quote:Op donderdag 8 september 2011 21:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Een oude man van in de 60 zo over de grond slepen
quote:Op donderdag 8 september 2011 21:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kom opquote:Op donderdag 8 september 2011 21:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat mag niet zo snel nee.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat lijf is geen 60. En die geest al helemaal niet.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Niemand dwong hem dacht ikquote:Op donderdag 8 september 2011 21:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Omroep Max spreekt er morgen schande vanquote:
Maar Belgen komen ermee weg.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:07 schreef truedestiny het volgende:
Die Belgen maken wel veel schuine opmerkingen.
Patrick genoot in zijn eentje genoeg met zijn gestuiterquote:Op donderdag 8 september 2011 21:08 schreef vencodark het volgende:
En deze fun moest Sjipke allemaal missen he.
Denk dat Sipke wel raad wist met die paal ja.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:08 schreef vencodark het volgende:
En deze fun moest Sjipke allemaal missen he.
Dan tillen ze je zo op.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:08 schreef Joosterd het volgende:
Kan je niet gewoon opgerold op de grond liggen als je de paal lost laat ?
Idd ja.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:06 schreef Cinderella_Man het volgende:
toch wel slimme gozert, die Pfaff
goed vasthouden he!quote:
Beetje met beleid moet het allemaal wel he. Zullen vast bepaalde regels aanzitten.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:10 schreef TheGreatHooD het volgende:
Gewoon om je heen slaan en trappen, dan laten ze echt wel los. Nee met BNers wordt het natuurlijk heel soft gespeeld. Pussy's
Rituele slachting om de goden tevreden te stellenquote:Op donderdag 8 september 2011 21:10 schreef zoem het volgende:
De messen worden al geslepen, wie wordt er geofferd straks?
QFTquote:Op donderdag 8 september 2011 21:11 schreef muzas het volgende:
Ik hen nu al een hekel aan de belgen
Freddy uitgezonderd.
Ja dat heb ik ookquote:Op donderdag 8 september 2011 21:11 schreef muzas het volgende:
Ik hen nu al een hekel aan de belgen
Freddy uitgezonderd.
Waarom je die dan niet te horen krijgt is mij ook een raadsel.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Beetje met beleid moet het allemaal wel he. Zullen vast bepaalde regels aanzitten.
stelletje zielige apen zijn hetquote:Op donderdag 8 september 2011 21:11 schreef zoem het volgende:
Kobe+Gamer zijn weer aan het samenzweren
Vrouwen horen ook te kokenquote:Op donderdag 8 september 2011 21:11 schreef SuperPoekie het volgende:
Die Deborah is wel slim, goed koken dan hoef je je best niet te doen bij de proeven.
He?quote:Op donderdag 8 september 2011 21:12 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
aah, ik dacht dat t aan mij lag!
Heh? Aardbeving? Waar?quote:Op donderdag 8 september 2011 21:12 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Wat?quote:Op donderdag 8 september 2011 21:12 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Zeg maar even tegen je vriend dat hij z'n absurde gedachtenkronkels voortaan voor zich houdt.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:12 schreef Starlie het volgende:
Volgens mijn vriend heeft sippie jan een pruik...!!
Tenzij ze Sylvia heten.quote:
Serieus? ik voelde ook wat... mn vrouw keek me aan alsof ik gek was... die voelde niets... (haarlem)quote:
Zitten wij nu ineens in Expeditie Robinson?quote:Op donderdag 8 september 2011 21:14 schreef Littlerabbit het volgende:
En Sipke maar janken we hebben hier godver een aardbeving met een mogelijke tsunami.
Medegrunningerquote:Op donderdag 8 september 2011 21:14 schreef Ties02 het volgende:
Ik zit nu in groningen en de martinitoren staat opeens scheef, WHAT IS GOING ON PEOPLESS!! 111
Omgeving Tilburg niet hoor...quote:Op donderdag 8 september 2011 21:15 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik heb niks gemerkt, maar ik zit dan ook in Drenthe.
Aardbeving in het westen en zuiden van het land?
Jammer. Hier student en stadjerquote:Op donderdag 8 september 2011 21:16 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Wel student hoor, geen stadjer, ben een echte Tukker
Enschede represent!quote:Op donderdag 8 september 2011 21:15 schreef SuperPoekie het volgende:
Enschede, niets gemerkt.
Weer verder ontopic?
Zijn stem is vooral zijn minpunt ja. Verder prima kerel volgens mij. Nuchter en geen rotzak.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:17 schreef SuperPoekie het volgende:
Sasha klinkt als een vrouw met een doorrookte whiskeystem.
quote:Op donderdag 8 september 2011 21:18 schreef Renesite het volgende:
Sasha en Patrick gaan nu achter een hutje eventjes samen een tentje bouwen. Zag het wel!
Goh, laten we de camera even schudden. Dat ziet er vast wel dramatisch uit na de montagequote:Op donderdag 8 september 2011 21:20 schreef Ties02 het volgende:
Wat een cliffhanger! hahaha die dramatische camera beelden ook
^^quote:Op donderdag 8 september 2011 21:22 schreef Jojoortje het volgende:
Ik vind die twee mannelijke Belgen maar dom. Rest is wel leuk, ja zelfs Sylvia.
Sylvia had ook gewoon gelijk net met die discussie met Esther.
quote:Op donderdag 8 september 2011 21:24 schreef arucard het volgende:
Sipke Jan is net zon personage uit een komedie waarbij alles fout gaat
quote:Op donderdag 8 september 2011 21:24 schreef arucard het volgende:
Sipke Jan is net zon personage uit een komedie waarbij alles fout gaat
Ik denk dat je uit hartje Rotterdam moet komen inclusief zeik dialect om haar als persoon echt te kunnen waarderenquote:Op donderdag 8 september 2011 21:25 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik vind Sylvia ook leuk.Wel een beetje dom natuurlijk, maar op een leuke manier.
En ze is zonder make-up ook nog gewoon knap, net als Lauretta vind ik.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:25 schreef Roces18 het volgende:
[ afbeelding ]
daar kan ik wel een kunstje op
DE is een deurtje verder!quote:Op donderdag 8 september 2011 21:26 schreef MargrietV het volgende:
Het epicentrum van de beving ligt volgens eerste berichten in Amerrsfoort. De aardschok zou een kracht heben gehad van 4.5 op de schaal van Richter.
lol nobody cares:Pquote:Op donderdag 8 september 2011 21:26 schreef MargrietV het volgende:
AARDBEVING IN NEDERLAND AMSTERDAM - In delen van Nederland is donderdagavond een lichte aardbeving gevoeld. “Precies 21.04 stond hier alles te trillen, zon 5 a 6 seconden”, zo laat een inwoner van Duiven (Gelderland) weten aan De Telegraaf. De lichte aardschok is ook gevoeld in Noord-Limburg, Maastricht, Venlo, Hilversum en Arnhem. Een bewoner van die laatste stad laat weten dat zijn serre schade heeft opgelopen door de trillingen.
Het epicentrum van de beving ligt volgens eerste berichten in Amerrsfoort. De aardschok zou een kracht heben gehad van 4.5 op de schaal van Richter.
quote:Op donderdag 8 september 2011 21:26 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik heb nu al medelijden met Lauretta. Alleenmet Sipke Jan in een grot.
There's definitely 'something' brokenquote:Op donderdag 8 september 2011 21:28 schreef Caland het volgende:
'Enkel gebroken'
Zei de amateurdokter zonder ook maar een foto gezien te hebben
Sowieso dik opgezwollen enkel, kan je dan met geen mogelijkheid zeggen.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
There's definitely 'something' broken
his gay pridequote:Op donderdag 8 september 2011 21:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
There's definitely 'something' broken
Ja, is hij een paar weken voor ER opgegaanquote:Op donderdag 8 september 2011 21:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jongen hij zit op een vechtsport hoor!
Duimworstelen is geen sport.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jongen hij zit op een vechtsport hoor!
Nee maar het is van Corine Bailey Raequote:Op donderdag 8 september 2011 21:31 schreef Roces18 het volgende:
lekker nummertje om te luieren, iemand enig idee hoe die heet
Do normal man, there's definitely something broken.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:32 schreef TradeMarkie het volgende:
toch verdenk ik hem op een of andere manier van aanstelleritis met zn enkel
Ja wel nummer dat was Dat wil ik ook wel weten !quote:Op donderdag 8 september 2011 21:32 schreef Engel-b het volgende:
[..]
Nee maar het is van Corine Bailey Rae
Lekker laten zoeken!quote:Op donderdag 8 september 2011 21:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ze vertellen ook niet dat Sipke Jan er uit is tegen de andere deelnemers.
Jij fokt vast mobiel!quote:Op donderdag 8 september 2011 21:32 schreef Renesite het volgende:
Lauretta zo naar de grot. Is ze iemand kijkt.
Kijkt ze zo sip daar te zoeken!
mag die foto onder spoiler, wat een spookquote:Op donderdag 8 september 2011 21:25 schreef Roces18 het volgende:
[ afbeelding ]
daar kan ik wel een kunstje op
idd ga zo ff kijkequote:Op donderdag 8 september 2011 21:33 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Ja wel nummer dat was Dat wil ik ook wel weten !
quote:Op donderdag 8 september 2011 21:34 schreef superkokje het volgende:
[..]
mag die foto onder spoiler, wat een spook
Wel fijn dat er belichting is.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:35 schreef vencodark het volgende:
Btw, Laurette past wel mooi in het exotisch decor.
ze is ook een negerinquote:Op donderdag 8 september 2011 21:35 schreef vencodark het volgende:
Btw, Laurette past wel mooi in het exotisch decor.
qftquote:Op donderdag 8 september 2011 21:38 schreef zoem het volgende:
Zou wel typisch ER zijn. Eerst suggestief camerawerk en even later iemand anders eruit
Je kan haar toch kwalijk als lelijk kwalificeren.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:37 schreef superkokje het volgende:
[..]
zeker niet, maar heb er wel kijk op. En wat is er mis met homo's
Dat is waar. Net als met bepaalde uitspraken. Degene die het hardst roepen dat ze absoluut niet kunnen verliezen...die verliezen.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:38 schreef zoem het volgende:
Zou wel typisch ER zijn. Eerst suggestief camerawerk en even later iemand anders eruit
Ja maar jij als Feijenoorder mag natuurlijk ook niet op een Rotterdams dialect afgevenquote:Op donderdag 8 september 2011 21:38 schreef Caland het volgende:
Ik erger me echt kapot aan Lauretta
Die heeft pas een kutstem.
Njah, het is ook niet zozeer de stem. Maar meer haar manier van praten en woordgebruik.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja maar jij als Feijenoorder mag natuurlijk ook niet op een Rotterdams dialect afgeven
De vriendin van Donald.quote:
de 2e afvaller gok ikquote:
ik vind haar anders hier ook niet verkeerd waarom moet ze eruit? ze heeft niks verkeerd gedaanquote:Op donderdag 8 september 2011 21:39 schreef Ties02 het volgende:
die katerine is alleen geefbaar op foto's
Ik zelf zou het iets anders uitdrukkenquote:Op donderdag 8 september 2011 21:38 schreef Roces18 het volgende:
[ afbeelding ]
die katerine is ook wel geefbaar van de belgen
wat is lelijk. Sommige mensen vinden een overvolle vuilnisbak ook mooi, en noemen het kunst.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Je kan haar toch kwalijk als lelijk kwalificeren.
Homo's zijn fantastisch.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:37 schreef superkokje het volgende:
[..]
zeker niet, maar heb er wel kijk op. En wat is er mis met homo's
Noem 'r gewoon K1.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is het nou Katerine of Katrien die belgen zijn zo slecht met uitspraak.
Idd, maar gewoon weer samenspel.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:41 schreef Roces18 het volgende:
=wat een onzin , die anne die luie 50er en die dikke goochelaar heb je helemaal niks aan
Anne is nog dom ook, dat bleek vorige week wel toen ze na 3 stappen al de verkeerde kant op ging.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:41 schreef Roces18 het volgende:
=wat een onzin , die anne die luie 50er en die dikke goochelaar heb je helemaal niks aan
Indd. Dat ging heel snel.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:42 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Anne is nog dom ook, dat bleek vorige week wel toen ze na 3 stappen al de verkeerde kant op ging.
Ik zie het al voor me.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:42 schreef Roces18 het volgende:
HAhaha sipke jan is een behaarde holbewoner geworden die zich schuil houdt
quote:Op donderdag 8 september 2011 21:42 schreef Roces18 het volgende:
HAhaha sipke jan is een behaarde holbewoner geworden die zich schuil houdt
Die waren er bij mij als eerste uitgevlogen..quote:Op donderdag 8 september 2011 22:47 schreef Gert het volgende:Dat die vent met die oordoppen en die baardmans helemaal geen stemmen krijgen!
Bij mij ook. Zijn ze zo naief of hebben ze het maar niet door, alleen Laurette misschien. Ik snap anders niet waarom die meiden en die Freddie niet de koppen bij elkaar steken om te gaan samenzweren tegen die oordop en baardmans.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:27 schreef zeeuws jongetje het volgende:
[..]
Die waren er bij mij als eerste uitgevlogen..
Mwah, als er een stuk bot vlak onder de enkel bijna door de huid steekt, op een plek waar dat niet hoort kan een dokter waarschijnlijk wel een goeie gok maken over zoiets...we hebben de enkel zelf ten slotte nauwelijks gezien.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Sowieso dik opgezwollen enkel, kan je dan met geen mogelijkheid zeggen.
Dat begrijp ik dus ook niet, stel schapen daar.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:47 schreef Gert het volgende:
Dat die vent met die oordoppen en die baardmans helemaal geen stemmen krijgen!
Blijkbaar spelen ze het spelletje buiten zicht van ons kijkers wel goed, want anders stem je toch een van die linkmiechels eruit?
Sergio en Iwein hebben de samensmelting toch niet eens gehaald? Of doel je op iemand anders?quote:Op vrijdag 9 september 2011 03:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
Bij de samen smelting vliegen dat soort figuren als de goochelaar en de gamer er toch zo als eerste uit. Vorig jaar had je ook twee van die types dat was toen stem ronde 1 en 2 alle twee exit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |