abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101867349
Jammer van dat trouwen opeens :') maar goed, er gebeurde 6 afleveringen vrijwel niets, het moest wel ineens eindigen. Zat eigenlijk geen enkele grote lijn in dit seizoen behalve relatie shit.

Het kon 2 kanten op gaan, alles komt goed, of ze eindigden allemaal single en als 1 grote vriendengroep, maar als dat laatste zo was, dan had ik dat het liefst in een van de eerste afleveringen gezien, dat ze nog samen gingen feesten en alles.

Maar eigenlijk dit hele seizoen geen feel-good party's e.d. gezien.

Toch even een brok in m'n keel dat het afgelopen is, nu is het echt helemaal klaar, voelt een beetje leeg :')

Vind het vooral jammer dat ik denk ik nu niet meer zo gauw een feel-good marathon ga houden aangezien het voorbij is.

Ps. film komt er denk ik nog wel, zal zich waarschijnlijk over een jaar afspelen, Vince gaat niet zo goed met z'n chick (of juist wel) en Ari belt hem op voor 1 vette laatste film ofzo. Ze moeten ook wel, want anders was die eind teaser naaierij :P
pi_101868213
Tja, einde van een tijdperk. Laatste twee seizoenen vond ik over het algemeen zwaar tegenvallen en ook de laatste aflevering was niet echt om over naar huis te schrijven. Vond Drama overigens wel weer ouderwets op dreef.
pi_101868413
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 19:23 schreef Erik1991 het volgende:
Tja, einde van een tijdperk. Laatste twee seizoenen vond ik over het algemeen zwaar tegenvallen en ook de laatste aflevering was niet echt om over naar huis te schrijven. Vond Drama overigens wel weer ouderwets op dreef.
Drama was inderdaad het grappigst. Maarja, dat is eigenlijk ook altijd zo geweest, samen met Ari en in mindere mate Turtle. Vince & E waren altijd aan het huilen.
Amen.
pi_101868564
Het gehaaste van dit alles is wat slecht was. Maar binnen dat kader vond ik het verder niet slecht hoor. Dit is een beetje het feelgood Entourage waar men in dit topic om vroeg imo. Moment van Ari en z'n vrouw vond ik toch wel mooi, en z'n aktie om met familiefoto en lucky horseshoe onder de armen plots ontslag te nemen past ook wel bij 'm. Maar tevens ook stuk na de credits dat ie toch ook nog getrouwd is met z'n vak en met zo'n aanbod toch weer gaat twijfelen.

Oh en:

MILF :9~
  maandag 12 september 2011 @ 20:00:19 #80
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_101870362
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 14:26 schreef Splackavellie02 het volgende:
Als z'n vrouw dit tegenwerkt, is het echt een onredelijke, achterlijke kut, en moet Ari gewoon bij dr weg.
Jij bent single?
pi_101870526
quote:
11s.gif Op maandag 12 september 2011 20:00 schreef pfaf het volgende:

[..]

Jij bent single?
En dat is relevant omdat?

Ga alsjeblieft niet aan komen zetten met 'het is geven en nemen in een relatie' want wat de fuck heeft zij ooit gedaan?
  maandag 12 september 2011 @ 20:05:05 #82
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_101870671
quote:
1s.gif Op maandag 12 september 2011 20:02 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Ga alsjeblieft niet aan komen zetten met 'het is geven en nemen in een relatie' want wat de fuck heeft zij ooit gedaan?
Zij heeft zijn beginkapitaal gesponsord :D Ari houdt wel van haar, maar had nooit tijd om het te tonen. Dat bewijzen al die afgebroken sessies bij de psycholoog, geannuleerde vakanties en dure goedmakertjes wel in voorgaande seizoenen.
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_101870830
:') Hoe je het ook wend of keert, nogal logisch dat zij pissed zal zijn als hij binnen een week op z'n woord terugkomt terwijl hij haar zojuist een nieuw en rooskleurig toekomstperspectief heeft gegeven met z'n ontslag en een jaar Florence. Duh.

Bij deze onderstreep ik de reactie van pfaf.
pi_101871007
Verhaallijn van Ari vond ik prima afgerond. Drama idem. Turtle okay. Die relatie van Vince hadden ze beter helemaal achterwege kunnen laten. Voor E. had een wat meer open einde beter gepast naar mijn mening.

Het was sowieso allemaal veel te abrupt. Gebruik je resterende afleveringen om lopende verhaallijnen af te ronden, niet om geheel nieuwe te creëren die dan in een paar minuten afgerond moeten worden.
pi_101871072
Ja precies, dacht ook ze hebben mooi 8 afleveringen om het af te ronden, maar er kwam maar geen begin aan de afronding.

http://www.hbo.com/entour(...)ay=true&cmpid=ABC124

Daar zeggen ze trouwens dat het nog niet over is voor the characters.

Ps. wat ze zeggen is wel waar, lang een boys dream geleefd en nu time to grow up, maar veel mensen keken die serie denk ik juist omdat het over een boys dream ging! Mis al die leuke tijdelijke chickies die ze steeds hadden en de tijden met z'n allen samen in huis, en party's. Haha.
  maandag 12 september 2011 @ 20:15:37 #86
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_101871204
quote:
1s.gif Op maandag 12 september 2011 20:02 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Je blijkbaar niet weet hoe liefde werkt én bovendien niet opgelet hebt de afgelopen 8 jaar.
Ari heeft jaren lang z'n gezin verwaarloosd voor z'n werk, romantische momenten afgekapt voor cliënten, 24/7 met z'n telefoon aan z'n oor gelopen et cetera. Z'n vrouw vindt dat (mijns inziens terecht) niet ok en wil scheiden, omdat zij geld niet het belangrijkste in het leven vindt (bovendien heeft zij zelf meer dan Ari). Ari snapte dat niet, of wilde dat niet zien, de laatste 8 jaar, maar is de laatste episode plots tot het inzicht gekomen dat liefde niet draait om 24/7 werken en af en toe een diamanten ring cadeau doen, maar om aandacht schenken en samenzijn.

Als zij Ari tegenwerkt is zij niet de achterlijke trut die jij voorstelt, maar iemand die wel weet wat leven is. Bovendien is zij consequent, in tegenstelling tot Ari (bij z'n hypothetisch keuze voor CEO), dus zou Ari de achterlijke trut zijn, door voor het geld te kiezen. Geld dat ze overigens al als water hebben...
pi_101871408
Ari zou het meer voor de functie dan het geld doen me dunkt.

Naja dit was het iig en we zien wel wat er in een eventuele film gebeurd. Ook nog maar de vraag zover ik weet of de film uberhaupt wel doorgaat op dit verhaal of er los van komt te staan. Misschien begint de film wel in New York nog voor alle successen.
  maandag 12 september 2011 @ 20:48:38 #88
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_101873154
quote:
3s.gif Op maandag 12 september 2011 20:15 schreef pfaf het volgende:

[..]

Je blijkbaar niet weet hoe liefde werkt én bovendien niet opgelet hebt de afgelopen 8 jaar.
Ari heeft jaren lang z'n gezin verwaarloosd voor z'n werk, romantische momenten afgekapt voor cliënten, 24/7 met z'n telefoon aan z'n oor gelopen et cetera. Z'n vrouw vindt dat (mijns inziens terecht) niet ok en wil scheiden, omdat zij geld niet het belangrijkste in het leven vindt (bovendien heeft zij zelf meer dan Ari). Ari snapte dat niet, of wilde dat niet zien, de laatste 8 jaar, maar is de laatste episode plots tot het inzicht gekomen dat liefde niet draait om 24/7 werken en af en toe een diamanten ring cadeau doen, maar om aandacht schenken en samenzijn.
Voor zover ik kan inschatten is Ari altijd zo'n carriere-gedreven freak geweest, dat is zijn passie, zo zit hij in elkaar. Als ze dat niet kan hebben, dan had ze maar niet met hem moeten trouwen. Uiteraard gaat hij uiteindelijk zijn eigen studio beginnen en haar nog veel harder dan ooit verwaarlozen, dat lijkt me evident.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_101873770
quote:
3s.gif Op maandag 12 september 2011 20:15 schreef pfaf het volgende:

[..]

Als zij Ari tegenwerkt is zij niet de achterlijke trut die jij voorstelt, maar iemand die wel weet wat leven is. Bovendien is zij consequent, in tegenstelling tot Ari (bij z'n hypothetisch keuze voor CEO), dus zou Ari de achterlijke trut zijn, door voor het geld te kiezen. Geld dat ze overigens al als water hebben...
Ik ben het de vorige seizoenen vaak met haar eens geweest wat Ari's afwezigheid betreft. Maar dit seizoen is ze een beetje doorgeslagen. Bovendien had ik het over de miljardendeal en het scenario dat ik voorstelde.

Wat is twee jaar nou op een leven lang feestvieren met miljarden op je naam?
pi_101874621
Wat een belachelijk slechte episode :')
  maandag 12 september 2011 @ 21:22:14 #91
67174 Dos37
Come on Twente
pi_101875509
quote:
13s.gif Op maandag 12 september 2011 21:09 schreef Bananenman het volgende:
Wat een belachelijk slecht seizoen :')
Fixed 8-)
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_101877159
"I had my balls crossed.". :D
Toch nog een beetje een cliffhanger laatste scene, misschien voor de film?
pi_101880809
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 20:11 schreef Dr.Horrible het volgende:
Verhaallijn van Ari vond ik prima afgerond. Drama idem. Turtle okay. Die relatie van Vince hadden ze beter helemaal achterwege kunnen laten. Voor E. had een wat meer open einde beter gepast naar mijn mening.

Het was sowieso allemaal veel te abrupt. Gebruik je resterende afleveringen om lopende verhaallijnen af te ronden, niet om geheel nieuwe te creëren die dan in een paar minuten afgerond moeten worden.
Met name de verhaallijn van Vince is erg vreemd. De impulsiviteit past prima bij zijn karakter, maar totaal bij het karakter van Sophia.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_101881501
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 22:41 schreef Monolith het volgende:

[..]

Met name de verhaallijn van Vince is erg vreemd. De impulsiviteit past prima bij zijn karakter, maar totaal niet bij het karakter van Sophia.
Fixed :)

Ben het er zo wel mee eens.
pi_101881583
Een beetje raar ja..zeker omdat je ook niets meekrijgt van die uiteindelijke 24-uurs date..Echt debiel..afleveringen lang worden er allemaal debiele karakters bijgehaald die nergens op slaan en nu raffelen ze het ineens af in 1 ep. Had dan tenminste een hour long ep gemaakt, dan had je het verhaaltje nog wat beter af kunnen ronden.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_101881621
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 22:55 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Fixed :)

Ben het er zo wel mee eens.
Dat moest er ook staan inderdaad. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_101881785
Tsja, wat kan ik er verder over zeggen. Ik vond de afsluiting ook een beetje afgeraffeld, en het seizoen in zijn geheel tegenvallen. De voorlaatste aflevering vond ik wel veruit de sterkste, en zette een hoop mogelijkheden op die lang niet allemaal zijn benut in de finale.

Maar finales vallen vaak tegen. Lost viel tegen. The Sopranos vonden veel mensen tegenvallen..

The Wire had wel een hele bevredigende afsluiting :) En The O.C. eigenlijk ook wel, al was dat gestolen van Six Feet Under.
  maandag 12 september 2011 @ 23:08:01 #98
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_101882188
Slecht ja.
2000 light years from home
  maandag 12 september 2011 @ 23:36:32 #99
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_101883915
Ach slecht is een groot woord, het was allemaal voorspelbaar enzo, maar toch, toch een paar keer met een lach op m'n gezicht gezeten.

Jammer dat het voorbij is, maar godver wat is het een epische serie zeg... O+
  maandag 12 september 2011 @ 23:41:22 #100
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_101884197
quote:
1s.gif Op maandag 12 september 2011 14:05 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Hij wordt CEO en grootaandeelhouder van een ouderbedrijf waar in ieder geval een van de grootste filmstudio's ter wereld onder valt. Hij wordt echt wel miljardair hoor.
Als CEO wordt je echt niet automatisch grootaandeelhouder hoor. Dan moet je of zelf een bende kopen, dan wel de huidige aandeelhouders zo gek krijgen om de boel te laten verwateren of onrealistische optiepakketten proberen mee te krijgen. Maar miljardair, nee.

Even een rijtje CEO-salarissen:

Disney 2 miljoen dollar
General Electric (heeft een hele grote tv-tak) 7,3 miljoen dollar
CBS 31 miljoen dollar
The more debt, the better
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')