quote:
quote:
quote:
Die tieten van Anna.quote:
quote:
Die is ook erg mooi.quote:
Same here!quote:Op donderdag 8 september 2011 21:26 schreef Tegan het volgende:
Depeche Mode zou ik nog wel live willen zien.
quote:
Hoe vaak neem je jezelf nog kwalijk dat je dat optreden in Vredenburg heb gemist?quote:Op donderdag 8 september 2011 21:36 schreef Tegan het volgende:
God wat is Portishead toch briljant. Ookal zijn de nummers zo oud.
Ik dacht dat de kat op het bed sprong, het voelde hetzelfde.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:35 schreef Tegan het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)innenland,buitenland
Hoevaak ga je mij nog kwellen met de herinnering dat jij er wel was en ik niet.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe vaak neem je jezelf nog kwalijk dat je dat optreden in Vredenburg heb gemist?
Er kunnen geen twee topics met dezelfde TT en hetzelfde subforum aangemaakt worden in dezelfde week ofzo.quote:
Nooit vermoed ik. Misschien is dat ook wel het laatste wat ik tegen je zeg als ik je laat stikken in die blauwe schimmelkaas.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:40 schreef Tegan het volgende:
Hoevaak ga je mij nog kwellen met de herinnering dat jij er wel was en ik niet.
Voor altijd dus.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nooit vermoed ik. Misschien is dat ook wel het laatste wat ik tegen je zeg als ik je laat stikken in die blauwe schimmelkaas.
Als jij dood bent denk ik.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:42 schreef MissMSX het volgende:
Zeg T en Air, wanneer gaan jullie nou eens neuken?
Als ik iets anders vind om je mee te tergen dan stop ik ermee, deal?quote:
Dont; wait on my account hoorquote:
Dus even iets vinden waarvan ik jou kan overtuigen dat ik dat erger vind.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik iets anders vind om je mee te tergen dan stop ik ermee, deal?
quote:Op donderdag 8 september 2011 21:45 schreef Tegan het volgende:
Dus even iets vinden waarvan ik jou kan overtuigen dat ik dat erger vind.
En ik maar denken dat het mijn telefoon was die trilde!quote:Op donderdag 8 september 2011 21:35 schreef Tegan het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)innenland,buitenland
Heb je die opnames van dat andere optreden al es goed geluisterd trouwens?quote:Op donderdag 8 september 2011 21:46 schreef Tegan het volgende:
Haast onmogelijk iets te vinden dat in de buurt komt vanPortishead
.
Ik heb nog niet optimaal kunnen genieten omdat de set niet compleet isquote:Op donderdag 8 september 2011 21:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb je die opnames van dat andere optreden al es goed geluisterd trouwens?
In dat geval zijn we gescheidenquote:Op donderdag 8 september 2011 21:48 schreef Tegan het volgende:
[..]
Neuken met getrouwde mannen gaat compleet tegen mijn geloofssysteem in.
Toch stiekem hopend nog iets van d'r te horen.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:47 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
En ik maar denken dat het mijn telefoon was die trilde!
Ik wil eerst een uitreksel uit de basisadministratie zien dan!quote:Op donderdag 8 september 2011 21:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
In dat geval zijn we gescheiden
Scherp.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:51 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Toch stiekem hopend nog iets van d'r te horen.
Niet nodig. We zijn alleen getrouwd voor de belasting. Formaliteitquote:Op donderdag 8 september 2011 21:51 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik wil eerst een uitreksel uit de basisadministratie zien dan!
Wandering Starquote:Op donderdag 8 september 2011 21:50 schreef Tegan het volgende:
Ik heb nog niet optimaal kunnen genieten omdat de set niet compleet is.
En in hoeverre is dat anders dan gewoon getrouwd zijn op papier?quote:Op donderdag 8 september 2011 21:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Niet nodig. We zijn alleen getrouwd voor de belasting. Formaliteit
Euh? Meeste geloofssystemen hebben juist iets tegen sex vóór het huwelijk!quote:Op donderdag 8 september 2011 21:48 schreef Tegan het volgende:
[..]
Neuken met getrouwde mannen gaat compleet tegen mijn geloofssysteem in.
Nee, dat andere was alsnog erger.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wandering Star
Machine Gun
We Carry On
De afspraak was, en is, dat je zelf om de rest zou vragen als je geïnteresseerd zou zijn.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:50 schreef Tegan het volgende:
Ik heb nog niet optimaal kunnen genieten omdat de set niet compleet is.
Ik ook niet. M'n ouders wel, die wonen in Gelderland.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:48 schreef Tegan het volgende:
Ik heb niets gemerkt van die 'aardbeving' overigens.
Misschien omdat ik niet stil kan zitten.
I like being unique.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:53 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Euh? Meeste geloofssystemen hebben juist iets tegen sex vóór het huwelijk!
Huh?quote:
Ja.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Huh?Dat concert dat je gemist hebt, bedoel je?
Daar kun je altijd wel een draai aan geven zolang ze niet melden om wiens huwelijk het gaat.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:53 schreef KomtTijd... het volgende:
Euh? Meeste geloofssystemen hebben juist iets tegen sex vóór het huwelijk!
Ik doe mezelf graag pijn.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De afspraak was, en is, dat je zelf om de rest zou vragen als je geïnteresseerd zou zijn.
Mooiste concert dat ze in Nederland hebben gegeven.quote:
Niet.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:52 schreef Tegan het volgende:
[..]
En in hoeverre is dat anders dan gewoon getrouwd zijn op papier?
Dat wil ik ook wel voor je doen hoor.quote:
You must be ancient.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:55 schreef MissMSX het volgende:
Nou mensjes, ik kan me de beving van '92 anders nog levendig herinneren
*snik*quote:Op donderdag 8 september 2011 21:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mooiste concert dat ze in Nederland hebben gegeven.
Klopt! En met ouderdom komt wijsheidquote:
Klopt. I'm stupid.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Klopt! En met ouderdom komt wijsheid
Dat is veel te loom.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:57 schreef MissMSX het volgende:
Dat wordt dus neuken op Portishead?
Nog een recensie.quote:
Zie bovengenoemde recensie.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:57 schreef MissMSX het volgende:
Dat wordt dus neuken op Portishead?
quote:De muziek van Portishead wordt regelmatig omschreven als ideale seksmuziek, maar dan wel voor geliefden die de vergankelijkheid van hun eigen samenzijn beseffen. Portishead schetst de heimwee al vóór de geliefden afscheid hebben genomen, maar tekent dat moment wel onvermijdeljk af.
Aaaaw, don't be so hard on yourself.quote:
Slow and low, that is the tempoquote:
Hoe dubbelzinnig.quote:
Owh nee, in dat geval moet je het maar latenquote:Op donderdag 8 september 2011 21:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nog een recensie.
http://www.muziek.nl/page(...)erslag:%20Portishead
[..]
Zie bovengenoemde recensie.
[..]
Portishead is alleen tof voor lieflijke seks.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nog een recensie.
http://www.muziek.nl/page(...)erslag:%20Portishead
[..]
Zie bovengenoemde recensie.
[..]
Ja, intelligent he?quote:
Lieflijke seks is voor ... uh... nou ja, niet voor mij i.i.g.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:00 schreef Tegan het volgende:
Portishead is alleen tof voor lieflijke seks.
Voor vrouwenquote:Op donderdag 8 september 2011 22:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lieflijke seks is voor ... uh... nou ja, niet voor mij i.i.g.
quote:Op donderdag 8 september 2011 22:00 schreef MissMSX het volgende:
Zeg Air, waarom hebben wij nog nooit geneukt op Portishead eigenlijk?
OKquote:Op donderdag 8 september 2011 22:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lieflijke seks is voor ... uh... nou ja, niet voor mij i.i.g.
Voor huwelijksaanzoekenquote:
Goeie vraag... Wij doen niet aan lieflijke seks blijkbaar.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:00 schreef MissMSX het volgende:
Zeg Air, waarom hebben wij nog nooit geneukt op Portishead eigenlijk?
Of aan muziek tijdens de seksquote:Op donderdag 8 september 2011 22:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goeie vraag... Wij doen niet aan lieflijke seks blijkbaar.
De man die stottert aan de telefoon als een meisje hem onverwacht belt.quote:
Dan hoor je de dirty talk alleen maar minder goed.quote:
Dirty talkquote:Op donderdag 8 september 2011 22:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan hoor je de dirty talk alleen maar minder goed.
Ik ben niet doof hoorquote:Op donderdag 8 september 2011 22:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan hoor je de dirty talk alleen maar minder goed.
Ja, hij zingt altijd 'ballen in m'n buik' voor mequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |