Ja idd, Karma.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:10 schreef Cocotrimonium het volgende:
En check onze Kat met 32 kills![]()
Bootcamp opstarten?quote:Op vrijdag 9 september 2011 01:55 schreef Keselo het volgende:
Kan sinds vanochtend niet meer LoL spelen op mijn macje
Ik zit nu door Lol forum heen te scrollen en ze lopen te huilen om een buff voor karma.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:10 schreef Cocotrimonium het volgende:
En check onze Kat met 32 kills![]()
Oh? Ik vind haar eigenlijk wel chillquote:Op vrijdag 9 september 2011 09:15 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Ik zit nu door Lol forum heen te scrollen en ze lopen te huilen om een buff voor karma.
http://euw.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=391552quote:Op vrijdag 9 september 2011 09:24 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh? Ik vind haar eigenlijk wel chill
Wat vinden ze precies zo erg aan haar dan? (linkje?)
Net even gelezen. Ik vind haar eigenlijk prima. Ze is misschien een easy target, maar dat heb ik erger met bijvoorbeeld Ryze of andere squishies. Ligt er idd sterk aan met wie je laned hoor, maar ik vind haar als champ prima.quote:Op vrijdag 9 september 2011 09:27 schreef Lamabal het volgende:
[..]
http://euw.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=391552
Maar karma is wel een easy target, vooral met talon. Maar het ligt er gewoon aan met wie je laned
Hij valt ook wel reuze mee. Maar mensen spelen hem niet vaak genoeg. Wss spelen ze hem 1x en dan gaan ze huilen omdat ze dan snel dood gaan of etc. Ik vidn karma iig wel leuk om mee te lanen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:23 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Net even gelezen. Ik vind haar eigenlijk prima. Ze is misschien een easy target, maar dat heb ik erger met bijvoorbeeld Ryze of andere squishies. Ligt er idd sterk aan met wie je laned hoor, maar ik vind haar als champ prima.
Die suggesties van 3 mantra's maken haar eerder OP, imo.
Ryze is een uber champ. Alleen als het echt om AP gaat zijn er veel meer champs met een ap burstquote:Op vrijdag 9 september 2011 11:18 schreef ems. het volgende:
Ik vind karma weak. Niet voor pubs, maar ik zou haar nooit kiezen in een match die ertoe doet. Ik verwacht eerdaags ook wat buffs voor haar. Ryze is trouwens stukken minder squishy omdat zijn ideale build een hoop defensive items heeft.
Gisteravond ik en nystiq in een random potje. Op een gegeven moment werd ik zo hard gefeed. 15/6 :<quote:Op vrijdag 9 september 2011 12:06 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Gisteravond was epic, 5v5 custom met iedereen op ts
beetje mijn gragas bannen, ill get midevil orianna on ur ass
Ik wil wel een rematch later :p. 2 potjes en alletwee verlorenquote:Op vrijdag 9 september 2011 12:32 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
ik werd gefeed door Tjado, omnomnomnom tasty annie
Naaaaw, das niet liev ntuukquote:Op vrijdag 9 september 2011 12:38 schreef flipp. het volgende:
[..]
Ik wil wel een rematch later :p. 2 potjes en alletwee verloren!
Zo pro ben je nou ook weer niet.quote:Op vrijdag 9 september 2011 13:24 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Sja die 1e game was best wel rapeHad je gragas maar niet moeten bannen, dan vraag je erom
Omdat ik met LeBlanc nog niet zo uber benquote:Op vrijdag 9 september 2011 15:05 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Waarom speel je die dan , gisteren wou je perse niet leblanc
Jij moet gaan junglen
Dat wel maar le blanc kan maar 1 keer damage doen per keer. Heeft amper cc. En gaat snel dood. Maar hij is wel fun om te spelenquote:Op vrijdag 9 september 2011 15:12 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Om tegen te spelen idd :/ krijg aleen leblanc tegen me als ik karthus ben, zooo irritant
jungle saai? dat moet je ook wel ganken hequote:
Ja, maar het idee om summoner spells op te offeren alleen om je jungle mogelijkheden te verhogen is echt kut.quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:07 schreef Skweezer het volgende:
[..]
jungle saai? dat moet je ook wel ganken he!
maarja gister dus 2x custom gewonnenvan Fokkers ^^
Ik vind dat alle tanks teveel damage output hebben. ze nuken even hard als Annie, attack damage net zo hoog als een gefeede ashe, maar dood gaan ze nietquote:
Vooral Mordekaiser.quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:12 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Ik vind dat alle tanks teveel damage output hebben. ze nuken even hard als Annie, attack damage net zo hoog als een gefeede ashe, maar dood gaan ze niet
of illegaal. maar ik krijg binnenkort ook een macbook.quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:21 schreef Keselo het volgende:
[..]
Heb ik toch een windows 7 installatiecd voor nodig of niet?
Ik heb het illegaal, zou het je wel willen opsturen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:21 schreef Keselo het volgende:
[..]
Heb ik toch een windows 7 installatiecd voor nodig of niet?
lang niet allemaal, alistair, amumu, rammus bijvoorbeeld doen vrij weinig damage. Mundo wordt meestal ook lomp gebouwd zonder damage, maar die kan wel wat met een paar AD en IAS items.quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:12 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Ik vind dat alle tanks teveel damage output hebben. ze nuken even hard als Annie, attack damage net zo hoog als een gefeede ashe, maar dood gaan ze niet
ik ben zelf door een tank gesloopt die 500 dmg deed. ondertussen 5k hp en 495 armor, 200 magic resistancequote:Op vrijdag 9 september 2011 17:32 schreef ems. het volgende:
Tanks doen alleen veel damage als ze ook als in damage investeren, wederom onzin van epicnerd dus.
Kan jij niks anders dan nikszeggende getallen eruit gooien? Als zon tank gefeed word, wat wel moet met zulke stats, dan krijg je dit soort dingen (alhoewel ik de cijfertjes die je geeft wel erg ongeloofwaardig vind maar dat is een ander verhaal). Maar dat is met elke champion, zodra ze genoeg gefeed worden worden ze 'OP'. En het is denk ik ook vooral dat mensen afzeiken omdat jij heel vaak hetzelfde aanhaalt en roept die champ of een andere champ weer OP is of juist useless is en weinig damage output heeft ( Orianna zei je dat over ) en het vaak gewoon totale onzin is.quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:38 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
ik ben zelf door een tank gesloopt die 500 dmg deed. ondertussen 5k hp en 495 armor, 200 magic resistance
kunnen jullie niks anders dan afzeiken
Zn ulti moet m ook 200 armor en magic resist geven. Het is wel een demon after all...quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:47 schreef Zeroku het volgende:
Swains ulti moet no cost zijn, niet te vergeten.
ik speel nu al 2 potjes tegen Leona achter elkaar. ze nuked my naar de t*fys in 2 seconde als ik tryndamere ben. 1v1 ik verlies van haarquote:Op vrijdag 9 september 2011 17:42 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Kan jij niks anders dan nikszeggende getallen eruit gooien? Als zon tank gefeed word, wat wel moet met zulke stats, dan krijg je dit soort dingen (alhoewel ik de cijfertjes die je geeft wel erg ongeloofwaardig vind maar dat is een ander verhaal). Maar dat is met elke champion, zodra ze genoeg gefeed worden worden ze 'OP'. En het is denk ik ook vooral dat mensen afzeiken omdat jij heel vaak hetzelfde aanhaalt en roept die champ of een andere champ weer OP is of juist useless is en weinig damage output heeft ( Orianna zei je dat over ) en het vaak gewoon totale onzin is.
Dan snap ik dat niet helemaal. Dat leona je nuked.quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:55 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Hou je bek mongool. ik speel nu al 2 potjes tegen Leona achter elkaar. ze nuked my naar de t*fys in 2 seconde als ik tryndamere ben. 1v1 ik verlies van haar
quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:55 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Hou je bek mongool. ik speel nu al 2 potjes tegen Leona achter elkaar. ze nuked my naar de t*fys in 2 seconde als ik tryndamere ben. 1v1 ik verlies van haar
maar zeiken doen we zeker allemaal. ik ga ook de eerst volgende noob maar lekker afzeiken, want ja, zo is de community ook : D alleen maar noobs uitschelden, noot tips geven nee!quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:05 schreef flipp. het volgende:
[..]je faalt best wel hard gast. Ten eerste vraag ik me af wanneer jij die potjes gespeeld hebt, je match history laat ze niet zien.
[ http://img695.imageshack.us/img695/7408/epicknife.png (copy/paste deze link) ]
Daarnaast faal je best hard als trynd als je jezelf doodslaat op een leona. Dan weet je blijkbaar niet hoe je een thornmail moet counteren...
Wat al eerder gezegd is des te meer onzin posts je krijgt des te meer van dit soort haatposts je krijgt.
ja het ligt zeker aan het spel.quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:10 schreef ems. het volgende:
Alles waar hij van verliest is OP, begrijp dat toch.Zo gaat het al weetikhoeveeltopics lang. Kan er niet in de OP vermeld worden dat epicknife het best gewoon genegeerd kan worden? Zo vermijden we hopelijk ook dat nieuwelingen worden afgeschrokken omdat ze zijn gehuil over OP en UP te serieus nemen en denken dat het -echt- aan het spel ligt.
Nee hoor. Het gaat alleen op de manier waarop waardoor mensen een hekel aan je krijgen. Als je gewoon normaal vraagt wat je tegen een leona kan bouwen die tanky is, is er niets aan de hand. Maar je zegt nu al bij voorbaat dat alles OP is en trekt alles buiten proporties. We spelen allemaal dit spel, we weten allemaal hoe het werkt en we weten allemaal dat je bullshit loopt te verkondigen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:09 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
maar zeiken doen we zeker allemaal. ik ga ook de eerst volgende noob maar lekker afzeiken, want ja, zo is de community ook : D alleen maar noobs uitschelden, noot tips geven nee!
ik zit altijd is zo'n gare noob team die zijn turret losed en dan mij uitscheld voor noob omdat ik 1 death heb. Echt zulke mensen moeten gewoon dood, niet?
De hoeveelheid nerds die dit spel spelen. en volwassenen. echt veel 30 jarigen die nog mensen noob noemen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:11 schreef flipp. het volgende:
[..]
Nee hoor. Het gaat alleen op de manier waarop waardoor mensen een hekel aan je krijgen. Als je gewoon normaal vraagt wat je tegen een leona kan bouwen die tanky is, is er niets aan de hand. Maar je zegt nu al bij voorbaat dat alles OP is en trekt alles buiten proporties. We spelen allemaal dit spel, we weten allemaal hoe het werkt en we weten allemaal dat je bullshit loopt te verkondigen.
Noobs is niets mis mee, dat zijn we allemaal geweest. De manier waarop iemand noob is, is hetgeen waar het mis gaat.
het concept van het spel is leuk, maar hoe riot sommige dingen heeft gedaan is gewoon zwaar bagger.quote:
start niet op, ik wacht wel op dota 2.quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:15 schreef ems. het volgende:
heroes of newerth is zelfde concept en ook gratis, succes ermee
Want meisjes zijn stom.quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:13 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
ik speel niet graag meiden personages in games.
Hon is niet gratisquote:Op vrijdag 9 september 2011 18:15 schreef ems. het volgende:
heroes of newerth is zelfde concept en ook gratis, succes ermee
Ik zeg een keer dat iemand op is en ik krijg al een haat reactiequote:Op vrijdag 9 september 2011 18:05 schreef flipp. het volgende:
[..]
Wat al eerder gezegd is des te meer onzin posts je krijgt des te meer van dit soort haatposts je krijgt.
Waar is de like button op FOK?quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:33 schreef Zeroku het volgende:
HOHOHOHO NET VERLOREN VAN EEN KARMA, ZO OP. DIE ZOUDEN ZE ECHT UIT HET SPEL MOETEN HALEN IK GA DOTA 2 SPELEN DOEIDOEIDOEI.
Ja, zover ik weet wel.quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:39 schreef znarch het volgende:
Weet iemand btw of je Ethereal Chains als LeBlanc "vast blijft zitten als je bijvoorbeeld je Distortion gebruikt?
Had kunnen weten dat je dit filmpje ging posten hahaquote:Op vrijdag 9 september 2011 19:01 schreef Skweezer het volgende:
oja en hier een filmpje wilde ff proberen of dat lol replay wat was ^^
Wel dusquote:
Die annie faalt even big timequote:Op vrijdag 9 september 2011 19:01 schreef Skweezer het volgende:
Valt wel mee, alleen dikke waste of flash van orianna xDquote:Op vrijdag 9 september 2011 19:09 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Die vayne ook
o wait.....thats me
Ojah, die gank die nog niet echt een gank was :p. Wilden blue pakken voor anniequote:Op vrijdag 9 september 2011 19:01 schreef Skweezer het volgende:
Ooh ja, huisgenoot zei dat ik perse een installatie cd-rom (legaal of illegaal) nodig had, en we hadden niks om het op te branden.quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:24 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ik heb het illegaal, zou het je wel willen opsturen.
incase hij nog zou tumblen, zekerheidjequote:Op vrijdag 9 september 2011 19:14 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Valt wel mee, alleen dikke waste of flash van orianna xD
quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:14 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
incase hij nog zou tumblen, zekerheidje
Weet niet wat jouwn fav speel style isquote:Op vrijdag 9 september 2011 22:34 schreef EpicKnife het volgende:
zit in deze lijst misschien nog een must-have champion?
[ afbeelding ]
Dan dus gewoon de carrys uit de lijst die je niet hebt?quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:38 schreef EpicKnife het volgende:
uhm eigenlijk van alles. Ik wil graag carryen want ik verlies nogal vaak in premades.
Nvm ff zoekenquote:Op vrijdag 9 september 2011 22:38 schreef EpicKnife het volgende:
uhm eigenlijk van alles. Ik wil graag carryen want ik verlies nogal vaak in premades.
die champs die na 2 matches vervelen?quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:40 schreef znarch het volgende:
[..]
Dan dus gewoon de carrys uit de lijst die je niet hebt?
Blitzcrank vind ik leuk om te spelen. Als je een goede bent en je grabbed iemand goed kan je een hele game compleet verneuken. En irelia is een beastquote:Op vrijdag 9 september 2011 22:42 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
die champs die na 2 matches vervelen?moet gewoon een fun2play hebben
Niks mis mee.quote:
Heb je nog steeds niet door dat twee melees in 1 lane altijd moeilijk is. Vooral als je dan bot gaat(er van uit gaande dat sona/kata bot zaten), waar dus normaal altijd minimaal 1 ranged zit en vaak een support. En stel dat je hen wil counteren, wat sowieso moeilijk is, dan moet je proberen om kata of sona te slowen als tryn, om dan een stun eruit te gooien als renekton. Voor de rest, veel pots kopen voor je regen, want kata heeft een irritante poke.quote:Op zaterdag 10 september 2011 01:34 schreef EpicKnife het volgende:
ik (tryndamere) en een maat (renekton) spelen nu tegen katarina en sona. valt dit te counteren ofzo? help aub. sona's buff is abnormaal en katarina is sws gay
0/6 geëindigd. na 10 minuten had sona al 2/0 en katarina ook al 2/0. Echt Katarina valt zonder cc (dus tijdens laning phase niet te slopen)
Garen/Taric valt wel meequote:Heb je nog steeds niet door dat twee melees in 1 lane altijd moeilijk is.
Ja, als je solo top kan gaan zou ik zeker Irelia aanraden. Farm je aars eraf de gehele game en win dan.quote:
stun Katarina met Renekton W als ze ult?quote:Op zaterdag 10 september 2011 01:34 schreef EpicKnife het volgende:
ik (tryndamere) en een maat (renekton) spelen nu tegen katarina en sona. valt dit te counteren ofzo? help aub. sona's buff is abnormaal en katarina is sws gay
0/6 geëindigd. na 10 minuten had sona al 2/0 en katarina ook al 2/0. Echt Katarina valt zonder cc (dus tijdens laning phase niet te slopen)
wat als duolaner? is ze een beetje redelijk?quote:Op zaterdag 10 september 2011 14:35 schreef Keselo het volgende:
[..]
Ja, als je solo top kan gaan zou ik zeker Irelia aanraden. Farm je aars eraf de gehele game en win dan.
hij was bang dat ie dan dood ging.quote:Op zaterdag 10 september 2011 14:37 schreef Thanatos45 het volgende:
[..]
stun Katarina met Renekton W als ze ult?
Niet bepaald, ze heeft farm nodig en ze moet overlvled zijn, dan domineert ze echt. Je kunt natuurlijk wel een kill of 2 krijgen als je duolaned, maar met weinig farm ben je end-game minder waard.quote:Op zaterdag 10 september 2011 15:13 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
wat als duolaner? is ze een beetje redelijk?
[..]
hij was bang dat ie dan dood ging.
Alleen early game ja..quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:35 schreef EpicKnife het volgende:
Ik speel nu Garen. Echt keiharde damage doet hij.
Faceroll champquote:Op zaterdag 10 september 2011 19:16 schreef Xa1pt het volgende:
Wat is er tegenwoordig met Yi? In bijna iedere match die ik speel zie ik 'm langskomen.
Ashe is proquote:Op zaterdag 10 september 2011 19:24 schreef EpicKnife het volgende:
Nee Garen's lategame is ook erg goed hoor.
ik speel nu even ashe, en hoor mensen zeggen dat haar damage output laag is. Dit valt wel mee niet?
HA ik speel nu ook fiddle. Goor vies kut team die mij laat lanen tegen urgut en morgana. Gaan ze met ze 2en top en ik alleen bot. homo teamquote:Op zaterdag 10 september 2011 19:44 schreef Maisnon het volgende:
4v5 is zo frustrerend en vooral als de tegenstander bloed onder je nagels vandaan halende champions hebben als mordekaiser en fiddle
Maar ik moest solo lane tegen olaf en mordekaiser (waarom die combo? jullie mogen het zeggen) en dat ging best goed met irelia
Je gaat ook met de verkeerde mensen om, want die hebben tot nu toe ook niets zinnigs gezegdquote:Op zaterdag 10 september 2011 19:24 schreef EpicKnife het volgende:
ik speel nu even ashe, en hoor mensen zeggen dat haar damage output laag is. Dit valt wel mee niet?
Dat is dom, want dan heb je geen damage. Eerst bouw je infinity edge daarna phantom.quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:32 schreef EpicKnife het volgende:
Ik ga voor Phantom Dancer als core
doe ik dat wel.quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:26 schreef Nystiq het volgende:
[..]
Dat is dom, want dan heb je geen damage. Eerst bouw je infinity edge daarna phantom.
quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:17 schreef EpicKnife het volgende:
Ik zit nu in een team met deze setup:
Maokai - Amumu - Galio - Jarvan - Alistar (ik)![]()
Kan ook maar ik had 400 armorquote:Op zondag 11 september 2011 00:21 schreef ems. het volgende:
1 x thornmail en daarna randuins en sunfire lijkt mij toch handiger
Weet ikquote:Op zondag 11 september 2011 00:22 schreef witte_fantasie het volgende:
Die uniques stacken helemaal niet van thornmail.... waarom in godsnaam 3? randuins en sunfire idd...
had je ook gehad met randuins en sunfire maar dan WEL met uniques waar je wat aan had...quote:Op zondag 11 september 2011 00:22 schreef AimBot het volgende:
[..]
Kan ook maar ik had 400 armor
[..]
Weet ik
Boeie ik heb toch gewonnen Like a bossquote:Op zondag 11 september 2011 00:23 schreef witte_fantasie het volgende:
[..]
had je ook gehad met randuins en sunfire maar dan WEL met uniques waar je wat aan had...
Ranked word je gesloopt...quote:Op zondag 11 september 2011 00:24 schreef AimBot het volgende:
[..]
Boeie ik heb toch gewonnen Like a boss
Daarom doe ik dat niet ranked het was voor de lolquote:Op zondag 11 september 2011 00:25 schreef witte_fantasie het volgende:
[..]
Ranked word je gesloopt...
quote:Op zondag 11 september 2011 00:24 schreef AimBot het volgende:
[..]
Boeie ik heb toch gewonnen Like a boss
hahahaquote:Op zondag 11 september 2011 12:22 schreef flipp. het volgende:
[..]denken dat je goed ben nadat je zo'n game gewonnen hebt.
Gekochte items waren slecht, jullie farm was echt crap, hun team comp was slecht (die van jullie ook), summoner spells waren crap, enz enz enz.
Is weinig like a boss aan, meer like a kiddy with luck.
Tanky dps, die moeten lang genoeg in leven blijven om damage te doen, en aangezien je Warmogs kunt combineren met een Atma's Impaler voor +60 damage werkt het op tanky dps wel goed.quote:Op zondag 11 september 2011 13:38 schreef EpicKnife het volgende:
Waar zijn Warmogs dan voor. Offtanks?
Eerlijk mijn build was de beste?
Ja zo zag ik dus een Lee Sin in mijn team die echt zwaar carryde met deze build:quote:Op zondag 11 september 2011 13:46 schreef Keselo het volgende:
[..]
Tanky dps, die moeten lang genoeg in leven blijven om damage te doen, en aangezien je Warmogs kunt combineren met een Atma's Impaler voor +60 damage werkt het op tanky dps wel goed.
Dat jij alleen maar speelt om te winnen hoef ik dat niet ook te doen .quote:Op zondag 11 september 2011 12:22 schreef flipp. het volgende:
[..]denken dat je goed ben nadat je zo'n game gewonnen hebt.
Gekochte items waren slecht, jullie farm was echt crap, hun team comp was slecht (die van jullie ook), summoner spells waren crap, enz enz enz.
Is weinig like a boss aan, meer like a kiddy with luck.
Het is echt mooi om te zien hoe hard je eronder uit probeert te lullen dat het gewoon mega dom was om 3x thornmail te kopen.quote:Op zondag 11 september 2011 15:01 schreef AimBot het volgende:
[..]
Dat jij alleen maar speelt om te winnen hoef ik dat niet ook te doen .
dit potje was voor de lol!
Nog meer tanky? dan doe ik helemaal geen damage manquote:Op zondag 11 september 2011 17:28 schreef Keselo het volgende:
Als Lee Sin is je core eigenlijk 9 van de 10 games: Mercs, Warmog's en Atma's. Vanaf dat punt hangt het gewoon van je tegenstander af. Resistances (Randuin + FoN als standaard picks zijn wel mooi aangezien een team altijd wel AD en AP damage heeft). Op dat punt ligt het er erg vanaf, word je gefocust, meer armor/magic resi. Word je niet gefocussed? Hextech / IE. En eventueel als je tegen een kiteteam speelt een Mallet.
Vergeet niet, in elk bosje zit een negerquote:Op zondag 11 september 2011 18:25 schreef ems. het volgende:
Bij nog meer damage doe je minder damage dus.
Waarom heb je een hextech's in beide builds... Bloodthirster is beter, je hebt al een slow van je frozen mallet en je scaled niet met AP. En wat de rest al gezegd heeft, het is afhankelijk van je tegenstander.quote:Op zondag 11 september 2011 17:09 schreef EpicKnife het volgende:
Wat is een goede final game build voor Lee Sin?
Mercury Threads, Frozen Mallet, Atma's, Hextech Gunblade, Ruindo's Oomen, Last Whisperer
OF
Mercury Threads, Frozen Mallet, Atma's, Hextech Gunblade, Ruindo's Oomen, Force of Nature
hm?
Ik snap dat, met ricochet getoggelt, alleen de eerste hit effecten heeft. Maar de critchance van Atma's en twee keer IE geeft gewoon de lekkere critchance van 68%, terwijl twee extra Bloodthirsters weliswaar meer AD en lifesteal geven, maar je maar een critchance van 18% geeft.quote:Op zondag 11 september 2011 18:02 schreef Keselo het volgende:
Slechte build.
De Warmogs/Atma is vrij veel gebruikt als sivir build, ik vind het persoonlijk niets (het duurt zo lang voordat je dmg hebt), maar het kan goed werken. Echter nog een Warmogs moet je echt niet aan beginnen. 1.5k hp erbij geeft je bijna niets aan survivability, kun je beter iets met resistances kopen.
Ik zou zelf, als je perse de Atmogs wilt gebruiken, gaan voor:
Greaves, Warmogs, Atmas, BT x3. Crit is niet ideaal voor Sivir, omdat haar ricochet niet stackt met crit chance, enkel met je base damage.
Ik was top hehe. Het nieuwe midquote:Op maandag 12 september 2011 08:47 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Renekton op mid? thats a first
Maarja, ranked, renekton mid, trolling?
Door hun CC en burst damage van annie. Die chars zijn gewoon mega sterk.quote:Op maandag 12 september 2011 09:10 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Waarom wil iedereen op low ELO trouwens amumu en annie gebanned hebben? Echt elke game so far dat ze daarom schreeuwen.
Door die ulti van annie is hij juist zo sterk. Die AOE stun is gewoon sterk. En die burst damage is ook insanequote:Op maandag 12 september 2011 09:18 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Naja er zijn er nog andere die wel een stukkie beter zijnDie CC van amumu is op een beste CD. Wel goede ult maar om daar nou een hele champ voor te nemen
Maargoed, als ze dat bannen blijven alle leuke champs wel over ^^
Uhu maar ik had het over annie zelf he. Niet over amumuquote:Op maandag 12 september 2011 09:27 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Ja als je die als combo hebt, maar dat wil ook met bijv Brand zn ulti, of Nunu, Galio etc![]()
Zal ooit wel een vod ergens hebben gestaan met een amumu + annie pentakill ofzo...
uhu maar low ELO's weten dat niet dan. Maar speel maar is tegen een high elo, of iemand die een beetje skills heeft. Dan is annie toch wel beter dan een brand of iets dergelijks. Maar een Anivia is ook zwaar goed.quote:Op maandag 12 september 2011 09:31 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Je weet dat die ult niet standaard stunned heMoet je wel je pyro voor hebben
Maargoed, annie zal nooit mn favo champ zijn, liever consistente bursts van brand, anivia, gragas of orianna. Kan je ook je team nog iets beter helpen.
Uhu maar een brand heb ik niet vaak gezien in streams of in Tournaments. Iig op HIGH eloquote:Op maandag 12 september 2011 09:43 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Hmmm niet mee eens , Brand vind ik sterker dan Annie. Ook vanwege range op zn spells en zn aoe op pillar. Pokes zijn zoveel beter met Brand.
Maarja, smaken verschillen
En overal zal ik toch voor anivia kiezen. Of orianna, damn die is zo sterk. Alleen ik vind de skills zo lame van orianna. Ziet er niet uit.quote:Op maandag 12 september 2011 09:49 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Op higher ELO wordt Brand veel vaker gespeeld dan Annie. Kan er niets aan doen
Dan kijk je verkeerdquote:Op maandag 12 september 2011 09:47 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Uhu maar een brand heb ik niet vaak gezien in streams of in Tournaments. Iig op HIGH elo
Die spellshield blijft echt heerlijk. Ik moest toen ook tegen een annie en een brand met morgana. Word opeens een stuk makkelijker danquote:Op maandag 12 september 2011 10:05 schreef ems. het volgende:
[..]
Dan kijk je verkeerd
Ik prefereer brand ook boven de andere AP. Brand is ook een van de weinige AP die morgana op mid kunnen aanpakken.
Hoezo? Panth is niks zonder een stun. En spellshield houdt die stun tegenquote:Op maandag 12 september 2011 11:07 schreef ems. het volgende:
Pantheon countert morgana als een boss.
Stun is ook niet altijd up. Je hoeft eigenlijk je spellshield alleen te gebruiken bij pant als hij komt stunnenquote:Op maandag 12 september 2011 11:10 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Spellshield is niet altijd up. Daarbij is Pantheon op mid misschien wel viable, maar probeer dat je ranked team maar eens duidelijk te maken ^^
Heus wel, je moet gewoon met smart casts gaan werken. Je doet gewoon ALT E en dan heb je je shield al upquote:Op maandag 12 september 2011 11:20 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Die stun is een jump en gaat best snel, moet je nog wel snel anticiperen en dat zal je vaker niet dan wel lukken
Ja maar ligt eraan hoe je staat he. Kijk als je close staat dan is blocken heel moeilijk. Maar met morgana pak ik wel altijd gewoon ruimte. Dan is het makkelijker omte blockenquote:Op maandag 12 september 2011 11:24 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Gaan we dat vanavond even proberenIk panth jij morgana, kijken hoeveel stuns je kan blocken
Gaat echt sneller dan je denkt, die jump is zeg maar een keer zo snel als bijv trist rocketjump
We shall see. Vanavond ben ik wel online maar laat, ga eerst even sporten.quote:Op maandag 12 september 2011 11:28 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Maarja tis niet alleen aan jou hoe ver je van elkaar af staatAls panth superaggro gaat staat hij alsnog heel dichtbij
Ik kijk nu bij Chauster zijn stream. Die trollen ook echt xDquote:Op maandag 12 september 2011 11:31 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Weet nog niet of ik er ben, kijk maar
lol ocelot zn stream, 'i am the masterbaiter, i am the masterbaiter'
^^
Dan loop je weer terug als panth en stun je als de shield down is. Die shield werkt alleen preventief en blockt verder alleen magic damagequote:Op maandag 12 september 2011 11:22 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Heus wel, je moet gewoon met smart casts gaan werken. Je doet gewoon ALT E en dan heb je je shield al up
Doen alsof dit zo makkelijk is om constant vol te houdenquote:Op maandag 12 september 2011 11:22 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Heus wel, je moet gewoon met smart casts gaan werken. Je doet gewoon ALT E en dan heb je je shield al up
ehhh best wel. Je moet er gewoon aan wennen. Gebruik het zelf altijd alquote:Op maandag 12 september 2011 12:54 schreef Adames het volgende:
[..]
Doen alsof dit zo makkelijk is om constant vol te houden
Ja dat wel. Ach een beetje goeie junglers erbij en dan ganken maarquote:Op maandag 12 september 2011 13:01 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Ben je behoorlijk snel ook door je morganamana heen als je dat faked als panth
en ook 4 andere in het team van morgana?quote:Op maandag 12 september 2011 13:02 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Lekker makkelijk praten als je maar van 1 kant bekijktVergeet je niet dat er nog 4 anderen in het team van Panth zitten die ook lanen en junglen?
quote:Op maandag 12 september 2011 12:57 schreef Lamabal het volgende:
[..]
ehhh best wel. Je moet er gewoon aan wennen. Gebruik het zelf altijd al
Een keer IE valt nog wel te beargumenteren, maar 2x een IE is gewoon het geld niet waard, omdat de passive (250% crit) niet stackt. Met de meeste AD carries zou ik het met je eens zijn, wanneer je 175 AD hebt, wordt crit een betere stat tot je rond de 40% crit hebt, dan is het enigszins om en om.quote:Op zondag 11 september 2011 22:27 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik snap dat, met ricochet getoggelt, alleen de eerste hit effecten heeft. Maar de critchance van Atma's en twee keer IE geeft gewoon de lekkere critchance van 68%, terwijl twee extra Bloodthirsters weliswaar meer AD en lifesteal geven, maar je maar een critchance van 18% geeft.
Voor mij werkt de critchance van 68%, gecombineerd met gestackte Bloodthirster en twee IE's (260 damage totaal) gewoon lekkerder dan drie gestackte Bloodthristers (300 damage totaal). Het scheelt 40 damage, maar die krijg je wel terug via de crit chance.
Ik koop inderdaad, afhankelijk van de vijandelijke compo, vaak een Thornmail/FoN óf een Banshees. Maar Sivir blijft gewoon DPS en zal dan ook niet tanky gaan. De extra Warmogs geeft me de kans om een paar hits te pakken en gewoon weg te rennen (die 1.4k health extra), goed health te regeneren en geeft me extra damage door de Atma's.
Deze build geeft me momenteel gewoon health, damage, crit chance en een beetje life steal en health regen. Ik blijf hem gewoon testen, hij werkt prima voor mij.
Maar het zal gewoon een kwestie zijn wat voor jou werkt, er is niet echt een voor iedereen perfecte build te bouwen.
Wacht, zestig procent? Ik had geeneens door dat Bloodthirsters zóveel gevenquote:Op maandag 12 september 2011 14:30 schreef Keselo het volgende:
[..]
Een keer IE valt nog wel te beargumenteren, maar 2x een IE is gewoon het geld niet waard, omdat de passive (250% crit) niet stackt. Met de meeste AD carries zou ik het met je eens zijn, wanneer je 175 AD hebt, wordt crit een betere stat tot je rond de 40% crit hebt, dan is het enigszins om en om.
Ikzelf vind dat de Bloodthirsters Sivir meer survivability geven (massive lifesteal) dan 2x een IE. Haar range is al enorm kut, dus je kan er gif op innemen dat je gefocust gaat worden, dan is 60% lifesteal erg mooi meegenomen.
Zelf ga ik meestal voor 2x BT en een Starks. De attack speed en de armor debuff is enorm fijn, zeker omdat je Sivir pas speelt als er meerdere autoattackers in je team zitten. Wel pas als laatste nemen imo.quote:Op maandag 12 september 2011 14:30 schreef Keselo het volgende:
[..]
Een keer IE valt nog wel te beargumenteren, maar 2x een IE is gewoon het geld niet waard, omdat de passive (250% crit) niet stackt. Met de meeste AD carries zou ik het met je eens zijn, wanneer je 175 AD hebt, wordt crit een betere stat tot je rond de 40% crit hebt, dan is het enigszins om en om.
Ikzelf vind dat de Bloodthirsters Sivir meer survivability geven (massive lifesteal) dan 2x een IE. Haar range is al enorm kut, dus je kan er gif op innemen dat je gefocust gaat worden, dan is 60% lifesteal erg mooi meegenomen.
Akali is een goeie counterpick ja. Maar zoals gister hadden we ook counter pick tegen orianna. Yet winnen we nog maar komt ook wel omdat bot was gefeed. Maar Orianna of annie bannen op dit ELO niveau heeft niet zo heel veel nut. Er lopen te veel trolls en noobs rondquote:Op dinsdag 13 september 2011 09:34 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Sja , counterpicken waar mogelijk, Akali Katarina of Morgana.
Mooie rotate. Amumu en Singed een dag voor de rotate gehaaldquote:Op dinsdag 13 september 2011 10:01 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
F2P!
Annie
Amumu
Sivir
Singed
Karma (yay!)
Talon
Nunu
Nocturne
Caitlynn
Gangplank
Oh, Karma vrij?quote:Op dinsdag 13 september 2011 13:07 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Poppy toch
Erg zin in Karma Cait en Noc, rest had ik alGelukkig Karma nog niet gehaald
Kheb nog nooit een pro pro karma gezien ingamequote:Op dinsdag 13 september 2011 13:16 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh, Karma vrij?Ben benieuwd of ik haar veel ga tegenkomen. Ze is zo leuk
Maar ik las ook dat je karma niet echt als support moet gaan spelen. Nou ja wel spelen maar de items meot je gewoon AP gaan.quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:35 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Wel leuke support om te spelen, maar te weinig dmg om echt iets te betekenen, vooral lategame
Meer defensive imo. Ze heeft vrij korte range en met haar spirit bond moet je ook nooit te ver weglopen. Een RoA en een Frozen Heart/Banshees lijken me best wel core items voor haar.quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:47 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Maar ik las ook dat je karma niet echt als support moet gaan spelen. Nou ja wel spelen maar de items meot je gewoon AP gaan.
Dat was ik, laat maar horen als het je is gelukt en hoe het is je gelukt. Vriend van me wil het ook proberen namelijk.quote:Op dinsdag 13 september 2011 18:14 schreef EpicKnife het volgende:
Ik ga nu LoL op de macbook proberen, even kijken of dit werkt met bootcamp (windows 7).
dacht dat nog iemand hier zat met de vraag of LoL werkte op Mac?
Ging prima, ik zit op de Macbook Pro 2011 met een i5 processor.quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:05 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat was ik, laat maar horen als het je is gelukt en hoe het is je gelukt. Vriend van me wil het ook proberen namelijk.
Alvast bedankt!
Kun je instellen bij bootcamp (staat gewoon in configuratiescherm als het goed is).quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:28 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Ging prima, ik zit op de Macbook Pro 2011 met een i5 processor.
Ik run 60 fps ongeveer en heb eigenlijk vrijwel geen problemen gehad, maar wat ik wel heb gehoord is dat hij erg warm word als je met een Macbook gamed. (maar dat lijkt me vrij normaal, elke laptop word dan warm)
Bij hulpprogramma's staat bootcamp assistent nog watvanuit daar moet je gewoon een windows installatie schijf erin proppen en dan een partitie maken. wel uitkijken dat je je windows niet over je OS heen schrijft eh.
als alles goed is gegaan, drivers installeren voor Windows moet je hem gewoon opnieuw aan doen en zal hij waarschijnlijk als windows opstarten, houd de "alt" knop ingedrukt en je kunt kiezen tussen OS & Windows
hoe je van je laptop os weer als standaard besturingssysteem selecteerd ben ik nog niet echt achter gekomen.
Dankjequote:Op dinsdag 13 september 2011 22:28 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Ging prima, ik zit op de Macbook Pro 2011 met een i5 processor.
Ik run 60 fps ongeveer en heb eigenlijk vrijwel geen problemen gehad, maar wat ik wel heb gehoord is dat hij erg warm word als je met een Macbook gamed. (maar dat lijkt me vrij normaal, elke laptop word dan warm)
Bij hulpprogramma's staat bootcamp assistent nog watvanuit daar moet je gewoon een windows installatie schijf erin proppen en dan een partitie maken. wel uitkijken dat je je windows niet over je OS heen schrijft eh.
als alles goed is gegaan, drivers installeren voor Windows moet je hem gewoon opnieuw aan doen en zal hij waarschijnlijk als windows opstarten, houd de "alt" knop ingedrukt en je kunt kiezen tussen OS & Windows
hoe je van je laptop os weer als standaard besturingssysteem selecteerd ben ik nog niet echt achter gekomen.
hoe bedoel je dat? de hardeschijf ofzo?quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:44 schreef znarch het volgende:
[..]
Kun je instellen bij bootcamp (staat gewoon in configuratiescherm als het goed is).
Protip: install Macdrive, zodat je je mac hd "gewoon" kunt benaderen onder windows.
geen probleemquote:
quote:Op zondag 11 september 2011 18:43 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Vergeet niet, in elk bosje zit een neger
Als je bootcamp hebt geinstalleerd en je zit in windows kun je (voor zover ik weet) niet zomaar bij je mac partitie als je bv een bestand nodig hebt. Met macdrive kan dit wel.quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:33 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
hoe bedoel je dat? de hardeschijf ofzo?
[..]
geen probleem
McDrivequote:Op woensdag 14 september 2011 00:00 schreef znarch het volgende:
[..]
Als je bootcamp hebt geinstalleerd en je zit in windows kun je (voor zover ik weet) niet zomaar bij je mac partitie als je bv een bestand nodig hebt. Met macdrive kan dit wel.
Ik, werkt prima met bootcampquote:Op dinsdag 13 september 2011 18:14 schreef EpicKnife het volgende:
Ik ga nu LoL op de macbook proberen, even kijken of dit werkt met bootcamp (windows 7).
dacht dat nog iemand hier zat met de vraag of LoL werkte op Mac?
Euhhhhm. Half. Heb om 10 voor 7 rijles. Dus om 8 uur ben ik er wel weerquote:Op woensdag 14 september 2011 08:37 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
gzben je er vanavond ? even ons panth/morgana experimentje doen?
Build: Triforce - Warmogs - Atma's - Infinity edgequote:Op woensdag 14 september 2011 02:11 schreef Maisnon het volgende:
Gangplank gespeeld, ik weet het niet... zijn crits op het eind zijn heel sterk maarja ik heb toch het gevoel dat ie tot die tijd teveel power mist ofzo...
Ben benieuwd danquote:Op woensdag 14 september 2011 09:41 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Haha ik heb gisteren maar even snel 1 potje gedaan, zal vanavond een keertje Karma proberen
Allang.quote:
Echt onzin eigenlijkquote:
Lees is terug. Omnomnom had hem al geplaatstquote:Op woensdag 14 september 2011 10:02 schreef Zeroku het volgende:
Taric krijgt trouwens een hele nieuwe ulti. Niet meer die meer damage troep, maar een soort Shatter.
Oh,quote:Op woensdag 14 september 2011 10:03 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Lees is terug. Omnomnom had hem al geplaatstMaar we zullen zien heo goed taric word
quote:Fixed a bug where you could Smite Baron from behind his den
Niet echt dat je zegt wow.quote:Op woensdag 14 september 2011 10:12 schreef Lamabal het volgende:
En weer een kassadin buff. Nice, en brand iets generfed
quote:Op woensdag 14 september 2011 11:27 schreef ems. het volgende:
Volgens mij niet want ze hebben Garen's spindamage niet verdubbelt!
Ach, wat mij betreft mag het best wat mana kostenquote:Op woensdag 14 september 2011 11:31 schreef Zeroku het volgende:
[..]. Ze moeten het ook no cost maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |