Omdat bewegingen van tektonische platen nou eenmaal niks met het klimaat van doen hebben. Die platen zijn al sinds het begin van de aarde continue in beweging.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:05 schreef Kidney_bean01 het volgende:
zitten ze wel te lullen dat het niets met klimaatveranderingen te maken heeft, hoe weet die expert dat dan weer?
Omdat het zo is.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:05 schreef Kidney_bean01 het volgende:
zitten ze wel te lullen dat het niets met klimaatveranderingen te maken heeft, hoe weet die expert dat dan weer?
God zelfquote:Op donderdag 8 september 2011 22:58 schreef Adelante het volgende:
Nu bij Knevel en Van de Brink een deskundige
Nee hoor, hier in Blerick heb ik het gevoeld. Niet zwaar en niet lang maar toch ik voelde het duidelijk...quote:Op donderdag 8 september 2011 23:02 schreef eight het volgende:
[..]
Onzin volgens mij. Hier in Venlo heb ik niets gevoeld en vrienden die zowat in elke wijk verspreid zitten wisten ook van niks.Televaag.
quote:Op donderdag 8 september 2011 23:05 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe jij die 2 zaken aan elkaar koppelt dan...quote:Op donderdag 8 september 2011 23:05 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Geen echte breuklijn nee. Maar in zuid-Nederland loopt wel een slenk, een soort mini mini breuklijntjequote:Op donderdag 8 september 2011 22:59 schreef Kidney_bean01 het volgende:
wij zitten toch helemaal niet op een breuklijn?????
Epicentrum lag bij Xanten. Maakt deel uit van de Peelrand breuklijn.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:51 schreef iBenny het volgende:
is er al bekend waar die schok vandaan kwam/wat de oorzaak is?
Net als in de VS natuurlijk: het homohuwelijk en de straf van God daarvoor.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:51 schreef iBenny het volgende:
is er al bekend waar die schok vandaan kwam/wat de oorzaak is?
quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:09 schreef RemcoW23 het volgende:
Hier gingen ze ook de straat op haha. Nog steeds tegenstrijdige verhalen van de aardbeving trouwens.
Een zegt 4.2 ander 4.6, dan weer verschil van epicentrum en diepte (8 of 14 km)
twitter:KNMI twitterde op donderdag 08-09-2011 om 23:11:30Aardbeving net over Duitse grens, 40 km ten zuidoosten van Nijmegen. 4,5 op schaal v Richter. Geringe diepte, 7 km. reageer retweet
Wederom een enorme fail voor de Telegraaf.quote:Op vrijdag 9 september 2011 09:27 schreef Silenus het volgende:
[ afbeelding ]
Telegraaf.![]()
Het episch centrum.
Klopt toch? Zo vaak maken we dat hier niet mee.quote:Op vrijdag 9 september 2011 09:27 schreef Silenus het volgende:
[ afbeelding ]
Telegraaf.![]()
Het episch centrum.
Ze waren al fout in de oorlog, dus waarom nu niet?quote:Op vrijdag 9 september 2011 09:27 schreef Silenus het volgende:
[ afbeelding ]
Telegraaf.![]()
Het episch centrum.
Spam!quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:28 schreef trAnsdUcEr het volgende:
T-shirt iemand?
[ link | afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |