quote:Je zou maar zo op FOK! staan, of jezelf tegenkomen hier.
Zal de volgende keer mezelf postenquote:
Geen probleemquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verbazingwekkend. We hebben de 'z' nog niet eens gehadquote:
Als je ooit kansberekening hebt gehad bij wiskunde, snap je dat die kans ontzettend klein is.quote:
Want?quote:Op dinsdag 13 september 2011 18:49 schreef houtjetouwtjejas het volgende:
[..]
Als je ooit kansberekening hebt gehad bij wiskunde, snap je dat die kans ontzettend klein is.
Ik ken een blonde jongen die zo heet en zo zijn er wel meerdere blonde jongens met die naam. Het is geen 1950 meer waar alle blonde jongens Piet of Jan heten en exotische namen alleen maar bij exotische exemplaren vandaan komenquote:Op dinsdag 13 september 2011 19:57 schreef dudesque het volgende:
ik gok op de blonde jongen met die naam... maar wonderen zijn de wereld nog niet uit. D'shontay
Die kansberekening heeft je toch niet helemaal in de steek gelaten.quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:42 schreef Dven het volgende:
Sem. Als we toch de kansberekening er maar in gaan houden
koud.quote:
2/3 van de letters goed. leeftijd fout.quote:
quote:Op woensdag 14 september 2011 14:38 schreef Nora.. het volgende:
Dan kan het toch ook geen Siemen zijn omdat maar 2/3 van de letters van Sem goed zijn?
wijze opmerking.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:32 schreef Diemux het volgende:
Siemen. (het hoeft geen 3 letters te zijn he mensen!)
2 letters zijn goed.quote:
twee letters goed.quote:
..worstelen?quote:
Hè, dat kan toch niet?quote:Op woensdag 14 september 2011 20:38 schreef houtjetouwtjejas het volgende:
[..]
..worstelen?
Nee, helaas.
een letter goed.
Dat is nergens en nooit zo gezegd.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:40 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Hè, dat kan toch niet?
De S en de M zitten er toch hoe dan ook in?
twee letters goed.quote:
een primeur, drie letters goed.quote:
De S is goed en moet inderdaad ook aan het begin van de naam.quote:
drie letters goed.quote:
ik had het niet beter kunnen verwoorden:)quote:
Van haerte.quote:
Goede beginletter.quote:
Cecilequote:
Dat was snel.quote:
Ja, dat is het ja. Althans, hij heeft een jongensnaamquote:
een letter goed.quote:
twee letters goed.quote:
- De letters die goed zijn in dit woord zijn allebei van hetzelfde soort (klinker/medeklinker)quote:
Met merlijn heb je twee letters goed geraden, deze twee letters staan in Merlijn tevens naast elkaar.quote:
Waarom dacht je überhaupt dat het een jongen was?quote:
4 letters zijn goed.quote:
Huh?quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:30 schreef houtjetouwtjejas het volgende:
[..]
Waarom dacht je überhaupt dat het een jongen was?
Ook in die volgorde?quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:57 schreef houtjetouwtjejas het volgende:
[..]
4 letters zijn goed.
in ieder geval de laatste drie.
Ik bedoel natuurlijk meisje ipv jongen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:12 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Huh?
[..]
Ook in die volgorde?
Ja he, intellectueel toch.quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:19 schreef Nora.. het volgende:
het wordt een soort van wiskundig bereken de naam spelletje
drie letters correct.quote:
Ik heb er al hoofdpijn van.quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:19 schreef Nora.. het volgende:
het wordt een soort van wiskundig bereken de naam spelletje
De R de O en de I zijn allemaal goed.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:55 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik heb er al hoofdpijn van.
Ricardo.
quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:07 schreef houtjetouwtjejas het volgende:
[..]
De R de O en de I zijn allemaal goed.
quote:
Ik kom er niet uit.quote:
Ik een homo dus Roderickquote:Op zaterdag 17 september 2011 00:53 schreef dudesque het volgende:
Joris Morris!
Ik vind het wel een Joris.
Morris en Joris zitten allebei warm.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:53 schreef dudesque het volgende:
Joris Morris!
Ik vind het wel een Joris.
Borisquote:Op zaterdag 17 september 2011 09:49 schreef houtjetouwtjejas het volgende:
[..]
Morris en Joris zitten allebei warm.
Florisquote:Op zaterdag 17 september 2011 09:53 schreef houtjetouwtjejas het volgende:
Nee,
je ziet een zwembad, een duur huis, je ziet een gladjanus met naar achter gekamd haar.
Wat voor een type stel je je daarbij voor en welke naam zou je daaraan koppelen?
Kom op, zo moeilijk is die niet.
Helemaal goed,quote:
quote:Op zaterdag 17 september 2011 10:47 schreef houtjetouwtjejas het volgende:
[..]
Helemaal goed,![]()
eitje toch?
Post voor 't gemak maar meteen een nieuwe foto dan..quote:
Eens!!quote:Op zondag 18 september 2011 14:18 schreef Nora.. het volgende:
Zullen we het nu weer zonder letterspelletje doen?
Welke dan ...quote:
Het is gewoon irritant om niet te zeggen welke eerste letter het is als die al genoemd is.quote:Op maandag 19 september 2011 06:37 schreef Nora.. het volgende:
Als je nou een naam raadt verklapt ie het vast de volgende keer
Dit ja, ik kwam hier om suf een simpel spelletje te spelen, als ik wil nadenken pak ik m'n Zweedse puzzelboekje er wel bij!quote:Op maandag 19 september 2011 17:26 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Het is gewoon irritant om niet te zeggen welke eerste letter het is als die al genoemd is.
Dan duurt het allemaal veel te lang.
Ferdinand.
quote:
Ik ook. Ik wou eigenlijk Jesper noemen, maar ik dacht: dat is te makkelijk.quote:
Dat was wel heerl erg snelquote:Op maandag 19 september 2011 22:46 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik ook. Ik wou eigenlijk Jesper noemen, maar ik dacht: dat is te makkelijk.![]()
Bas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |