@basst2005, ze lijken niet wakker te wordenquote:Op vrijdag 9 september 2011 07:17 schreef basst2005 het volgende:
[..]
Inderdaad, zijn interessante theorieën. Maar vooral z'n eindconclusie is wel belangrijk, vanaf ongeveer 45 minuten.
Van wie heb je dat begrepen? Ik heb er helemaal geen problemen mee. Bewezen feiten posten kan toch geen kwaad?quote:Op vrijdag 9 september 2011 09:31 schreef AVerstraten het volgende:
Ik heb zojuist begrepen dat men het niet op prijs stelt dat ik nog langer in deze draad post. Het zij zo. Ik groet jullie allen. Als er concrete vragen zijn kunnen jullie me mailen.
Ik zeg niet dat ik alles geloof. Maar in vind z'n theorieën wel interessantquote:Op vrijdag 9 september 2011 09:11 schreef Truthfinder7 het volgende:
[..]
@basst2005, ze lijken niet wakker te worden
Het gaat in dit forum niet om bewezen feiten heb ik begrepen, maar om wat een ieder als zijn "waarheid" wenst te zien. Dat moet ik respecteren en daar feiten tegenover stellen is niet respectvol.quote:Op vrijdag 9 september 2011 09:35 schreef basst2005 het volgende:
[..]
Van wie heb je dat begrepen? Ik heb er helemaal geen problemen mee. Bewezen feiten posten kan toch geen kwaad?
Je zal het toch op je dak krijgen heequote:Op vrijdag 9 september 2011 08:24 schreef UncleScorp het volgende:
Al even verwittigen dat er iets op Aarde zal crashen binnenkort, maar niet Elenin![]()
Huge Defunct Satellite to Plunge to Earth Soon, NASA Says
The huge Upper Atmosphere Research Satellite (UARS) is expected to re-enter Earth's atmosphere in an uncontrolled fall in late September or early October. Much of the spacecraft is expected to burn up during re-entry, but some pieces are expected to make it intact to the ground, NASA officials said.
Nu wil ik wel jou mening horen Verstraten over dat filmpje...quote:Op vrijdag 9 september 2011 09:45 schreef AVerstraten het volgende:
[..]
Het gaat in dit forum niet om bewezen feiten heb ik begrepen, maar om wat een ieder als zijn "waarheid" wenst te zien. Dat moet ik respecteren en daar feiten tegenover stellen is niet respectvol.
Ik ben ook niet altijd even diplomatiek, ik noem dingen weleens onzin of zeg tegen mensen dat ze zich eerst eens in de materie moeten verdiepen alvorens stellige beweringen te doen. Er zijn fora waar men daar wel tegen kan, maar hier ligt dat anders.
Nee, dat kan niet, want ik heb geen idee wat je bedoelt met je opmerking aangezien ik alles feitelijk onderbouw.quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:11 schreef Truthfinder7 het volgende:
[..]
Nu wil ik wel jou mening horen Verstraten over dat filmpje...
Maar wel echt wetenschappelijk, en zonder jou debunk technieken. Kan dat?
Pak je kans zou ik zeggenquote:Op vrijdag 9 september 2011 10:14 schreef AVerstraten het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet, want ik heb geen idee wat je bedoelt met je opmerking aangezien ik alles feitelijk onderbouw.
Nu komt de aap uit de mouw, kan ik er nu van uitgaan dat je geen antwoorden hebt?quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:16 schreef AVerstraten het volgende:
Ga tegen iemand anders zeuren svp.
Niet op de man spelen Truthquote:Op vrijdag 9 september 2011 10:18 schreef Truthfinder7 het volgende:
[..]
Nu komt de aap uit de mouw, kan ik er nu van uitgaan dat je geen antwoorden hebt?
Ik laat dit over aan AVerstraten.
Wat bedoel je daar mee?quote:
Altijd waardeer je de dingen die Averstraten uitlegt niet en nu ineens wel?quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:39 schreef Truthfinder7 het volgende:
[..]
Wat bedoel je daar mee?
AVerstraten heeft een goede en degelijke uitleg, daarom laat ik het aan hem over.
Vaak ben ik het niet met hem eens en daar is niets mis mee of wel?quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:41 schreef knight18 het volgende:
[..]
Altijd waardeer je de dingen die Averstraten uitlegt niet en nu ineens wel?
Ja maar nu ben je hem aan het uitlokken naar mijn mening. Altijd waardeer je zijn onderbouwingen niet en nu doe je opeens alsof je op zijn onderbouwingen zit te wachten?quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:42 schreef Truthfinder7 het volgende:
[..]
Vaak ben ik het niet met hem eens en daar is niets mis mee of wel?
We hebben contact via DM duidelijk?quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:45 schreef knight18 het volgende:
[..]
Ja maar nu ben je hem aan het uitlokken naar mijn mening. Altijd waardeer je zijn onderbouwingen niet en nu doe je opeens alsof je op zijn onderbouwingen zit te wachten?
wil je nu een koekje?quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:46 schreef Truthfinder7 het volgende:
[..]
We hebben contact via DM duidelijk?
Hoezeu? Wat mij betreft ben je gewoon welkom hoor. En je bepaalt natuurlijk zelf of je in deze draad post of niet.quote:Op vrijdag 9 september 2011 09:31 schreef AVerstraten het volgende:
Ik heb zojuist begrepen dat men het niet op prijs stelt dat ik nog langer in deze draad post. Het zij zo. Ik groet jullie allen. Als er concrete vragen zijn kunnen jullie me mailen.
ik vrees dat dat niet luktquote:Op vrijdag 9 september 2011 10:11 schreef Truthfinder7 het volgende:
[..]
Nu wil ik wel jou mening horen Verstraten over dat filmpje...
Maar wel echt wetenschappelijk, en zonder jou debunk technieken. Kan dat?
maar wel liever iemand die niet zo hard zen eigen waarheid probeert door je strot te duwen en andersdenkenden beschuldigt dat zij gevaarlijk bezig zijn .quote:Op vrijdag 9 september 2011 11:17 schreef Maurice76 het volgende:
Zou het wel jammer vinden als we een goede wetenschappelijke bron zouden verliezen in dit draadje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |