Fixedquote:Op maandag 12 september 2011 21:09 schreef Bananenman het volgende:
Wat een belachelijk slecht seizoen
Met name de verhaallijn van Vince is erg vreemd. De impulsiviteit past prima bij zijn karakter, maar totaal bij het karakter van Sophia.quote:Op maandag 12 september 2011 20:11 schreef Dr.Horrible het volgende:
Verhaallijn van Ari vond ik prima afgerond. Drama idem. Turtle okay. Die relatie van Vince hadden ze beter helemaal achterwege kunnen laten. Voor E. had een wat meer open einde beter gepast naar mijn mening.
Het was sowieso allemaal veel te abrupt. Gebruik je resterende afleveringen om lopende verhaallijnen af te ronden, niet om geheel nieuwe te creëren die dan in een paar minuten afgerond moeten worden.
Fixedquote:Op maandag 12 september 2011 22:41 schreef Monolith het volgende:
[..]
Met name de verhaallijn van Vince is erg vreemd. De impulsiviteit past prima bij zijn karakter, maar totaal niet bij het karakter van Sophia.
Dat moest er ook staan inderdaad.quote:Op maandag 12 september 2011 22:55 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Fixed
Ben het er zo wel mee eens.
Als CEO wordt je echt niet automatisch grootaandeelhouder hoor. Dan moet je of zelf een bende kopen, dan wel de huidige aandeelhouders zo gek krijgen om de boel te laten verwateren of onrealistische optiepakketten proberen mee te krijgen. Maar miljardair, nee.quote:Op maandag 12 september 2011 14:05 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Hij wordt CEO en grootaandeelhouder van een ouderbedrijf waar in ieder geval een van de grootste filmstudio's ter wereld onder valt. Hij wordt echt wel miljardair hoor.
^quote:Op maandag 12 september 2011 23:51 schreef DUK het volgende:
Matig einde van een matig seizoen. Goed de lijn doorgezet.
Dat zou geweldig zijn. Met wat betere acteurs ipv de droeftoeters die Eric en Vince speelden er bij kan dat zeker interessant worden. Hoewel relatieproblemen dan wel op welke manier ook dan voorbij moeten zijn want anders wordt dat bandje te lang afgespeeld.quote:Op dinsdag 13 september 2011 02:52 schreef Hoogstaande het volgende:
Ben ik dan de enige die hoop kreeg bij het einde op een spinoff van Ari Gold?
Dat zou wel lache zijnquote:Op dinsdag 13 september 2011 02:52 schreef Hoogstaande het volgende:
Ben ik dan de enige die hoop kreeg bij het einde op een spinoff van Ari Gold?
One Day in the Valley! Idd zeer geniale aflevering, dat hij op het dak staat, de superstar!quote:Op dinsdag 13 september 2011 04:07 schreef epicbeardman het volgende:
Zonde van de serie de laatste paar seizoenen, het blijft een leuk concept.
Maarja ik begon hier ook 6 jaar geleden aan, en heeft me toch altijd wel een beetje kunnen boeien (denk niet dat ik mag klagen eigenlijk over de kijkplezier die het me toch nog heeft gegeven)
Eigenlijk is de episode met dat ze bij Aquaman preview zitten en het stroom uitvalt nog het best bijgebleven, en dat feestje er na als het nieuws uitkomt.
dat eindigde idd ook redelijk vreemd. De serie wordt toch gewoon gemaakt met Dice en Drama toch? Daar is nauwelijks op terug gekomenquote:Op dinsdag 13 september 2011 11:36 schreef One_conundrum het volgende:
Maar dat van Drama werd weer niet echt afgemaakt.
Er werd niks echt afgemaakt, dat is een beetje het punt. E loog gewoon tegen Sloan om nog een kans te krijgen en wat er met die baby en Sloans vader die E dood wou schieten gebeurd zoeken ze wel uit als ze terugkomen ofzo. Turtle heeft geeneens een verhaallijn, hij is nu miljonair en klaar (over 1 jaar heeft hij het geld alweer verkloot hem kennende maar goed). Vince gaat trouwen met een slim iemand na 1 dag dus dat kan ook alleen maar goed gaan (quote:Op dinsdag 13 september 2011 11:36 schreef One_conundrum het volgende:
Maar dat van Drama werd weer niet echt afgemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |