslag () van je test?
Ja. Zo akelig.quote:
Leuke meid jaquote:Op donderdag 8 september 2011 22:49 schreef krakkemieke het volgende:
Ik zag de reclame van Conan en ik wil zo'n film wel zien. Lekker ding!
Hoe was jullie dag behalve de lunch?quote:Op donderdag 8 september 2011 22:59 schreef golfer het volgende:
Zo.
Nu even lekker ontspannen met een borrel en een kreeftenkroketje van Holtkamp voor de buis om wat programma's die waren opgenomen terug te kijken.
Lekker urenlang gelezen in de trein in de stiltecoupé met stilte die door bellende mensen en luidruchtige Marokkaanse jochies (op het laatste traject terug van Utrecht naar Amsterdam) gewoon doorbroken werd.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:01 schreef krakkemieke het volgende:
Hoe was jullie dag behalve de lunch?
We zijn de laatste tijd niet anders gewendquote:Op donderdag 8 september 2011 23:39 schreef FutureFairytale het volgende:
ging jij bijna 1,5 uur geleden niet slapen Krak?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |