Jammer! Er vallen veel toffe horrorfilms af als je dat absoluut niet wil.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:23 schreef haakon het volgende:
[..]
Geen martelhorror?
Dan moet je Martyrs dus echt niet gaan kijken
Wees gewaarschuwd!
Noem is een aantal.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:18 schreef znarch het volgende:
[..]
Jammer! Er vallen veel toffe horrorfilms af als je dat absoluut niet wil.
Wolf Creekquote:
Waaronder Martyrs idd!quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:18 schreef znarch het volgende:
[..]
Jammer! Er vallen veel toffe horrorfilms af als je dat absoluut niet wil.
Wolf Creek vind ik geen echte martelhorror, maar is wel een geweldige film.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:25 schreef znarch het volgende:
[..]
Wolf Creek
I Spit On Your Grave
The Devil’s Rejects
Frontiere(s)
A l’intérieur
The Loved Ones
Martyrs
De meeste in dit rijtje zijn toch bovengemiddeld goede horrorfilms hoor. (mijn mening ofc)
Die hoort er ook bij natuurlijk. Heb hem zelf niet gezien overigens en voel de behoefte daartoe ook niet.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:38 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Wolf Creek vind ik geen echte martelhorror, maar is wel een geweldige film.![]()
Jammer dat Martyrs in dit topic iedere dag wel 100 keer gemeld wordt, we weten het nu wel zou ik zeggen. Het is een goede, geweldige film, maar er is meer dan dat.![]()
De rest zag ik nog niet (Frontières en A l'Interieur wel in bezit), maar ik ben blij dat je A Serbian Film niet noemt.
Ach, je mist toch niet zoveel.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:44 schreef znarch het volgende:
[..]
Die hoort er ook bij natuurlijk. Heb hem zelf niet gezien overigens en voel de behoefte daartoe ook niet.
Kan het niet beter verwoorden!quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:57 schreef HAL9000S het volgende:
Vind het wel een leuke film hoor. Goede soundtrack, filmtechnisch zit het ook allemaal prima in elkaar en de film gaat af en toe net iets te ver over het randje. Enige nadeel is dat hij soms z'n geloofwaardigheid verliest terwijl hij ook 'serieus' over probeert te komen maar al met al vind ik het zeker een aanrader.
quote:Op zondag 23 oktober 2011 10:30 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Wtf, was jij daar ook bij?Waardeloos was dat.
De film was wel aardig, meer van hetzelfde. Er was één scene die me bij bleefJa ik was er ook die dwazen die te laat kwamen werden nog beloond ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat net over het randje is het probleem. Weet niet of ik er nou wel op zit te wachtten dat te zien.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:57 schreef HAL9000S het volgende:
Vind het wel een leuke film hoor. Goede soundtrack, filmtechnisch zit het ook allemaal prima in elkaar en de film gaat af en toe net iets te ver over het randje. Enige nadeel is dat hij soms z'n geloofwaardigheid verliest terwijl hij ook 'serieus' over probeert te komen maar al met al vind ik het zeker een aanrader.
Ik ook niet. Daarom heb ik Hostel nog steeds niet gezien, dat is volgens mij alleen maar marteling.quote:Op zondag 23 oktober 2011 18:49 schreef DeHovenier het volgende:Enige waar ik niet zo van hou is martelhorror.
Bij mij ook. Met als verschil dat ik bij deze film al weet wat het is en ik bijna zeker weet dat bepaalde stukken over een grens heen gaan. Niet dat ik te ver vindt gaan voor films, maar puur voor mijzelf te ver om het nog amuzant te vinden om naar te kijken. Dit terwijl alle andere films uit mijn lijstje geen probleem waren.quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:36 schreef HAL9000S het volgende:
Daar is juist de reden voor mij om horror films te kijken.
Hm. Veel films uit mijn eerder geposte lijstje hebben echt wel (veel) meer te bieden. Ze vallen alleen onder het genre omdat martelingen deel uitmaken van de film.quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:42 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ik ook niet. Daarom heb ik Hostel nog steeds niet gezien, dat is volgens mij alleen maar marteling.
Heb er nog geen 1 uit jou lijstje gezien. Maar ik sla zowieso al films over waar al een beetje marteling in zit. Ik kan daar echt niet naar kijken, dan zit ik echt met kromme tenen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:44 schreef znarch het volgende:
[..]
Hm. Veel films uit mijn eerder geposte lijstje hebben echt wel (veel) meer te bieden. Ze vallen alleen onder het genre omdat martelingen deel uitmaken van de film.
Iemand die van horror films houdt zolang ze niet te eng zijnquote:Op maandag 24 oktober 2011 00:03 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Heb er nog geen 1 uit jou lijstje gezien. Maar ik sla zowieso al films over waar al een beetje marteling in zit. Ik kan daar echt niet naar kijken, dan zit ik echt met kromme tenen.
Horror films zowieso, ik zet ze op, binnen 5 minuten denk ik waar ben ik aan begonnendan kijk ik hem toch af en dan blijkt het mee te vallen. Maar ze moeten niet te eng zijn want dat trek ik niet
IMDB vindt het maar matig, maar ik ga hem proberenquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:14 schreef Nitrouz het volgende:
[ afbeelding ]
Black House
Een Koreaanse thriller die tegen het einde van de film verandert in rasechte horror, doet bij vlagen denken aan Se7en en Saw.
Volgens mij is hij nog niet officieel uit hier, en ook niet op internet te verkrijgenquote:Op maandag 24 oktober 2011 02:19 schreef Luna3 het volgende:
Vraag: ik zag gister een stukje van the human centipede deel 2, heeft iemand hem al gezien?
Zo ja:
En?
Ik kijk meer de standaard horrorfilms zodat ik 's avonds nog durf te slapenquote:Op maandag 24 oktober 2011 00:56 schreef znarch het volgende:
[..]
Iemand die van horror films houdt zolang ze niet te eng zijnJij bent geniaal
welke vind je leuk? (Ps: niet de films uit mijn lijstje kijken.)
Ja dat was hem ja! Die was zo smerig he.quote:Op maandag 24 oktober 2011 09:46 schreef HAL9000S het volgende:
De US remake van Shutter is zoooo slecht he... check dan het geniale origineel uit Thailand.
Die grottenfilm is the Descent?
4 films achter elkaarquote:Op maandag 24 oktober 2011 10:35 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ja dat was hem ja! Die was zo smerig he.
Betekent die originele ook dat ie enger is?Hoe heet ie?
Ik heb nog nagedacht om naar die horror show te gaan maar het zijn 5 films achter elkaar toch he? Beetje veel haha
Ohh dat valt dan weer meequote:
Maar martelfilms zijn nou niet bepaald eng. Wel vermakelijk, maar ook niet meer.quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:36 schreef HAL9000S het volgende:
Daar is juist de reden voor mij om horror films te kijken.
Ja het origineel is veel enger... hij heet ook shutter maar komt uit 2004quote:Op maandag 24 oktober 2011 10:35 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ja dat was hem ja! Die was zo smerig he.
Betekent die originele ook dat ie enger is?Hoe heet ie?
Ik heb nog nagedacht om naar die horror show te gaan maar het zijn 5 films achter elkaar toch he? Beetje veel haha
Misschien dat ik hem een keer ga kijken danquote:Op maandag 24 oktober 2011 11:33 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ja het origineel is veel enger... hij heet ook shutter maar komt uit 2004
http://en.wikipedia.org/wiki/Shutter_%282004_film%29
Serbian movie en Martyrs wel ja. En inderdaad, de originele shutter is beter maar dat is altijd zo. De remakes van REC, Ringu en Ju-On zijn ook stuk voor stuk kutter dan het origineel.quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:31 schreef HAL9000S het volgende:
Ik kijk ook geen horror omdat ik het eng vind maar puur om dat ongemakkelijke gevoel van uitzichtloosheid wat ik krijg bij films als a Serbian movie of Martyrs. Of dat onder pure marterhorror valt, geen idee eigenlijk.
the ring vind ik wel een aardige remake hoor. de rest is inderdaad velen malen minder.quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:29 schreef znarch het volgende:
[..]
Serbian movie en Martyrs wel ja. En inderdaad, de originele shutter is beter maar dat is altijd zo. De remakes van REC, Ringu en Ju-On zijn ook stuk voor stuk kutter dan het origineel.
Dat kan. Iedereen ziet die films weer op zijn/haar eigen manier.quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:31 schreef HAL9000S het volgende:
Ik kijk ook geen horror omdat ik het eng vind maar puur om dat ongemakkelijke gevoel van uitzichtloosheid wat ik krijg bij films als a Serbian movie of Martyrs. Of dat onder pure marterhorror valt, geen idee eigenlijk.
ik weet nog niet. wil wel, maar ga de nacht ervoor ook al doorhalen dus ik bekijk zaterdag wel hoe ik me voel. als ik net als vorig jaar in Grunn had gewoond en een Pathe Unlimited had gehad was ik zeker gegaan....quote:Op maandag 24 oktober 2011 09:51 schreef AntiChrist het volgende:
zijn er hier mensen die naar de halloween horror show van pathe gaan?
Ik heb die overgeslagen. Laat het maar even weten als hij wel goed blijkt te zijnquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:10 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Ik ben benieuwd naar Turistas (2006), recensie volgt spoedig
Ik ga hem nu kijken, hij was erg snel binnen....je hoortquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:30 schreef znarch het volgende:
[..]
Ik heb die overgeslagen. Laat het maar even weten als hij wel goed blijkt te zijn
quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:45 schreef DeHovenier het volgende:
En dat is stom want ik woon in Delft
Er staan zoveel trailers op IMBD dat je bijna de hele film al wel gezien hebt als je ze aanklikt...quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:22 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Over Turistas: Wel vermakelijk, niet super spannend of gore, gewoon leuk voor tussendoor
http://www.imdb.com/title/tt0454970/
super gaaf? echt? het idee vond ik interessant, alleen de uitvoering niet echt noemenswaardig. en de film in zijn geheel totaal niet schokkend.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:29 schreef Luna3 het volgende:
Wat vonden jullie van the Human centipede? Ik vond hem namelijk super gaaf.
Een beetje Duitse Krimi, niet echt horror, maar wel spannend en een ziek idee natuurlijk, maar er zat helemaal geen gore in ofzo, wat veel mensen hadden verwacht.
Ja ik wel, vond het een super gave Duitse krimi! Nee, geen horror en niet echt heel schockend, mee eens, maar wel een goede film. Die meiden konden niet acteren, maar wel angstig kijken, en na een korte tijd hoeven ze ook niet meer te praten en alleen maar angstig te kijkenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:34 schreef AntiChrist het volgende:
super gaaf? echt? het idee vond ik interessant, alleen de uitvoering niet echt noemenswaardig. en de film in zijn geheel totaal niet schokkend.
ben wel benieuwd naar deel 2 die blijkbaar niet uncut vertoont mag worden.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:39 schreef DoeNutz het volgende:
[ afbeelding ]
Net de Nightmare on Elm Street collection blu-ray box binnen en natuurlijk al wat deeltjes gekeken
Goeie transfers, dus zeer goed te kijken en beluisteren. Het is natuurlijk inmiddels onwijze camp en er zitten een paar draken van vervolgen tussen (deel 2 en 6 zijn verreweg de slechtste), maar dat moet de fans niet tegenhouden!
1 was verreweg de beste. De anderen waren vooral komisch.quote:
Veel van de delen hebben imo wel een paar goeie scenes zitten die het kijken nog steeds waard zijn. Het intro van deel 4 vind ik erg goed en deze scene uit deel 3 bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:41 schreef Luna3 het volgende:
[..]
[..]
1 was verreweg de beste. De anderen waren vooral komisch.
Hoewel ik alleen de eerste film gezien heb, lijkt het me wel een leuke toevoeging voor mijn film-verzameling.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:39 schreef DoeNutz het volgende:
[ afbeelding ]
Net de Nightmare on Elm Street collection blu-ray box binnen en natuurlijk al wat deeltjes gekeken
Goeie transfers, dus zeer goed te kijken en beluisteren. Het is natuurlijk inmiddels onwijze camp en er zitten een paar draken van vervolgen tussen (deel 2 en 6 zijn verreweg de slechtste), maar dat moet de fans niet tegenhouden!
Dan kan ik me 2 niet meer zo goed herinneren denk ik.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:50 schreef DoeNutz het volgende:
Die 2e is toevallig de scene die jij bedoelt. Die komt uit deel 3. Het leuke is dat de uberslechte scene van dat drugsmeisje die je beschrijft ook in deel 3 zit
De baby was uit 5.
Da's voor mij het leuke van de (gelukte) Freddy films. De meeste wisselen slechte camp met goeie horror momenten af.
2 kan je ook direct weer vergeten. Past en niet in de serie en hij is gewoon echt heel slechtquote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:06 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Dan kan ik me 2 niet meer zo goed herinneren denk ik.
Die derde is me iig goed bijgebleven, zowel de slechtere scenes als de goede!
Ik vond de hele serie ook wel vet hoor, alleen niet meer zo eng als 1. Die vond ik nergens grappig, maar gewoon echt spannend (maja, wat ik al zei; ik was tien, hehe) Trouwens, Freddy VS Jason heb ik niet helemaal gezien...Alleen stukjes op tv, terwijl ik achter mijn pc aan het werk was.
Die leek me niks en die zit waarschijnlijk ook niet in de verzamel-box, toch.
Wat kostte de verzamelbox?
Ah, vandaar dat ik niks meer weet!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:17 schreef DoeNutz het volgende:
2 kan je ook direct weer vergeten. Past en niet in de serie en hij is gewoon echt heel slecht
De box kost maar 36 euro bij de mediamarkt volgens mij.
Yup, vond hem erg goed te doen!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:32 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Heeft iemand de remake van deel 1 al gezien?
Sla deel 2 alsjeblieft overquote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:38 schreef Quisho het volgende:
Hoe is deel 2 en 3 van de Exorcist? Pas geleden de Exorcist voor het eerst gezien, geen nachtmerries maar wel de engste film die ik tot nu toe gezien heb.
Jup! Ik vond hem minder slecht dan deel de orginele maar nog steeds maar mwah.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:32 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Heeft iemand de remake van deel 1 al gezien?
Ja ik! Ga je 'm in 3D in de bios kijken?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:04 schreef KanNichtSehen het volgende:
Vanavond Final Destination 5 zien. Heeft iemand hier 'm al gezien?
Nou ik ga 'm niet bepaald legaal kijkenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:09 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Ja ik! Ga je 'm in 3D in de bios kijken?
Hoe is hij?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:09 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Ja ik! Ga je 'm in 3D in de bios kijken?
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:10 schreef KanNichtSehen het volgende:
Nou ik ga 'm niet bepaald legaal kijken![]()
Voornamelijk omdat wij hier geen bioscopen hebben.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 02:16 schreef Luna3 het volgende:
Kom net terug uit Antwerpen Kinepolis: Final Destination 5 in 3D gekeken: Best vet voor een pulpfilm. We kennen natuurlijk allemaal het uitgekauwde principe wel, maar:
Gave openingsscene, geen geneuzel uit de vorige films en een twisted einde wat ik niet eens in een spoiler wil verklappen!!
Heb net even mijn vorige post gequote. Vond hem vet, kwaliteit van deel 1. Openingsscene was bruut en mooi gefilmed. Moet zeggen dat het 3D effect wel extra leuke dingen toevoegde...quote:
Misschien dat ik de film wel een kans wil geven. Ga sowieso zaterdag met een vriendin naar de bioscoop en ik denk niet dat ze Kuifje wil zien.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:13 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Heb net even mijn vorige post gequote. Vond hem vet, kwaliteit van deel 1. Openingsscene was bruut en mooi gefilmed. Moet zeggen dat het 3D effect wel extra leuke dingen toevoegde...
2,3, en 4 waren![]()
Vraag me af of Final Destination dan nog draait. Volgens mij is nu woensdag de laatste dag...quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:21 schreef Captain_Maximum het volgende:
Misschien dat ik de film wel een kans wil geven. Ga sowieso zaterdag met een vriendin naar de bioscoop en ik denk niet dat ze Kuifje wil zien.
Dus Elmstreet 1's remake is zeker zo goed als Elmstreet's 1 origineel? Of dat nou ook weer niet?quote:
Trailer ziet er wel tof uit, maar het is een webseries zie ik?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:41 schreef SaintOfKillers het volgende:
Heeft er hier iemand de serie Fear Clinic gezien? (met horror-iconen Robert Englund en Kane Hodder en screamqueen Danielle Harris).
vanaf wanneer is final des in de videotheek?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:34 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Vraag me af of Final Destination dan nog draait. Volgens mij is nu woensdag de laatste dag...
http://www.biosagenda.nl/film_final-destination-5_22114.html
In Antwerpen alleen nog, tot en met woensdag inderdaad....
Geloof dat er wel een Shark 3D draait...nog niet gezien...
[..]
Dus Elmstreet 1's remake is zeker zo goed als Elmstreet's 1 origineel? Of dat nou ook weer niet?
Geen idee. Kijk anders even of 'ie al te downloaden is met een torrent ofzo...quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:02 schreef casper019 het volgende:
vanaf wanneer is final des in de videotheek?
Waarom vraag je dat aan haar?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:02 schreef casper019 het volgende:
[..]
vanaf wanneer is final des in de videotheek?
Want zij heeft Google!quote:
Wat is dat dan?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:10 schreef Tim86 het volgende:
History.Channel.Zombies.A.Living.History.HDTV.XviD-DiVERGE
Toffe shit, zit het nu te kijken. Dacht dat ik veel over zombies wist al, maar veel leuke nieuwe feiten
De titel dekt de lading wel denk ik. Een docu over zombies van History Channel. Zit erg goed in elkaar en gaat echt over vanalles en nog wat. Van de historie en lore tot aan de films en series..echt vanalles wat. Als je zombies tof vindt is het wel een aanrader, anders nietquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:48 schreef KanNichtSehen het volgende:
[..]
Wat is dat dan?
En dat einde van Final Destination 5![]()
Ah okéquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
De titel dekt de lading wel denk ik. Een docu over zombies van History Channel. Zit erg goed in elkaar en gaat echt over vanalles en nog wat. Van de historie en lore tot aan de films en series..echt vanalles wat. Als je zombies tof vindt is het wel een aanrader, anders niet
Ja geweldig heh!! Ik vond het te vet om het in 'n spoiler te verklappen!! Had jij 'm ook in 3D gezien?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:48 schreef KanNichtSehen het volgende:
...
En dat einde van Final Destination 5![]()
ff checkenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:10 schreef Tim86 het volgende:
History.Channel.Zombies.A.Living.History.HDTV.XviD-DiVERGE
Toffe shit, zit het nu te kijken. Dacht dat ik veel over zombies wist al, maar veel leuke nieuwe feiten
Mijn broertje neemt altijd eten en drinken mee als hij naar de bios gaat, volgens mij heeft hij nooit problemen gehad maar officieel mag het niet. Daarom doet hij alles in zijn rugzak, en die is nog nooit gecontroleerd volgens mij.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:28 schreef Orbeatle het volgende:
Zeg.
Even een andere vraag, niet direct gelieerd aan horrorfilms (maar ook weer wel).
Ik ga zaterdag met een vriend van me naar de horrorshownightdinges in Eindhoven.
Zouden ze dan moeilijk gaan doen als we zelf wat te drinken en eten meenemen? Normaal gesproken doen ze daar kei moeilijk over...
Ik vind hem niet net zo goed, maar als 'eigen' versie komt hij goed tot zijn recht.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:34 schreef Luna3 het volgende:
[..]
[..]
Dus Elmstreet 1's remake is zeker zo goed als Elmstreet's 1 origineel? Of dat nou ook weer niet?
gezicht ziet er sowieso anders uit... het is toch geen robert englundquote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:53 schreef DoeNutz het volgende:
[..]
Ik vind hem niet net zo goed, maar als 'eigen' versie komt hij goed tot zijn recht.
Pros:
- Het is goed gelukt om weer een duistere, serieuze Freddy neer te zetten
Cons:
- Een beetje doorgeslagen in het duistere. Ze gaan iets verder door in zijn 'liefhebberij' van kinderen. Wat mij betreft niet echt nodig.
- Make-up van Freddy is opnieuw gedaan om een realistischer beeld te geven van brandwonden, waardoor zijn gezicht er anders uit ziet. Die verandering hadden ze wat mij betreft ook weg mogen laten.
Kloptquote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:56 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
gezicht ziet er sowieso anders uit... het is toch geen robert englund
Nice.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:48 schreef DeHovenier het volgende:
Mijn broertje neemt altijd eten en drinken mee als hij naar de bios gaat, volgens mij heeft hij nooit problemen gehad maar officieel mag het niet. Daarom doet hij alles in zijn rugzak, en die is nog nooit gecontroleerd volgens mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |