Zoals ik het nu zie is die site gewoon van de fabrikant als showroom. Ze verkopen er niks, vandaar dat ze ook de checkout niet als link op de site hebben staan. Paypal sandbox is gewoon een tool voor devellopers om te testen of het betaal systeem werkt (of zie ik dat verkeerd?)quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:14 schreef BigD033 het volgende:
hoe werkt dat Osun goods ik heb paypal sandbox nodig maar dat werkt voor geen flikker.
Die had ik gekocht, kwam mooi geluid uit, maar ze pastte nietquote:Op dinsdag 13 september 2011 16:08 schreef knuppelhout het volgende:
[..]
30¤ + 8¤ verzendkosten..., maar toch flinke korting. zit de nature n3i te bekijken... in review best goed maar wel de slechtste uit de test.
nog andere suggesties?
Kijk ook ff naar de 'Communicate C100iP Highend Headset'.quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:08 schreef knuppelhout het volgende:
[..]
30¤ + 8¤ verzendkosten..., maar toch flinke korting. zit de nature n3i te bekijken... in review best goed maar wel de slechtste uit de test.
nog andere suggesties?
quote:Sonderpreis! Statt 39,90¤ nur 19,95¤ !
Anders lees je even wat er hier in de reacties over gezegd wordt...quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:52 schreef marco_sire het volgende:
[..]
Huh? Hoe kan ik hier nou bestellen? Ik zie nergens een bestelknop ofzo...
je krijgt dan geen geld terug maar store credit.quote:Op woensdag 14 september 2011 00:46 schreef xminator het volgende:
7 september order geannuleerd bij DX, vandaag 14 september nog steeds niks terug.
Normale gang van zaken of zal ik maar via paypal een dispute openen?
Dus dan is het beter om nog maar af te wachtenquote:Op woensdag 14 september 2011 10:21 schreef UncleSam het volgende:
[..]
je krijgt dan geen geld terug maar store credit.
Tip op de tracking site zelf (van Chinapost) moet je niet Status tracking doen maar Item trackingquote:Op woensdag 14 september 2011 12:23 schreef Silencee het volgende:
Net mijn tracking nummer ingevoerd bij www.17track.net en daar blijkt dat me pakket al een week in amsterdam is (de andere zegt dat hij nog in china is). Dus hopelijk snel binnen.
En ook hebben ze de rest van de producten gestuurd die niet op voorraad waren.
We wachten maar weer af.
Ja daar staat het ook al idd. Zou het kunnen dat de douane hem tegen heeft gehouden omdat die al 7 dagen in amsterdam ligt?quote:Op woensdag 14 september 2011 13:01 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Tip op de tracking site zelf (van Chinapost) moet je niet Status tracking doen maar Item trackingdaar kun je meer stappen zien (zoals douane etc)
Ja ik had het in 1.5 week binnen ofzo.quote:Op woensdag 14 september 2011 13:36 schreef Helly het volgende:
Weet iemand of Deal-Cool een beetje vlot is met verzenden?
Hoop voor jou dat ie niet wordt ingenomen door de douane.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:50 schreef Sloeber94 het volgende:
Ik heb vandaag een Gibson ES-335 replica besteld
Ze kosten 3000 euro in de winkel, heb zelf 300 (koffer was 50) betaald. Ben erg benieuwd hoe het klinkt, en zal wel een review maken als ik hem binnen heb
Je mag toch niet over replica dingen praten hier? iig ik nietquote:Op woensdag 14 september 2011 14:50 schreef Sloeber94 het volgende:
Ik heb vandaag een Gibson ES-335 replica besteld
Ze kosten 3000 euro in de winkel, heb zelf 300 (koffer was 50) betaald. Ben erg benieuwd hoe het klinkt, en zal wel een review maken als ik hem binnen heb
Wie wat waar?quote:Op woensdag 14 september 2011 14:06 schreef Marco001 het volgende:
Zo, net 2 van die muizen besteld voor ¤2,40
Wat denk je zelf zo'n groot pakket.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:58 schreef Repeating het volgende:
[..]
Hoop voor jou dat ie niet wordt ingenomen door de douane.
Momentje we starten de glazen bol voor je op.quote:Op woensdag 14 september 2011 15:40 schreef Silencee het volgende:
Kan iemand nog antwoord op me vraag geven (mensen die al in contact geweest zijn met de douane)
Normaal als het in Amsterdam is heb ik het binnen 2 dagen thuis nu ligt het pakketje al 7 dagen in Amsterdam.
Bijdehandjequote:Op woensdag 14 september 2011 15:41 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Momentje we starten de glazen bol voor je op.
Hoop ik ook, maar meestal plakken ze merken e.d. af.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:58 schreef Repeating het volgende:
[..]
Hoop voor jou dat ie niet wordt ingenomen door de douane.
Tot nu toe nog geen problemen met merken gehad, maar die waren natuurlijk ook niet zo groot als een gitaar.quote:Op woensdag 14 september 2011 16:08 schreef Sloeber94 het volgende:
[..]
Hoop ik ook, maar meestal plakken ze merken e.d. af.
Ik heb een keer een lading van 2x 6 stuks beats by dre in NL gekregen (die grote studio versies). Nou dat waren flinke dozen, en heb er alleen maar 50 euro voor moeten dokken.quote:Op woensdag 14 september 2011 16:10 schreef Silencee het volgende:
[..]
Tot nu toe nog geen problemen met merken gehad, maar die waren natuurlijk ook niet zo groot als een gitaar.
wat wil je er mee doen dan? Die dingen zijn niet voor niets illegaal.quote:Op woensdag 14 september 2011 10:53 schreef EdNoolk het volgende:
Net een brief ontvangen dat mijn pakketje van DX in Nederland is aangekomen maar dat ze de waarde van het pakket en de inhoud niet kunnen bepalen en dat heeft tot gevolg dat ze geen douaneaangifte kunnen doen.
Nu moet ik binnen 30 dagen een formulier invullen en opsturen. Wat ik heb besteld? Deze jammer; http://www.dealextreme.co(...)-signal-jammer-24229
Als ik nu op dat formulier ga zetten 'GSM Jammer' en waarde '$75.15' dan zal dat problemen gaan opleveren lijkt me. Iemand tips?
sst mag niet anders gaan ze weer zeikenquote:Op woensdag 14 september 2011 16:28 schreef Sloeber94 het volgende:
[..]
Ik heb een keer een lading van 2x 6 stuks beats by dre in NL gekregen (die grote studio versies). Nou dat waren flinke dozen, en heb er alleen maar 50 euro voor moeten dokken.
Okay sorry, maar wat ik probeer te zeggen is dat de douane echt wel meevalt op dat gebied.quote:Op woensdag 14 september 2011 16:36 schreef Silencee het volgende:
[..]
sst mag niet anders gaan ze weer zeiken
Zal iets van signaal-versterker erop zetten ,als je het dan toch nog wilt proberen.quote:Op woensdag 14 september 2011 16:36 schreef UncleSam het volgende:
[..]
wat wil je er mee doen dan? Die dingen zijn niet voor niets illegaal.
ik heb iedereen enthousiast gemaakt met vigooquote:Op woensdag 14 september 2011 15:53 schreef igi0n het volgende:
[..]
Ik doe even aardig: http://www.viigoo.com/mou(...)a3141b90d06671a2.htm
Hoe krijg je die muis zo goedkoop? Via Tomtop is ie 8.89 dollar.quote:Op woensdag 14 september 2011 16:55 schreef xminator het volgende:
Deze muis besteld voor 5,5 dollar
:
[ afbeelding ]
Ben benieuwd naar de ervaringen.quote:Op woensdag 14 september 2011 16:55 schreef xminator het volgende:
Deze muis besteld voor 5,5 dollar
:
[ afbeelding ]
Klopt, via ebay worden ze voor minder verkochtquote:Op woensdag 14 september 2011 19:21 schreef W00fer het volgende:
[..]
Hoe krijg je die muis zo goedkoop? Via Tomtop is ie 8.89 dollar.
Bij mij viel na 2 weken het bandje eraf. Ik heb nu pinnetjes besteld om het te repareren.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:06 schreef mtchel112 het volgende:
Dr zijn hier toch mensen die een shark led watch hebben besteld? Wil dr graag 1 bestellen
Ebay's your friend. Ik heb mijne nu al enige tijd, geen problemen mee, EUR 13,33 zeker waard!quote:Op woensdag 14 september 2011 20:06 schreef mtchel112 het volgende:
Dr zijn hier toch mensen die een shark led watch hebben besteld? Wil dr graag 1 bestellen
normaal komt er toch een pak zendingskosten erbij toch ? of van welke dealer heb je hem gehaald dan ?quote:Op woensdag 14 september 2011 20:37 schreef shiznuts het volgende:
Zeg, blijven we aan de topicpointer en OpeningsPost denken, mensen...
[..]
Ebay's your friend. Ik heb mijne nu al enige tijd, geen problemen mee, EUR 13,33 zeker waard!
Bij Tinydeals hebben ze mooie van mensenleer. Wel een beetje prijzig, tenzij je de donkere kleuren neemt want die kosten bijna niets.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:07 schreef Koen. het volgende:
Ik ben op zoek naar een mooie portemonnee. Iemand positieve ervaringen of tips met China?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |