Inderdaad, deze film dan ook maar even checken.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:21 schreef Thas het volgende:
[..]
Moet ik maar eens checken dan gezien het "From the director of Suicide Club", die vond ik wel goed. Niet geweldig ofzo, maar wel goed.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:56 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ja die is tof, heb die film vol verbazing zitten kijken. Typische voorbeeld van een beetje vreemd (oke dat 'beetje' is misschien een understatement) maar wel interessant. Ik kies bewust niet voor het woord lekker door de Sprski film achtige taferelen in deze film.Hahaha ik heb srpski film op bepaalde momenten ook zitten kijken dat ik dacht van:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit had ik nou ook weer niet verwacht..
The Outside Agency
Ik ga hem vanavond zien, ben benieuwd.quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:35 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Paranormal Activity 3 in oktober, trailer ziet er goed uit
http://www.imdb.com/title/tt1778304/
Ik heb hem net gezien in de bios. Opzich wel leuke schrikmomenten, maar overall viel het een beetje tegen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:22 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Ik ga hem vanavond zien, ben benieuwd.
Ik heb het idee dat dat die net zo niet eng is als zijn voorgangers.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:48 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik heb hem net gezien in de bios. Opzich wel leuke schrikmomenten, maar overall viel het een beetje tegen.
En? Hoe was ie?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:22 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Idd, deel 1 vond ik wel beter. Ik heb deel 2 nog niet gezien, die ga ik dus nu kijken (torrent).quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:41 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat dat die net zo niet eng is als zijn voorgangers.
Chill dat ie overnieuw begon he na een kwartiertjequote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:22 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Waar voor je geld!quote:Op zondag 23 oktober 2011 02:37 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Chill dat ie overnieuw begon he na een kwartiertje
Ik heb 2 ook nog niet gezien. Ik vond 1 al eng, is 2 nog enger? Want dan lijkt het me niet zo'n goed planquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:59 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Idd, deel 1 vond ik wel beter. Ik heb deel 2 nog niet gezien, die ga ik dus nu kijken (torrent).
Wtf, was jij daar ook bij?quote:Op zondag 23 oktober 2011 02:37 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Chill dat ie overnieuw begon he na een kwartiertje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
Weet niet, ik ging halverwege de film naar bed, was te moequote:Op zondag 23 oktober 2011 09:58 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ik heb 2 ook nog niet gezien. Ik vond 1 al eng, is 2 nog enger? Want dan lijkt het me niet zo'n goed plan
Dat zegt iets over de filmquote:Op zondag 23 oktober 2011 14:51 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Weet niet, ik ging halverwege de film naar bed, was te moe
Mja, zulke films zijn ook wel slaapverwekkend want er komen best veel stukken in voor waar gewoon niets gebeurt, en als je dan al moe bent en het is half 4 's ochtends, dan denk je; laat maar zitten, het komt de volgende keer wel, ik ga lekker pittenquote:Op zondag 23 oktober 2011 15:27 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Dat zegt iets over de film
En dat je uberhaupt nog kon slapen wil dus al zeggen dat hij niet eng was?
Dat had ik dus ook toen ik die eerste film keek. Ik keek hem op film1 en ik wist niet waar hij over ging en toen gebeurde er vrij weinig dus ik had echt zoiets van, wat is dit voor gare filmquote:Op zondag 23 oktober 2011 15:50 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Mja, zulke films zijn ook wel slaapverwekkend want er komen best veel stukken in voor waar gewoon niets gebeurt, en als je dan al moe bent en het is half 4 's ochtends, dan denk je; laat maar zitten, het komt de volgende keer wel, ik ga lekker pitten![]()
Ik ben hem nu aan het kijken vanaf het punt waar ik vanochtend was gestopt.
Bovendien deden er zich helemaal geen bovennatuurlijke verschijnselen voor de eerste helft van de film.
Ja en toch was ik gefascineerdquote:Op zondag 23 oktober 2011 16:24 schreef DeHovenier het volgende:
Dat is btw een leukere manier van die film kijken, dat je hem toevallig tegenkomt op tv en niet weet waar 'ie over gaat.
Geen martelhorror?quote:Op zondag 23 oktober 2011 18:49 schreef DeHovenier het volgende:
Deel 2 van Jeepers Creepers is ook leuk, die zag ik eerder. Ik stond wel even te kijken toen in deel 1 die grot met die mensen werd ontdekt
Enige waar ik niet zo van hou is martelhorror.
En eigenlijk moet je die trilogie van PA andersom zien, eerst deel 3, dan deel 2 en daarna deel 1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |