Nee, de 66-jarige verjaardag van Corry Koningsquote:Op donderdag 8 september 2011 22:50 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Maar toch wel iets over een weggelopen kat of een kat die in de wasmachine is gekomen o.i.d. ?
twitter:Koningin_NL twitterde op donderdag 08-09-2011 om 22:33:29Geen angst, Landgenoten. Wij hadden net de President van Haïti aan de lijn en men is daar al begonnen met een inzamelingsactie. #aardbeving reageer retweet
Ook belangrijk uiteraard.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:53 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee, de 66-jarige verjaardag van Corry Konings
Waren dit voorschoken?quote:
Boven Antwerpenquote:Op donderdag 8 september 2011 22:57 schreef sararaats het volgende:
Gooreind-Wuustwezel. Ook gevoeld.
(nu zie ik jullie allemaal zoeken waar dat ligt)
It's the end of the worldquote:
Wuustwezel ken ik nog uit de Club X tijdquote:Op donderdag 8 september 2011 22:57 schreef sararaats het volgende:
Gooreind-Wuustwezel. Ook gevoeld.
(nu zie ik jullie allemaal zoeken waar dat ligt)
Heb m ff ingevuld, zat toch redelijk ver van het epicentrumquote:Op donderdag 8 september 2011 22:41 schreef semexo het volgende:
Vul dit formulier van het KNMI in als je de aardbeving gevoeld hebt:
http://www.knmi.nl/seismologie/seismoenquete.html
Uit deze data kunnen zij dingen afleiden en mensen informeren.
zuid nederland welquote:Op donderdag 8 september 2011 22:59 schreef Kidney_bean01 het volgende:
wij zitten toch helemaal niet op een breuklijn?????
jawelquote:Op donderdag 8 september 2011 22:59 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Het stelde toch ook niets voor?quote:Op donderdag 8 september 2011 22:59 schreef Kidney_bean01 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |