Weet iemand van elk van deze afleveringen de Season en Episode?quote:Leuk op Facebook:
http://www.facebook.com/Entourage/posts/10150285980761687
Wat is jouw meest favoriete Entourage moment, veel zeggen Joshua Tree.
Ook veel zie ik Ari met paintball en dat ze Seth Green in elkaar trappen in Vegas, denk in die bar ofzo?
Oh en zie nog 2/3 keer Bunny Suit haha! En als Drama Victory roept in de Grand Canyon.
Dat was een geweldige ep, met die masseur van Dramaquote:Op donderdag 8 september 2011 22:10 schreef JDx het volgende:
[..]
Denk dat ze die Vegas bedoelen dat ze elkaar allemaal helpen!
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Entourage_episodes zoeken mag je zelf doenquote:Op donderdag 8 september 2011 22:12 schreef JDx het volgende:
[..]
Weet iemand van elk van deze afleveringen de Season en Episode?
Dus:
- Joshua Tree ofzo
- The Dayfuckers geloof ik
- Vegas?
- Victory in the Canyon...
Er is idd een aflevering dat Drama gedesillusioneerd in z'n Lincoln stapt en naar de Grand Canyon rijdt, daar werd hij gebeld dat die show doorging. Zal die wel zijnquote:Op donderdag 8 september 2011 22:24 schreef JDx het volgende:
The Dayfuckers is S04E07
Vegas Baby, Vegas! is S03E09
One day in the Valley is S03E02 (gaan ze naar bios en party bij zo'n kid vond ik zelf erg leuk)
Tree Trippers S05E05
Victory in the Canyon is volgens mij als Drama krijgt te horen dat zijn show doorgaat, welke dat is weet ik niet.
The Resurreaction, S03E18quote:Op donderdag 8 september 2011 22:27 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Er is idd een aflevering dat Drama gedesillusioneerd in z'n Lincoln stapt en naar de Grand Canyon rijdt, daar werd hij gebeld dat die show doorging. Zal die wel zijn
Paar dagen geleden nog gekeken haha!quote:Op donderdag 8 september 2011 22:32 schreef tjoptjop het volgende:
Playboy Mansion aflevering was ook tof![]()
Ik denk dat ik binnenkort maar weer eens een marathon ga houden
Het begin van een mooi tijdperk met een nieuwe programmering in plaats van Entourage.quote:Op zondag 11 september 2011 10:54 schreef Cavalier het volgende:
De laatste, het einde van een tijdperk
Aflevering duurt gewoon een halfuur is te vinden in de tv schedule van HBO.quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:55 schreef planethugo het volgende:
het is sowieso in aflevering, hoop alleen dat het toch een stuk langer is dan de gebruikelijke 25 minuten, maar kan het ook nergens vinden.
al met al vind ik nu al een teleurstellend slot. Je gunt deze serie een laatste seizoen van 15 afleveringen waarin vince achter een project aan moet, succesvol is en lekker kan feesten. Niet een finale waarin een echtscheiding en een zwangerschap centraal staat.
De promo en sneak peeks van de laatste aflevering op een rij
ja das ook zo. How to make it in americaquote:Op zondag 11 september 2011 10:56 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Het begin van een mooi tijdperk met een nieuwe programmering in plaats van Entourage.
waar er maar een handvol afleveringen per seizoen van worden gemaakt.quote:Op zondag 11 september 2011 18:59 schreef Cavalier het volgende:
[..]
ja das ook zo. How to make it in america
Zoveel beter is Entourage ook niet qua aantal eps (alleen hadden die niet zo'n achterlijk lange break)quote:Op zondag 11 september 2011 20:05 schreef brtausi het volgende:
[..]
waar er maar een handvol afleveringen per seizoen van worden gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |