Nou doei was gezellig gr gr.quote:
Ja.quote:Op donderdag 8 september 2011 00:59 schreef monkyyy het volgende:
Kan iemand mij een sport aanraden? Ik hou van hardlopen, ik haat teamsport.
Blijft er dan alleen hardlopen over?
Dan blijf ik maar hardlopen.quote:
Oh ja, das ook misschien wel wat.quote:
Iemand?quote:Op donderdag 8 september 2011 01:10 schreef Ikbenserieus het volgende:
Nachtbagger is niet meer wat het geweest is.... Ik mis
OJa gefeliciteerd, is trouwens ook toevallig dat m'n buurjongen allebij van die Q-base muziek houden....quote:
Haha vetquote:Op donderdag 8 september 2011 01:23 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
OJa gefeliciteerd, is trouwens ook toevallig dat m'n buurjongen allebij van die Q-base muziek houden....
Zal wel aan 8 Sept. liggen
Ja richting de 20.quote:Op donderdag 8 september 2011 01:29 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Zozo. Dat is toch weer net minder spannend dan 18 worden he.
Kleine opleving tussendoor maarja, dan komen ze weer met een nieuwe SC.quote:Op donderdag 8 september 2011 03:11 schreef j0rdiiii het volgende:
Nachtbagger is al zo'n 7-8 maanden dood.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al meer dan een jaar hoor. Dankzij (MSN kliekje) users die iedereen negeerden en zodoende de hele NB compleet hebben verneukt.quote:Op donderdag 8 september 2011 03:11 schreef j0rdiiii het volgende:
Nachtbagger is al zo'n 7-8 maanden dood.
Jeheeeeetje.quote:Op donderdag 8 september 2011 04:24 schreef Hooidraad het volgende:
Deze heb ik altijd al eens willen posten
Welterusten![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |