Ik zeg niet dat de mensen die hier iets neerzetten, dat willen doen. Maar ik denk zeker dat er bij de makers van die youtubefilmpjes mensen zijn die dat wél willen. Ook zijn er mensen bij die financieel een slaatje willen slaan uit het bangmaken van mensen. Alexander Retrov - of Trevor Alexander zoals hij eigenlijk heet - reist de hele wereld rond met zijn verhaal en mensen moeten 35 euro betalen om een bijeenkomst bij te wonen. Ook verkoopt hij DVD's en boeken tegen pittige prijzen.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:38 schreef Truthfinder7 het volgende:
[..]
Hier gaat het over Elenin (en planeet-X Nibiru of hoe je het ook wilt noemen)
En om nu te beweren dat mensen die hier wat neerzetten andere mensen bewust bang willen maken is wat mij betreft onjuist.
Daar ben ik het helemaal mee eens! Helaas bestaan dat soort mensen ookquote:Op woensdag 14 september 2011 21:46 schreef AVerstraten het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat de mensen die hier iets neerzetten, dat willen doen. Maar ik denk zeker dat er bij de makers van die youtubefilmpjes mensen zijn die dat wél willen. Ook zijn er mensen bij die financieel een slaatje willen slaan uit het bangmaken van mensen. Alexander Retrov - of Trevor Alexander zoals hij eigenlijk heet - reist de hele wereld rond met zijn verhaal en mensen moeten 35 euro betalen om een bijeenkomst bij te wonen. Ook verkoopt hij DVD's en boeken tegen pittige prijzen.
Ok, doei.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:27 schreef SoddimoKolehmainen het volgende:
Ok, ik ben er nu wel achter dat TRU geen forum voor mij is. Teveel vergezochte 'onzin'.
En wat zeggen de medewerkers van Denver Airport daarvan? En de duizenden passagiers die in de ondergrondse treintjes van het ene terminalknooppunt naar het andere gaan?quote:Op woensdag 14 september 2011 22:22 schreef Truthfinder7 het volgende:
http://www.rense.com/general93/obbrain.htm Deze al gezien?
Denver heeft volgens mij en volgen Ventura en vele andere het grootste ondergrondse bunkercomplex van Amerika.
Dat moet je dan maar even onderzoeken zou ik zeggen.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:35 schreef AVerstraten het volgende:
[..]
En wat zeggen de medewerkers van Denver Airport daarvan? En de duizenden passagiers die in de ondergrondse treintjes van het ene terminalknooppunt naar het andere gaan?
quote:Op woensdag 14 september 2011 23:03 schreef Truthfinder7 het volgende:
[..]
Het begin even bekijken...Had ik trouwens al eerder gepost.
Ik zou hetzelfde doen, maar waar bij mij de schoen wringt, is dat de NASA onderdeel is van de Amerikaanse defensie, en dus ook in het belang van die organisatie werkt en denkt. Ik geloof persoonlijk niet dat ze een persconferentie zouden beleggen in het geval van een dergelijk scenario (ELE). Ik denk dat ze in dat geval de hysterie zullen downplayen, en maatregelen zullen nemen om hun eigen hachje te redden.quote:Op woensdag 14 september 2011 19:37 schreef AVerstraten het volgende:
[..]
Nee. Ik zou onmiddellijk een grote krant bellen - hoewel ik niet denk dat dat nodig zou zijn, want NASA zou denk ik meteen een persconferentie beleggen.
Hoezo? assistentie nodig?quote:Op donderdag 15 september 2011 09:15 schreef AVerstraten het volgende:
Ik ga hier uitgebreid op reageren in de loop van de dag.
Ik heb ook nog andere dingen te doen.quote:Op donderdag 15 september 2011 09:24 schreef Truthfinder7 het volgende:
[..]
Hoezo? assistentie nodig?![]()
Er is geen enkele plausibele reden te bedenken waarom kometen iets te maken zouden hebben met massaal uitsterven van dieren. Tenzij het een hele grote komeet betreft die op de aarde knalt. Maar Elenin is erg klein en passeert de aarde op een afstand van 35 miljoen kilometer - als hij dan nog bestaat, wat gezien zijn huidige toestand zeer twijfelachtig geacht moet worden. De kans is groter dat we hem nooit meer terugzien omdat hij al helemaal gevaporiseerd is tijdens zijn passage langs de zon.quote:Op donderdag 15 september 2011 13:14 schreef Truthfinder7 het volgende:
Filmpje zelf even weggehaald (misschien iets te heftig) filmje boven kan blijven.
Dat ben ik met je eens als het hier een gewone komeet betreft. Maar Elenin schijnt geen staart te hebben, nu zal jij natuurlijk weer zeggen dat Elenin die wel heeft. Maar ja andere bronnen zeggen weer van nietquote:Op donderdag 15 september 2011 15:34 schreef AVerstraten het volgende:
[..]
Er is geen enkele plausibele reden te bedenken waarom kometen iets te maken zouden hebben met massaal uitsterven van dieren. Tenzij het een hele grote komeet betreft die op de aarde knalt. Maar Elenin is erg klein en passeert de aarde op een afstand van 35 miljoen kilometer - als hij dan nog bestaat, wat gezien zijn huidige toestand zeer twijfelachtig geacht moet worden. De kans is groter dat we hem nooit meer terugzien omdat hij al helemaal gevaporiseerd is tijdens zijn passage langs de zon.
Uitlijningen van Elenin als oorzaak van aardbevingen is eveneens oliekoek. Ten eerste zijn kometen daar sowieso al niet toe in staat, maar ten tweede bestaan de geclaimde uitlijningen niet, omdat de planeten en Elenin nooit op één lijn hebben gestaan. Dat lijkt zo op de tweedimensionale plaatjes die ze laten zien, maar in werkelijkheid staan alle hemellichamen op verschillende hoogtes. Geen "alignments" dus. Maar al waren ze er wel, dan zouden ze nog geen aardbevingen kunnen veroorzaken. Het is een verzinsel van mensen die niet weten waar ze over praten.
Elenin heeft steeds een staart gehad; je hebt hier zelfs meerdere keren je verontrusting uitgesproken over het feit dat coma en staart zo groot waren.quote:Op donderdag 15 september 2011 15:40 schreef Truthfinder7 het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens als het hier een gewone komeet betreft. Maar Elenin schijnt geen staart te hebben, nu zal jij natuurlijk weer zeggen dat Elenin die wel heeft. Maar ja andere bronnen zeggen weer van niet
Elenin heeft/had een hele lange staart:quote:Op donderdag 15 september 2011 15:40 schreef Truthfinder7 het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens als het hier een gewone komeet betreft. Maar Elenin schijnt geen staart te hebben, nu zal jij natuurlijk weer zeggen dat Elenin die wel heeft. Maar ja andere bronnen zeggen weer van niet
Ik zag foto's van 14 september waarop vrijwel niets meer te zien was. Hier heeft hij inderdaad nog een lange staart en deze foto dateert van geruime tijd na de aanvaring met de cme toch?quote:Op donderdag 15 september 2011 15:47 schreef basst2005 het volgende:
[..]
Elenin heeft een hele lange staart:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |