Vind het haar veel mooier staan.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:38 schreef Pisces29 het volgende:
Gevonden
Tat met donker haar, wát een misser
En dit.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:39 schreef Pisces29 het volgende:
Ik kan al die zieke dieren niet aanzien, zit straks enkel een potje te janken
Ik vind het zoooo lieff.... ik wil ze allemaal in huis nemen... maar dan word ik het kattenvrouwtje van Bonje met de Burenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:39 schreef Pisces29 het volgende:
Ik kan al die zieke dieren niet aanzien, zit straks enkel een potje te janken
Ik wil ze ook wel allemaal.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:41 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik vind het zoooo lieff.... ik wil ze allemaal in huis nemen... maar dan word ik het kattenvrouwtje van Bonje met de Buren
Nou schattig vind ik het niet, vind het vreselijk zielig, ze zijn allemaal zo ziek...quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:42 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik vind het echt zooo schattig... ik smelt helemaal!
Ik vind het iets stijlvoller staan, maar ik zou geen seconde omdraaien op straat, vind er weinig aantrekkelijks meer aan...quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Vind het haar veel mooier staan.
Nah, okee... schattig is misschien niet het goede woord.. maar ik wil ze vastpakken, knuffelen en nooit meer loslaten!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou schattig vind ik het niet, vind het vreselijk zielig, ze zijn allemaal zo ziek...
"Word je nu ook slimmer?"quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:38 schreef Pisces29 het volgende:
Gevonden
Tat met donker haar, wát een misser
Ze verdienen eindeloos veel knuffels jaquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:46 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nah, okee... schattig is misschien niet het goede woord.. maar ik wil ze vastpakken, knuffelen en nooit meer loslaten!
Waar ging dit eigenlijk over?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:40 schreef mascara-klodder het volgende:
Zo bij shownieuws. Ruzie tussen Ptwish en Patsy bij de laatste opname van het seizoen
Omdat Patricia eerder vertrekt om wat voor haar eigen te regelen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:09 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Waar ging dit eigenlijk over?
Om dat te compenseren heeft ze wel het hardste geboend van allemaal.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:10 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Omdat Patricia eerder vertrekt om wat voor haar eigen te regelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |