SPOILER: Handige sitesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vorige delen
Topicreeks: Het grote haaktopic
Haaksels uit het vorige topic
Wizzy's Ezel
Esseei's nijn
Jochoc's Ezel
Dottey goed gemutst
[ Bericht 9% gewijzigd door Dottey op 07-09-2011 21:52:49 ]Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
Giraffefamilie (2 grote en een kleintje)quote:Op woensdag 7 september 2011 21:08 schreef Whoopdidoo het volgende:
Herfstblad, wat staat er allemaal in amigurumi&more?
stokjes.quote:Op woensdag 7 september 2011 22:48 schreef trui het volgende:
dottey, wat voor steek gebruikte je voor die muts?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
Dat idee had ik inderdaad ook.quote:Op donderdag 8 september 2011 10:05 schreef trui het volgende:
[..]
met een 'tussenlosse' of lijkt dat maar zo?
Ik doe ook niet echt aan beestjes, resulteert bij mij ook altijd in "vier ronden haken, twee uithalen"quote:Op donderdag 8 september 2011 06:48 schreef Tan het volgende:
Wat een leuke kikker!!! Als ik die diertjes zo zie moet ik er misschien toch ook maar weer eens aan. Ik maak alleen altijd telfouten waardoor ze er misvormd uit zienNou ja, oefening baart kunst zullen we maar zeggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, geen tussenlosse. Mijn hoofd rekt hem uitquote:Op donderdag 8 september 2011 10:05 schreef trui het volgende:
[..]
met een 'tussenlosse' of lijkt dat maar zo?
coole kikker!
goh, verrassend! ook bovenop zie ik op het fotootje van de liggende versie best grote gaten, dat komt dus niet door 'clusters' zoals bij gs-jes?quote:Op donderdag 8 september 2011 13:23 schreef Dottey het volgende:
Nee, geen tussenlosse. Mijn hoofd rekt hem uit
ik vind haar inderdaad niet zo van toepassing bij een kikker. 't is gewoon een smalbek-variant.quote:
Hij is gehaakt met een 5 naald.quote:Op donderdag 8 september 2011 13:55 schreef trui het volgende:
[..]
goh, verrassend! ook bovenop zie ik op het fotootje van de liggende versie best grote gaten, dat komt dus niet door 'clusters' zoals bij gs-jes?
als ik de tuin ga doen, wilde ik misschien een zooi achter houden voor een stroachtig hoedje, Maar vind hem wel best zo.quote:Op donderdag 8 september 2011 13:56 schreef trui het volgende:
[..]
ik vind haar inderdaad niet zo van toepassing bij een kikker. 't is gewoon een smalbek-variant.je zou 'm nog keroppi-achtige blosjes kunnen geven.
Nou ja, gelukkig zou ik deze zelf ook gekocht hebben. Bij 1 stond het er wel bij op de factuur hoorquote:Op donderdag 8 september 2011 13:06 schreef trui het volgende:
hm, dat laatste is wel wat slordig. maar ja, opheffing, er zal wel weinig ruil mogelijk zijn ook... ik ben benieuwd wanneer mijn pakketje komt.maar ik ben vooralsnog nog druk met de afrikaansevlagtas (die ik van drops eskimo maak, heel groot, zodat ie nog vervilt kan worden).
leuk! ik heb een tijdje terug een telefoontasje voor m'n zusje gemaakt, zelfde kleuren, zelfde ideequote:
Ja, het is heel eenvoudig!quote:Op donderdag 8 september 2011 18:57 schreef Mirjam het volgende:
[..]
leuk! ik heb een tijdje terug een telefoontasje voor m'n zusje gemaakt, zelfde kleuren, zelfde idee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |