quote:
Je hebt er wel een aantal van gezien hoor.quote:Op vrijdag 9 september 2011 11:49 schreef picodealion het volgende:
Zegt me echt allemaal compleet niks.
Ik ben altijd slecht in karakternamen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 11:51 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Je hebt er wel een aantal van gezien hoor.
Help je me met met het opnoemen van drie extra karakternamen, of is dat de naam van een actrice?quote:
ja, dat is die tang die maid marian in Robin Hood: prince of thieves speelt. Heb ik haar naam erg fout? Ik dacht bij Marian Loxly aan de toekomstige ex-mss. Robin Hoodquote:Op vrijdag 9 september 2011 12:07 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Help je me met met het opnoemen van drie extra karakternamen, of is dat de naam van een actrice?
Nadat ik haar opzocht, wist ik welke actrice je bedoelde.quote:Op vrijdag 9 september 2011 12:09 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
ja, dat is die tang die maid marian in Robin Hood: prince of thieves speelt. Heb ik haar naam erg fout? Ik dacht bij Marian Loxly aan de toekomstige ex-mss. Robin Hood
Het is een hele bekende actrice.quote:
quote:Op vrijdag 9 september 2011 12:13 schreef SamuelofSEK het volgende:
Diegene die ik qua naam altijd verwar met Paltrow
Babel![]()
Kingdom of the Crystal Skull![]()
quote:Op vrijdag 9 september 2011 12:13 schreef DragonFodder het volgende:
Ja, zal ik hem nou inkoppen of niet...
En ik weet het alleen door jouw Babel en Indyquote:Op vrijdag 9 september 2011 12:14 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
, Het is ook alleen maar door jouw Robin Hood dat ik het weet
Mooi één-tweetje.quote:Op vrijdag 9 september 2011 12:15 schreef DragonFodder het volgende:
Galadriel, oftewel Cate Blanchett
Jij kan ze nog goed gebruikenquote:Op vrijdag 9 september 2011 12:16 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
En ik weet het alleen door jouw Babel en IndyPuntje delen?
Hoezo? Kan ik ze inwisselen voor airmiles? Vorige maand was de enige maand dat ik echt aan het puntenhoeren was, en dat was omdat missiequote:Op vrijdag 9 september 2011 12:17 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Jij kan ze nog goed gebruiken
Ik verwar haar heel vaak met Swinton.quote:Op vrijdag 9 september 2011 12:16 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ach ja Cate, moet ik toch echt eens gaan onthouden
vast wel een *.moviequote:Op vrijdag 9 september 2011 12:46 schreef picodealion het volgende:
Qua films zit hij zo te zien vooral in flink slechte comedies.
Jawel, mijn eerste punt! Vraag komt eraanquote:Op vrijdag 9 september 2011 13:10 schreef picodealion het volgende:
Stand september 2011:
27 Patch
23 Asap
21 DragonFodder
15 picodealion
14 Gillingham
12 Sands
12 RanTheMan
10 Baszh
10 Michelangelo2
8 SamuelofSEK
5 lamers
5 FireFox1
4 Doff
4 InTrePidIvity
4 Njosnavelin
3 victorinox
3 De-Sombrero
3 Shmekel
3 asianmoon
2 Daywalk3
2 SaintOfKillers
2 PintuR
2 Dekatophetspek
2 ShaolN
2 Dopekoe
2 Flitspaal
1 Tem
1 wyccie
1 Hulkio
1 Muis006
1 hornage
Ben ik blind of is dit je eerste punt deze maand?
Sorry voor mijn afwezigheid, morgen wel fulltime aanwezigquote:
Nu de film nogquote:Op vrijdag 9 september 2011 15:38 schreef picodealion het volgende:
Natalie Portman natuurlijk, zit me gewoon helemaal blind te staren op die initialen![]()
![]()
Valentin Zukovsky om precies te zijnquote:
Jup. Aangezien de naam nog niet is geraden en ik de komende 3 uur in respectievelijk sportschool en kroeg zit krijg jij het punt. Vraag heeft wel lang genoeg geduurd.quote:
quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:17 schreef Muis006 het volgende:
[..]
The Notebook
The Ides of March
Blue Valentine
Half Nelson
Sands +1quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |