Hierzo.quote:Op donderdag 8 september 2011 18:11 schreef Tgr het volgende:
Kan iemand nog eens dat mooie sprookje vertellen over dat opgehaalde gemeenschapsgeld? Ik vond het een erg mooi en ontroerend verhaal, maar het was zo ingewikkeld dat ik het met mijn beperkte hersencapaciteit niet goed heb kunnen onthouden.
quote:Ik voel me wel een beetje in de maling genomen door de gemiddelde PSV-supporter die met dit verhaal komt. Iemand anders omschreef het op een andere website heel treffend:
“Stel: je bezit 1 euro. Je wilt daarvan een snoepje kopen van 1 euro, maar je moet ook een schuld afbetalen van 1 euro. Dan heb je dus geen geld voor dat snoepje. Vervolgens ben ik zo vriendelijk om je 1 euro te lenen, maar daar zeg ik wel bij: ‘Maar dat mag je niet uitgeven aan snoep, hoor!’ Dan denk jij: ‘Haha, maar dan gebruik ik JOUW euro wel om af te betalen, en dan heb ik m’n eigen euro vrij om snoep van te kopen!’”
ik ga er maar gewoon niet meer op in.quote:Op donderdag 8 september 2011 18:21 schreef Buitendam het volgende:
Dus je mag tegenwoordig niet eens meer je eigen geld uitgeven? Belachelijk.
quote:Op donderdag 8 september 2011 18:28 schreef alf89 het volgende:
Ik zeg we bouwen een standbeeld van Brands en Sanders op de kosten van de gemeente
De factuur voor de gekleurde dakpannen ook al neem ik aan?quote:Op donderdag 8 september 2011 18:48 schreef Buitendam het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De ene boer gelooft in God, de andere boer in Sanders. Mijn plan om SANDERS REDT op mijn dak aan te brengen ligt bij de gemeente.
Ha! Dat is op weg naar Gemert!quote:Op donderdag 8 september 2011 18:48 schreef Buitendam het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De ene boer gelooft in God, de andere boer in Sanders. Mijn plan om SANDERS REDT op mijn dak aan te brengen ligt bij de gemeente.
Oh myquote:Op donderdag 8 september 2011 18:17 schreef Smoofie het volgende:
De eerste reactie zegt al genoeg.
[..]
Maar wel heel treffend gezegd en is eigenlijk wel waar op het neerkomt. Maar goed de gemeente is akkoord gegaan en daarna mag PSV idd doen met het geld wat ze willen...quote:Op donderdag 8 september 2011 18:17 schreef Smoofie het volgende:
De eerste reactie zegt al genoeg.
[..]
Als je het krijgt is het idd van jou...quote:Op donderdag 8 september 2011 19:55 schreef StefannPSV het volgende:
Nogmaals, het is ons eigen geld. Het was ons grond en dat hebben we verkocht.
Het verkopen van die grond is eigenlijk puur symbolisch aangezien de gemeente Eindhoven er geen fuck mee kan zolang er een stadion op staat.quote:Op donderdag 8 september 2011 19:55 schreef StefannPSV het volgende:
Nogmaals, het is ons eigen geld. Het was ons grond en dat hebben we verkocht.
Het zou ook eens niet.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ah nieuw topic! Oh verrek, het gaat weer over geld.
Jongen so what?quote:
Maak me er ook niet zo druk om, het begint alleen vervelend te worden dat het nergens anders meer over gaatquote:Op donderdag 8 september 2011 20:30 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Jongen so what?
Wij kunnen lke week naar ons cluppie. tis er zowaar gezellig; je merkt dat er iets bloeit en groeit. Hier gebeuren gewoon mooie dingen in Eindhoven en de rest is bang en gaat zweten. Meer gezeik en wantrouwen en afgunst richting ons aub! We Like It!
Het was voor de gemeente ook een goede deal, ze halen er ook winst uit dus het is een win-win situatie. Lijkt me dat we dit al 20 keer hebben besproken en dat het niet meer zo'n boeiende discussie is...quote:Op donderdag 8 september 2011 20:31 schreef Plus_Ultra het volgende:
Het probleem is dat alle PSV supporters er omheen draaien, geef gewoon toe dat je dankzij de gemeente lekker hebt kunnen shoppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |